Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kumppani petti kännissä

Vierailija
14.05.2017 |

Eli kumppani meni ja petti kaatokännissä kaverinsa kanssa eikä kuulemma juurikaan muista miten tilanne tuohon eteni. Havahtui vain jossain vaiheessa ja pisti tilanteen poikki.

Suhde muuten toiminu tähän mennessä tosi hyvin, voidaan jakaa kaikki asiat, ei riidellä ikinä, vietetään paljon aikaa yhessä, seksi toimii jne.

Kannattaako yrittää antaa anteeksi, jos suhteessa ei muuten ole mitään vikaa?
6kk seurusteltu ja ~25v

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran pettäjä aina pettäjä.

Itse en todellakaan jäisi suhteeseen, jossa minua ei arvosteta lainkaan. Ihan sama kuinka kännissä olisi ollut.

Kyllä ihminen voi muuttaa ja parantaa tapojaan ja virheistä voi oppia. Mun kumppani ainakin, sulla varmaan on kokemusta vaa jostain keskenkasvusista apinoista. Jokatapauksessa typerä yleistys että kerran pettäjä aina pettäjä :D ihmiset voi kyllä muuttua. Esim. Ystäväni mies pahoinpiteli tätä. Kaikki sanoivat että jätä se, jos kerran lyö niin lyö toisenki. No, ystäväni tuli raskaaksi, saivat lapsen ja mies lopetti juomisen. Siitä on 8 vuotta eikä ole enää käyttäytynyt väkivaltaisesti.

En usko tuollaisiin uskoon tuloihin. Meillä oli 2000 luvun vaihteessa työpaikka jossa meni hyvin. Jatkuvaa matkustelua jokaisella ja kerran kolmessa kuuksudessa firman omat tilaisuudet.

Aika moni varattu työkaveri alkoi seurustelemaan vapaan tai myös varatun kanssa. Nyt ei ole firmaa eikä yksikään työpaikalla syntynyt suhde ole toiminnassa.

Vierailija
22/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika lassukka olet jos et hakkaa sitä 2. miestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raiskattiinko sun nainen vai mitä siellä tapahtui?

Kummallakaan ei muistikuvia miten tilanne alko, mutta päätty tohon naisen "havahtumiseen"

"Ei muistikuvia" joo.. :D

Joko paha päihdeongelma, raiskaus tai sitten valehtelee.

Varmaan sitte toi päihdeongelma, puhuttiin kyllä aika pitkään siitä ja lupaili kovasti ottavansa itseään niskasta kiinni

Ap

Vierailija
24/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika lassukka olet jos et hakkaa sitä 2. miestä.

En nyt näe miten tää auttais mihinkää

Vierailija
25/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
26/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sitä lasketa jos humalassa pettää.

Vierailija
27/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni ei ole lieventävä asianhaara,mutta se jos on itse kertonut asiasta ja katuu on kyllä sellainen?

Vierailija
28/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kerran pettäjä aina pettäjä.

Itse en todellakaan jäisi suhteeseen, jossa minua ei arvosteta lainkaan. Ihan sama kuinka kännissä olisi ollut.

Kyllä ihminen voi muuttaa ja parantaa tapojaan ja virheistä voi oppia. Mun kumppani ainakin, sulla varmaan on kokemusta vaa jostain keskenkasvusista apinoista. Jokatapauksessa typerä yleistys että kerran pettäjä aina pettäjä :D ihmiset voi kyllä muuttua. Esim. Ystäväni mies pahoinpiteli tätä. Kaikki sanoivat että jätä se, jos kerran lyö niin lyö toisenki. No, ystäväni tuli raskaaksi, saivat lapsen ja mies lopetti juomisen. Siitä on 8 vuotta eikä ole enää käyttäytynyt väkivaltaisesti.

En usko tuollaisiin uskoon tuloihin. Meillä oli 2000 luvun vaihteessa työpaikka jossa meni hyvin. Jatkuvaa matkustelua jokaisella ja kerran kolmessa kuuksudessa firman omat tilaisuudet.

Aika moni varattu työkaveri alkoi seurustelemaan vapaan tai myös varatun kanssa. Nyt ei ole firmaa eikä yksikään työpaikalla syntynyt suhde ole toiminnassa.

Mistä uskoon tulemisesta sä puhut? Aika negatiivinen suhtautuminen ihmisiin jos ootte sitä mieltä et virheistä ei voi oppia ja ihmiset jotka käyttäytyy huonosti käyttäytyy aina huonosti. Taidatte itse olla aika kehityskelvottomia?

Vierailija
29/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Känni ei ole lieventävä asianhaara,mutta se jos on itse kertonut asiasta ja katuu on kyllä sellainen?

On ollu juu täysin rehellinen kaikesta aina, laitto viestiä seuraavana aamuna mitä oli tehny ja todellakin katuu asiaa

Ap

Vierailija
30/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos takana olisi pidempi suhde, ehkä harkitsisin - ehkä. Riippuu hyvin paljon tilanteista ja olosuhteista.

Mutta en näe mitään syytä, miksi sitoutuisit nyt ihmiseen, joka puolen vuoden jälkeen on valmis menemään sänkyyn toisen kanssa. Humalatila ei anna mitään anteeksi, itse asiassa IMO pahentaa asian laatua - haluatko todella niin holtittoman kumppanin, ettei hän humalatilassa pysty yhtään hillitsemään itseään?

Vierailija
31/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä jotkut luulevat että jos on kännissä niin se on jotenkin lieventää tekoa? Ihmisellä on oma tahto ja hän on ihan itse päättänyt juoda itsensä kaatokänniin. Vastuu omista teoista ei silti katoa minnekään.

En nyt väittänyt että mitenkään lieventäisi tekoa, mutta oli kuitenki suht tiedottomassa tilassa enkä usko että selvinpäin tai pienessä hiprakassa mihinkään ryhtyisi

Mutta kun tuskin lakkaa juomasta? Vaikka vain sitten joka pikkujoulu? Vaikeaa olisi luottaa.

Vierailija
32/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos takana olisi pidempi suhde, ehkä harkitsisin - ehkä. Riippuu hyvin paljon tilanteista ja olosuhteista.

Mutta en näe mitään syytä, miksi sitoutuisit nyt ihmiseen, joka puolen vuoden jälkeen on valmis menemään sänkyyn toisen kanssa. Humalatila ei anna mitään anteeksi, itse asiassa IMO pahentaa asian laatua - haluatko todella niin holtittoman kumppanin, ettei hän humalatilassa pysty yhtään hillitsemään itseään?

En halua ja lupaskin rajoittaa juomistaan.

On monesti ennenkin tän saman kaverin kanssa juonu eikä mitää ole tapahtunu, nyt vaa meni se juominen aika reilusti yli

Vierailija
33/33 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommaa parempi nainen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi yksi