Oletteko joskus onnistuneet löytämään netistä tarjoukset noilta karseilta Prisman nettisivuilta?
Klikkausten polku on aivan hirvittävän pitkä ja monimutkainen. Ja lopulta päädyt sivulle, jossa esitellään parin tuotteen normaalihintoja, jos niitäkään. Vai eikö siellä ole tarjouksia lainkaan?
Kommentit (26)
En ymmärrä miten tuon kokoisella firmalla voi olla melkein suomen huonoimmat verkkokauppa sivut,miten voi olla edes mahdollista ettei tuotteiden hintoja ole näkyvissä
Hinnat ei ole näkyvissä, sillä eri Prismat ovat eri osuuskauppojen omistuksessa. Joten eri Prismoilla voi olla eri hinnat. Ihan niin kuin cittareillakin. Täällä pääksupunkiseudulla saa olla tarkkana lehti-ilmoitusten kanssa. Yhden cittarin tarjoukset eivät koske muita. Siksi Jumbon cittari valitaan vertailuun, sillä näyttäisi olevan parhaat tarjoukset. Se laskee myös Jumbon Prisman hintoja. Mutta nuo nettisivut ovat kyllä hermoja raastavat.
Siis mitä tarjouksia tarkoitat? Itselläni ainakin puhelimessa näkyy heti päävalikossa "tästä ilmoitimme" eli myymälöiden tarjoukset ja tuoteryhmät kohdan alla kohta "ajankohtaista".
Olen joskus onnistunut löytämään netistä Prisman tarjoukset ja laittanut sivun kirjanmerkkeihin, mutta parin kuukauden päästä olivat taas muuttaneet sivuja ja piilottaneet tarjoukset johonkin muualle. Kyllästyin piirileikkiin enkä edes viitsi etsiä enää.
Myös Terralla ja Sokoksella paskat sivut. Ei luulis, että tuon kokoinen pulju haluais antaa noin huonoa palvelua, kun kilpailuq on paljon. Muut isot firmat osanneet tehdä hyvät sivut, esim. Kärkkäinen, Gigantti, Ikea.
Vierailija kirjoitti:
Siis mitä tarjouksia tarkoitat? Itselläni ainakin puhelimessa näkyy heti päävalikossa "tästä ilmoitimme" eli myymälöiden tarjoukset ja tuoteryhmät kohdan alla kohta "ajankohtaista".
Mistä alapeukku? Olenko ainoa, jolla nuo näkyy?
Mä olen moneen kertaan yrittänyt etsiä netistä Prisman tarjouksia, mutta luovuttanut. Näin sitten hiljattain lehti-ilmoituksen, jossa luki "Meillä ei tarjouksia, aina halpaa". Mutta kyllähän niitä tarjouksia on kun kauppaan menee... Jotenkin niin uskomattoman sekavat ja huonot nettisivut! Citymarketilla ne sentään on ihan ok.
Komppaan edellisiä. Jos pyrkimyksenä oli tehdä äärimmäisen kehnot ja toimimattomat verkkokauppasivut, niin tässä on onnistuttu kyllä täydellisesti. Sivut ovat
-hitaat
-tuotetta ei löydy
-hintaa ei näkyvillä
-ja vielä lopuksi: tuote on ostettavissa vain myymälästä
Touché!
Eihän prisman ole tarkoituskaan olla mikään verkkokauppa. Myymälöissä se kauppa tehdään. Verkkokauppa on vain muodon vuoksi.
Kuka edes tilaa prisman verkkokaupasta? Ei ole kyllä tullut mieleenkään, vaikka vannoutunut ässäläinen olenkin.
Musta tuntuu että kaikki hokin sivut ovat huonoja.
Yritin etsiä mm työkaluja terran sivuilta niin kokoajan tuli vain sesonkituotteita eteen :(
Vierailija kirjoitti:
Musta tuntuu että kaikki hokin sivut ovat huonoja.
Yritin etsiä mm työkaluja terran sivuilta niin kokoajan tuli vain sesonkituotteita eteen :(
Kyllä, myös Sokoksella on ärsyttävät nettisivut.
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes tilaa prisman verkkokaupasta? Ei ole kyllä tullut mieleenkään, vaikka vannoutunut ässäläinen olenkin.
Ei ollut kyse verkosta tilaamisesta vaan haluaisin selkeästi nähdä, mitä siellä on tarjouksessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut kyse verkosta tilaamisesta vaan haluaisin selkeästi nähdä, mitä siellä on tarjouksessa.
No siellä "tästä ilmoitimme" -osiossahan ne ovat. Ihan helposti löytyvät, kunhan vain sivut latautuvat.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten tuon kokoisella firmalla voi olla melkein suomen huonoimmat verkkokauppa sivut,miten voi olla edes mahdollista ettei tuotteiden hintoja ole näkyvissä
Kyllä mä olen kaikki kaipaamani hinnat löytänyt? Muistaakseni niillä on myös verkkokauppa ja siellä hinnat ovat varmasti suoraan esillä, mutta jos haluat tietää myymälässä olevan tuotteen hinnan täytyy sinun ensin valita myymälä, eri prismoissa on eri hinnat.
Joo, luin kerran lehtijutusta että Prismalla ei ole juuri koskaan mitään tarjouksia. Vaan laittavat ilmoituksiinsa ajankohtaisia juttuja. Ja olen laittanut merkille että näin on, ainakin meidän alueella. Ei lue lehtimainoksissa eikä missään että tarjous, on vaan tuote ja hinta. Ja tosiaan nettisivulla pitää valita ensin minkä paikkakunnan Prisman asioita katsoo, ja hinta tulee siihen jos siellä nimenomaisessa kaupassa tuotetta on varastossa, jos sitä ei ole missään, ei näy hintaakaan.
Prisman sivuilta olen yrittänyt etsiä tietoja heidän tuotteistaan.
Aina yhtä turhauttavaa!
Puhelin tai padi menee ihan jumiin, kun tuote ei tule klikkaamalla normaalisti esiin, vaan tuotteesta zoomautuu ensin osa ja joku outo ponnahdusikkuna yrittää avautua - tuloksetta. Pakottaa kai valitsemaan oikeaa osuusryhmää, mutta jää jumittamaan siihen sitten, vaikka jotain valitsisikin.
Aikani tapeltuani annan joka kerta periksi ja etsin tiedon muualta (ja yleensä myös ostan tuotteen muualta tai jätän kokonaan ostamatta).
Taannoin jotain tuotetta etsin ja luovutin aika nopeasti. Todella huonot sivut.