Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani petti kännissä

Vierailija
14.05.2017 |

Eli kumppani meni ja petti kaatokännissä kaverinsa kanssa eikä kuulemma juurikaan muista miten tilanne tuohon eteni. Havahtui vain jossain vaiheessa ja pisti tilanteen poikki.

Suhde muuten toiminu tähän mennessä tosi hyvin, voidaan jakaa kaikki asiat, ei riidellä ikinä, vietetään paljon aikaa yhessä, seksi toimii jne.

Kannattaako yrittää antaa anteeksi, jos suhteessa ei muuten ole mitään vikaa?
6kk seurusteltu ja ~25v

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran pettäjä aina pettäjä.

Itse en todellakaan jäisi suhteeseen, jossa minua ei arvosteta lainkaan. Ihan sama kuinka kännissä olisi ollut.

Vierailija
2/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

6 kk suhteen jälkeen en jäis jos pettäis.

Jos takana ois sellaset 5 v ja lapsia nii harkittisin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
4/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte 6kk seurustellut ja mies jo nyt pettää? Ei jatkoon!

Vierailija
5/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoossa tapahtuu taas.

Vierailija
6/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootte 6kk seurustellut ja mies jo nyt pettää? Ei jatkoon!

Mistä päättelit että mies?

Vierailija
7/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ah hah, onkohan niin ettei miehesi ota kännejä toista kertaa? Kyllä ottaa ja kyllä pettää, se on helppo pistää humalan piikkiin ja sähän jo annoit sen ekankin anteeksi. Lähde hei pois tuollaisesta pelleilystä, ellette sitten sovi esim avoimesta suhteesta, jolloin voitte huoleti bylsiä ketä ikinä lystäättekin.

Vierailija
8/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettäminen on tässä mitä? Suutelua vai ihanko seksiin asti ehtivät? Ensimmäisen saattaisin antaa vielä anteeksi.

Vierailija
9/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puoli vuotta seurusteltu ja nyt jo petti? Joo ei. Helpompi pistää poikki nyt heti kuin odotella ja katkeroitua. En pystyisi unohtamaan enkä antamaan anteeksi.

Vierailija
10/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmeessä jotkut luulevat että jos on kännissä niin se on jotenkin lieventää tekoa? Ihmisellä on oma tahto ja hän on ihan itse päättänyt juoda itsensä kaatokänniin. Vastuu omista teoista ei silti katoa minnekään.

Vierailija
11/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pettäminen on tässä mitä? Suutelua vai ihanko seksiin asti ehtivät? Ensimmäisen saattaisin antaa vielä anteeksi.

Seksiä t. Ap

Ja kumppani oli tosiaan nainen mammoille tiedoksi

Vierailija
12/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä jotkut luulevat että jos on kännissä niin se on jotenkin lieventää tekoa? Ihmisellä on oma tahto ja hän on ihan itse päättänyt juoda itsensä kaatokänniin. Vastuu omista teoista ei silti katoa minnekään.

En nyt väittänyt että mitenkään lieventäisi tekoa, mutta oli kuitenki suht tiedottomassa tilassa enkä usko että selvinpäin tai pienessä hiprakassa mihinkään ryhtyisi

Vierailija
13/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämiseen ei ole mitään hyvää tekosyytä. Jos on huono suhde, eroa. Jos sinulla ei ole mitään itsekontrollia kännissä saatika sitten selvin päin, pysy sinkkuna tai avoimessa suhteessa.

Nollatoleranssi ja eukolle voit näyttää ovea, ei ole kummoinen kumppani kun noin äkkiä ollaan jo vieraissa.

Vierailija
14/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vahinkohässiminen ei haittaa.

Ei ollut tunteita mukana.

Ja muutenkin uskottomuus on jo nykyään HYVE + international luonteista toimintaa.

Vierailija
15/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kerran pettäjä aina pettäjä.

Itse en todellakaan jäisi suhteeseen, jossa minua ei arvosteta lainkaan. Ihan sama kuinka kännissä olisi ollut.

Kyllä ihminen voi muuttaa ja parantaa tapojaan ja virheistä voi oppia. Mun kumppani ainakin, sulla varmaan on kokemusta vaa jostain keskenkasvusista apinoista. Jokatapauksessa typerä yleistys että kerran pettäjä aina pettäjä :D ihmiset voi kyllä muuttua. Esim. Ystäväni mies pahoinpiteli tätä. Kaikki sanoivat että jätä se, jos kerran lyö niin lyö toisenki. No, ystäväni tuli raskaaksi, saivat lapsen ja mies lopetti juomisen. Siitä on 8 vuotta eikä ole enää käyttäytynyt väkivaltaisesti.

Vierailija
16/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt väittänyt että mitenkään lieventäisi tekoa, mutta oli kuitenki suht tiedottomassa tilassa enkä usko että selvinpäin tai pienessä hiprakassa mihinkään ryhtyisi[/

Eli siis kuitenkin lieventää!

Vierailija
17/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raiskattiinko sun nainen vai mitä siellä tapahtui?

Vierailija
18/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallakaan ei muistikuvia miten tilanne alko, mutta päätty tohon naisen "havahtumiseen"

Vierailija
19/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli siis kuitenkin lieventää!

Nojoo, myönnän et tilanne ois paskempi jos ois täysin järjissään hypänny toisen miehen sänkyyn

Ap

Vierailija
20/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kummallakaan ei muistikuvia miten tilanne alko, mutta päätty tohon naisen "havahtumiseen"

"Ei muistikuvia" joo.. :D

Joko paha päihdeongelma, raiskaus tai sitten valehtelee.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kuusi