Voisko tuo lumisade jo loppua
Ikinä en ole viettänyt äitienpäivää näin kurjassa säässä.
Kommentit (5)
Pänninyt tuo sää kyllä, kun olin viime vuoden ulkomailla ja unohdin kuinka hankala Suomen kevät on. Olen tajunnut, että 'Suomesta pitäisi olla pois maalis-toukokuu. Ennen ajateltiin että marras-maaliskuuksi pitäisi muuttaa eri ilmastoon.
Ainakin kahdesti on tänään tullut lunta. Lämpötila keikkuu 4-5 asteessa ja tuulee kylmästi. Saisi alkaa läpenemään ihan kunnolla.
Vierailija kirjoitti:
Pänninyt tuo sää kyllä, kun olin viime vuoden ulkomailla ja unohdin kuinka hankala Suomen kevät on. Olen tajunnut, että 'Suomesta pitäisi olla pois maalis-toukokuu. Ennen ajateltiin että marras-maaliskuuksi pitäisi muuttaa eri ilmastoon.
Mulle ainakin tuo syksy ja sen pimeys on rankempaa. Keväällä on sentään valoisaa vaikka keli onkin paska.
Missä sataa lunta?