Minua ei ole ikinä loukattu näin pahasti!!!
Mieheni on ilmeisesti joku psyko. Olemme olleet yhdessä 8 vuotta. Olen nyt 39. Olemme yrittäneet lasta löhes suhteen alusta alkaen, mutta tänään kävi ilmi jotain käsittämätöntä. MIES ON STERILOITU. Tämä yllättäen paljastui kun miehen ystäväpariskunta oli kylässä ja lasten hankkinnasta tuli puhetta ja miehen kaveri heitti, että eikö Peteltä(ei oikea nimi) ole vedetty putket poikki. Mies kiemurteli, mutta joutui asian myöntämään. Olin aivan äimän käkenä ja sanoin että olemme jo vuosia yrittäneet lasta ja et tätä halunnut kertoa!! Minun biologinen kelloni lähestyy loppuaan ja en välttämättä enää saa tilaisuutta. On kauhean hyväksikäytetty olo. Pää on aivan sekaisin enkä nyt tiedä mitä pitäisi tehdä, ajatella mutta johonkin piti vuodattaa..
Kommentit (30)
Vastauksena nöihin kommentteihin, että olemme viimeiset kolme vuotta yrittäneet tosissamme. Minulla oli siis pillerit suhteen alussa käytössä. Mutta tajudin miten nopeasti biologinen kelloni tikitti ja 36 v oli pakko alkaa tosissaan hommiin.
Ap
Tässä provossa on jo yritystä. Hyvä!
Vierailija kirjoitti:
Vastauksena nöihin kommentteihin, että olemme viimeiset kolme vuotta yrittäneet tosissamme. Minulla oli siis pillerit suhteen alussa käytössä. Mutta tajudin miten nopeasti biologinen kelloni tikitti ja 36 v oli pakko alkaa tosissaan hommiin.
Ap
Jahas...yleinen ohje on tosiaan, että vuoden yrittämisen jälkeen tutkimuksiin, paitsi jos nainen yli 35 - silloin jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen. On täysin mahdotonta uskoa, että 36-vuotias vauvakuumeinen nainen ei tätä tietäisi tai ainakin pystyisi hetkessä selvittämään. Jos taas mies kieltäytyi tutkimuksista, niin olisit laittanut tämän tiedon avaukseesi tai viimeistään lainaamaani viestiin, jos et olisi trolli. Busted.
gu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
0/5
½/10
Laitoin tämän palstan ' kunkun ' tiedoksi Sanoman johtoryhmää, pyysin etteivät vastaa. Tämä vain nettipalsta, mutta sisältö muuttunut käsittämättömäksi. Joskus ajanvietteeni toisinaan, nyt lähinnä ihmetys, kuinka pitkälle hommafoorumin annetaan ihan Sanoman palkkaamana mennä. Kävijät lähti, setämies taas kähminyt lasta unissaan, lestat kiusaa jne. Saas kattoa, minulta paloin käämit kun sodankäyneen pressan muistelu liikaa sivarille, joka elää tuilla, ja juo kun hitsin vaativaa olla taitelia. Ed oikea kirjoitus.
Moikka ja katoaa? Arvaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Jahas...yleinen ohje on tosiaan, että vuoden yrittämisen jälkeen tutkimuksiin, paitsi jos nainen yli 35 - silloin jo puolen vuoden yrittämisen jälkeen. On täysin mahdotonta uskoa, että 36-vuotias vauvakuumeinen nainen ei tätä tietäisi tai ainakin pystyisi hetkessä selvittämään. Jos taas mies kieltäytyi tutkimuksista, niin olisit laittanut tämän tiedon avaukseesi tai viimeistään lainaamaani viestiin, jos et olisi trolli. Busted.
Oletpa ikävä. En minäkään kaikkea tiedä. Ei täältä paljon ymmärrystä heru. :(
Ap
Jos tämä olisi totta, lohduttaisin ap:ta, että ainakin lapsettomuuden syy selvisi. Sitten kehottaisin eroamaan miehestä ja hankkiutumaan nopeasti hedelmöityshoitoihin.
Ei tää välttämättä ole provo. Olen seurustellut vajaan vuoden, mies toivoo lasta, kumia ei käytetä, mutten ole kertonut että piuhat on poikki.
Olen 35-vuotias nainen.
Kerran oli ketju, jossa uusperheen vaimo halusi yhteisen lapsen (hänellä ei ennestään) ja yritys oli kova, kunnes lapsia hakemaan tullut ex jotakin tokas, että kun ette omiakaan saa, kun sillä miehellä on ne putketkin poikki. Ero siitä tuli.
Ei sitä miestä ole steriloitu. Se haluaa sinusta eroon, mutta on niin kiltti ettei saa sanotuksi suoraan sinulle, siksi keksi tuon juonen yhdessä ystäviensä kanssa, että saisi sinut lähtemään omasta halustasi.
Miehellä on toinen nainen joka on raskaana seitsemännellä kuulla. Se ystäväpariskunnan nainen ei malttanut olla kertomatta.
Syyte mistä? Korvauksia mistä?