Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Keittelinpä ite itelleni äitienpäiväkahvit :(

Vierailija
14.05.2017 |

Istuskelen sohvalla ja kattelen takapihalle. Mies on puhelimella ja lapsi nukkuu. Ei lahjaa, ei passausta, ei korttia, ei mitään.

Kommentit (163)

Vierailija
21/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenta! Kakkamiehiä tuollaiset! Minulle oli kahvia, paistettua munia, kylmäsavulohta, leipiä, mansikka-persikkatorttua, kahvia yms. Ja sänkyyn laulut, lahjat ja kortit lapsilta ja mieheltä. Ihana atsaleakin ostettu ❤️Lounaalle mennään kartanoon. Kohta saan lisää jalkahierontaa ja hemmottelua. Meillä juhlitaan ja rakastetaan erityisesti aina päivänsankaria. Olipa hän kuka vaan.

Vierailija
22/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on eron paikka... Laske kahvi pöydälle, kirjoita servettiin " tämä oli sitten tässä, kiitos!" Kannat lapsen autoon, ajat pois, etkä koskaan palaa siihen taloon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä sain herätä lasten kanssa klo 6, mies nukkuu krapulaansa pois. Lapset 2 ja 4, joten sainpa minäkin keittää kahvin ihan itse.

Paha mieli. Tosin eipä tämä yllätys ole, mies keksi tikusta riitaa eilen, että sai aikaan riidan -> syy ryypätä. Aamulla huono olo -> ei tarvi tehdä aamupalaa. Miksi mä tuota katselen?

Olen pahoillani. Saatko järjestettyä että lähdet lasten kanssa jonnekin päiväksi pois viettämään äitienpäivää? Jos ei muuta niin pitkän kaavan mukaan puistoon, jonnekin syömään ja jäätelölle. Viettäisit sellaisen päivän kuin on sinusta kiva, miehestä välittämättä. Jos selviää että miehesi on vaan iloinen että saa olla äitienpäivänä yksin hoitamassa krapulaansa, on sekin sinulle jo yksi merkki mikä ottaa huomioon kun mietit elämäsi jatkoa.

Vierailija
24/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuskelen sohvalla ja kattelen takapihalle. Mies on puhelimella ja lapsi nukkuu. Ei lahjaa, ei passausta, ei korttia, ei mitään.

Älä ole huomaavinasi miehen mokaa - jos ei hänellä ole kotona saatua kivaa mallia.

- Tee päivästä paras mahdollinen ja opeta lapselle, että äitienpäivänä vähän herkutellaan ja tehdään yhdessä kivoja juttuja! Aika isojakin lapsia kiinnostaa esim. eväsretki luontoon! Juuri nyt siellä on paljon merkkejä tulevasta kesästä ja muurahaisia kivien alla. Ne kukat voitte poimia yhdessä vaikka lapsen kanssa tai jos olette kaupungin keskellä, hakea äitienpäiväkukkanen kaupasta.

Kivaa tee-se-itse äitienpäivää!

Vierailija
25/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin keittelin minäkin. Heräsin tänä aamuna puoli kuudelta. En edes odottanut sitä, että mies ja lapset hyppisi hereille jo viideltä keittämään kahvia.

Ihan samaan aikaan herättiin, ja minua olisi suututtanut, jos joku olisi noussut häiritsemaan mun ihanaa aamukahvi/Hesari -hetkeä ;)

Hyvää äitienpäivää kaikenlaisille äideille!

Vierailija
26/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomenta! Kakkamiehiä tuollaiset! Minulle oli kahvia, paistettua munia, kylmäsavulohta, leipiä, mansikka-persikkatorttua, kahvia yms. Ja sänkyyn laulut, lahjat ja kortit lapsilta ja mieheltä. Ihana atsaleakin ostettu ❤️Lounaalle mennään kartanoon. Kohta saan lisää jalkahierontaa ja hemmottelua. Meillä juhlitaan ja rakastetaan erityisesti aina päivänsankaria. Olipa hän kuka vaan.

Ootpas oikein reilu, kun oikein vasten aapeen naamaa hierot kuinka teillä.

Vierailija
27/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä miehes ei kerennyt laittaa kun olit ponkassut ylös niin aikaisin? Itse tässä odottelen sängyssä että saavat laitettua kaiken valmiiksi ja lapsille esitän nukkuvaa että saavat herättää :-)

Vierailija
28/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika! Ansaitset parempaa!

Vierailija
29/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana äitienpäivänä mies ei huomioinut mitenkään. Tokana ei myöskään. Mutta huomasi kyllä kuinka paha mieli minulla tuli kun ei edes sitä kahvia voinut keittää. Nyt on 13. äitienpäivä ja meininki on ihan toinen. Minä näin sitkeästi vaivaa selittäessäni sitä, että vaikka en olekkaan hänen äitinsä, niin olen hänen lastensa äiti ja minä juhlin myös hänen kanssaan isänpäivänä sitä, että hän on minun lasteni ihana isä. Ja lapsillehan tuo päivän muistaminen opetetaan. Eihän he muuten koskaan sitä osaa.

Vierailija
30/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän hyvin ap sinua! Mielestäni ei ole paljoa odotettu, että yhtenä päivänä vuodessa vähän muistettaisiin ja hyvänä pidettäisiin. Tällä palstalla naisetkin tuntuvat olevan kovia toisillen, mielipahaansa ei saisi tuoda edes julki. 

Äitienpäivään liittyy paljon monenlaista tunne- ja odotuslatausta. Toiset saavat ihanaa muistamista, toiset ei mitään ja osa mitätöi koko päivän itsekin. Onhan tämä vähän surullista!

Minulla on myös mies, joka ei muista eikä hemmottele. Tein itse eilenillalla itselleni kakun ja olen sitä nyt aamiaiseksi jo syönyt. Olen vaan päättänyt olla odottamatta mieheltä enää mitään ja olen sanonutkin hänelle, että sanon sitten mitä haluan ja herra on hyvä ja hankkii. Näin ollaan menty - tänä vuonna en halunnut mitään.

Olen ajatellut, että pääasia on että pidän itse itseäni ja äitiyttäni arvossa. Eihän se tietenkään poissulje sitä surua mikä tulee siitä, kun huomaa ettei se lähin perhe arvosta. Mutta tämä taitaa olla kova, kylmä Suomi, jossa jokainen pärjätkööt omillaan ja toisilta ei mitään kannata odottaa....

Halaus ap:lle ja arvostus täältä kanssasisarelta!

Vittuko se sinä olet määräämään, miten itse kunkin pitäisi äitienpäivään sihtautua? Jos joku äiti ei pidä sitä minään, niin mitä vittua se sinullenkuuluu?

Vierailija
31/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin minäkin😢

Huomioin miestäni isänpäivänä, mutta hän ei minua koska en ole hänen äiti. Lapset 11ja6 eivät osaa vielä järjestää mitään, ja toisaalta eiväthän he koskaan näe sellaista mallia kotona että isä järjestäis äitienpäivää. Niin että kai tää sitten periytyy joskus lastenkin koteihin😰

Vierailija
32/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No huhhuh! Ei ole itsekkyydellä rajaa taas! Kello 7.14 aamulla ap on jo vetänyt herneen nokkaan, kun ei muisteta häntä. Moneltako oikein heräsit, että voisit sitten vikistä, että kun ei ole "koko aamuna" mitenkään huomioitu? Anna nyt lapsen edes nukkua ja aloita kitisemisesi vasta sitten iltapäivällä jos siihen mennessä ei mitenkään ole äitienpäivääsi muistettu.

On kyllä jo melkoista herkkänokkaisuutta jos jo seitsemältä aamulla valittaa, että perhe ei muistanut äitienpäivää. Vielähän niillä on koko päivä aikaa!

Vierailija
33/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin, teinipoika oli lähtenyt heti aamusta urheilemaan... asumme kaksin. Minä olen aina rakastanut rauhallisia omia aamujani sen jälkeen kun kotoa muutin. Siellä oli aina melua, kun oli sisaruksia ja jatkuvaa kahnausta. Onni on kirja ja omaa aikaa.... loppupäivä vietetäänkin sisarusteni ja heidän perheiden kanssa yhdesssä grillaten ❤️

Vierailija
34/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen töissä.

Vierailija
35/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tässä mitään äitenpäivää vietetä kun nykyään kaupat auki melkein 24 h joten mies äitienpäivänä töissä. Lapsikin kipeenä joten aika normi sunnuntai. Meillä on tosin lapsen kanssa tapana mennä yhdessä jonnekin ja tänään piti mennä Suomenlinnaan. Mennään sitten kun miehellä on vapaata.  

Vietimme tosin äitienpäivää perjantaina kakkukestin kera kun tiesimme että sunnuntain mies on töissä. 

Vierailija
36/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua vituttaa, kun mies ei muistanyt yhtään mitenkään. Tietää tasan, miten tärkeä päivä mulle äitienpäivä on, kun lapsettomuutta oli vuosikaudet, olisin ollut tosi iloinen jos olisi vaikka lasten kanssa tehnyt kortin. Mutta ei yhtään mitään! Lapset on vielä pieniä, etteivät itsenäisesti tuollaisia osaa.

Vierailija
37/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullekaan olisi kukaan ehtinyt keitellä kahveja, jos olisin jo seitsemältä herännyt sitä vaatimaan. Sitten olisin voinutkin mököttää koko päivän. Mutta onneksi heräsin vasta myöhemmin niin ei tarvinnut pilata päiväänsä.

Vierailija
38/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies teki lasten kanssa kakun ja aamupalan mulle vaikka meillä ei ole yhteisiä lapsia edes. Ollaan uusioperhe jossa 6 lasta, kaikki mua muisti halein ja kortein.

Lahjoja en saanut enkä niitä tarvitse, tämä riittää mulle :)

Vierailija
39/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö teidän miehet huomioi teitä muuten kun yksi tietty päivä pitää oikein erikseen sitä varten pyhittää ja tuntuu olevan niin käsittämättömän tärkeä? Hyvältä se huomioiminen ja hemmottelu tuntuu ihan minä päivänä vaan! Vielä paremmalta oikeastaan kun tulee yllätyksenä ilman mitään erityistä syytä eikä velvollisuudesta koska "kuuluu" kun nyt sattuu olemaan äitienpäivä. Kyllä minäkin kukat ja kahvit saan äitienpäivänä mutta mies huomioi kyllä pitkin vuotta erilaisilla ihanilla ylläreillä niin en minä hernettä nenään vetäis vaikka joku äitienpäivän muistaminen sattuisi jäämään välistä. Lapset kokevat antamisen iloa antaessaan itsetekemiään juttuja ja on se minustakin kiva heiltä niitä saada. Muuten päivä ei niin tavallisesta sunnuntaista poikkea. Yhdessä tehdään jotain kivaa mutta niin me tehdään viikonloppuisin muutenkin. Mummolla käydään ruusut ja kortit viemässä.

Vierailija
40/163 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin 6.15 miehen kuorsaukseen... olisin ollut tyytyväinen, jos olisin voinut nukkua pidempään edes äitienpäivänä, mutta ei :( Kiukuttaa ja tympii koko juhlapäivä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi viisi