Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt ÄRRRSYTTÄÄÄ!!

Vierailija
26.03.2006 |

sukulaisen piti tulla huomenna työkaverinsa kanssa kylään. itse olen töissä ja koulussa ja pitkä päivä, monta rautaa tulessa. lupasi ilmoitella tänään aikataulunsa ja eipä ole kuulunut. yritin tunti sitten soittaa mut ei vastannut.

VOI PERKELE vituttaa tollaset itsekkäät paskat ja vielä nainen kyseessä... itse en kehtaisi kyläpaikkaan näin myöhään enää edes soitella... olis se kiva että tietäis järkätä oman aikataulunikin :( en varmana ala mitään ruokaa tekemään niinkuin olin aatellu, keitän kahvin ja that`s it... viduddaa!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten toimisitte muut?

ap

Vierailija
2/4 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska tää on inhottavaa meitä kohtaan kun odotetaan täällä tietoa ajasta että osataan mulkata omat menot sen mukaan.... Ja mielestäni käytöksellään viestittää ettei kiinnosta ja emme ole tärkeitä :(Pattitilanne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on yksi ystävä, joka tulee AINA ilmoittamatta etukäteen. ja vielä pidemmän matkan takaa!! JA sen lisäksi satutaan yleensä olemaan reissussa juuri silloin jostain kumman oikusta! tällä kaverilla sentään on yksi sukulainen samassa kaupungissa, ettei pelkästään meidän vuoksi tule kylään. mutta silti ottaa päähän, kun ei kysytä etukäteen, VOISIKO tulla?

Vierailija
4/4 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä varten olen siivonnut ja laittanut, mutta eipä katso tärkeäksi pitää lupauksiaan. VOI HEMMETTI!!! ÄRRRR

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi seitsemän