Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ajattelet naisesta, joka on löytänyt miehensä netistä?

Vierailija
26.03.2006 |

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mies täytyy löytää oikeasta elämästä

Vierailija
2/15 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tunnen kolme naista, joilla netistä löydetty seurustelukumppani. Kaikki ovat nättejä, fiksuja ja mukavia. Pari näistä ei käy lainkaan baareissa, yksi on muutenkin liian kiireinen jahdatakseen miehiä livessä.

Totuus vaan on, ettei Suomessa ole tapana tehdä tuttavuutta vastakkaisen sukupuolen kanssa jossain kadulla tai kassajonossa. Tai millä todennäköisyydellä jossain harrastusryhmässä on juuri sopiva vapaa mies. Netissä voi tosiaan ensin vähän kartoittaa toisen sielunelämää että tietää, haluaisiko edes nähdä kasvotusten. Itsekin varmaan laittaisin ilmoituksen nettiin jos en olisi parisuhteessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ajattelette muuten naisesta, joka on löytänyt miehen baarista?

Vierailija
4/15 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös nuo nettitreffit oo nykyaikaa ja ihan " sallittua" ? :)

Vierailija
5/15 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

HIenoa kun onnisti tuolleen.

Vierailija
6/15 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni muutamia kavereita, joiden miehet löytyneet netistä, ja ovat jokainen tosi fiksuja ja hyvännäköisiä naisia, joilla vientiä riittää. Sattumalta nyt vaan se oikea osunut kohdalle netissä.

Vierailija
7/15 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pariskunnasta riippuen " arvostan" ehkä jopa enemmän kuin baarilöytöä.

Vierailija
8/15 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että on varmaan samaa sorttia kuin minäkin eli ei oikein ole tehnyt mieli roikkua baarissa etsimässä miestä.

Vierailija
9/15 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nykyaikainen :)

Vierailija
10/15 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

menemään treffeille ja tutustumaan ihan kasvotusten. Netissä vaan ehtii selvittää kaikkea toisesta jo ennen treffejä, että ylipäätään kannattaako mennä paikalle jne..

Vierailija
11/15 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useinhan silloin ihastutaan ensin siihen luonne puoleen. Ja vasta sitten vaihdetaan kuvia/ tavataan. Aika romanttista.

Vierailija
12/15 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mihin en itse alistuisi..ajattelin, että ne tyypit etsii netistä kumppania, jotka ei muualta saa..

no nykyään en sitä pidä niin ihmeenä, sehän on nykypäivää. parilla tutullani on netistä löydetyt kumppanit.

Vierailija
13/15 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pidän tällaisia tapoja tutustua edelleen vähän hassuna, mutta en nyt sanois että ajattelisin pahastikaan.

Ainut tietämäni pariskunta jotka ovat tälla lailla tutustuneet ovat molemmat sellaisia joille ei livenä vientiä löydy...

Mutta yhdessä ovat viihtyneet jo monta vuotta, että mikäs siinä. kukin tavallaan : )

itse olen tutustunut aviomieheeni yhteisten kavereiden kautta : )

Vierailija
14/15 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmilla lapsia, joten baarissa keikkuminen ei onnaa eikä minua huvita baareissa juosta muutenkaan.

Joten suosittelen. Kymmenistä viestittelijöistä löytyi " se oikea" ;-)

Vierailija
15/15 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis, fiksu ja hauska nainen löysi samanhenkisen miehen netistä. Ystäväni vain ei ehtinyt baariin niinkuin muut ikäisensä koska on yrittäjä. Miehellä vähän sama juttu. Onneksi löysivät toisensa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi