Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lempimaasi Euroopassa (Suomea ei saa valita)?

Vierailija
13.05.2017 |

Entäs inhokkimaa?

Kommentit (466)

Vierailija
201/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lichtenstein on suosikki ja Ranska on inhokki.

Vierailija
202/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Italia, tietenkin! Inhokkia ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään Saksasta, ei ole inhokkimaata.

Vierailija
204/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skotlanti ehdottomasti! Mukavat ihmiset ja aivan huikeat maisemat :-) Olen käynyt varmaan 10 krt ja haluan aina palata uudestaan!

Vierailija
205/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempi on Kreikka, inhokkia ei ole.

Vierailija
206/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen haksahtanut britteihin, skotlannissa on upean jylhä luonto, rakastan brittiaksenttia ja siellä on paljon upeita matkakohteita - sekä myös olen käynyt siellä monesti keikoilla. Negatiivisena puolena täytyy mainita, että rakentaa ne ei osaa.

Vierailija
207/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka maassa on kivoja paikkoja esim Ranskassa Cannes ja Antibes kivoja paikkoja mutta Marseille ei. Virossa Pärnu on kiva...Kroatia oli kyllä kiva.

Moni täällä varmaan arvioi maata jonkun turistirysän perusteella joka ei kuvasta maasta mitään

Vierailija
208/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Portugali on ehdoton ykkönen. Sen ilmasto on juuri sopiva, siellä on mieletön määrä kaikkea nähtävää ja ihmiset ovat todella ystävällisiä. Myös Saksa, varsinkin Berliini, on yksi suosikkejani. Siellä riittää historiaa, kulttuuria ja hyvää olutta.

Vierailija
209/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Islanti, ihana luonto, ihanat ihmiset

Ei inhokkia

Vierailija
210/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Venäjästä tykkään , kulttuuri, tavat jne niin tuttuja, niin lähellä meitä. Toisaalta suomenruotsalainen puoli minussa on kotonaan ruotsalaisessa kirjallisuudessa, lastenlauluissa ja ruokakultuurissa.

Pidän matkailusta ja tykkään kaikista maista etenkin ihmisistä siellä. Inhokkeja ei ole vielä ilmaantunut.

Vierailija
211/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itävalta on mielestäni paras. Töitä on, perheverotus on, hintataso halvempi kuin Suomessa.

Inhokki varmaan Ranska. Ma mu ja ihan liikaa ja kantaranskalaiset järkyttävän törkeitä käytökseltään. Puhumattakaan Pariisin lähiöiden "naiset ei saa tulla kahvilaan" is la mis ti set sha ri a säännöt.

Vierailija
212/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saksa, ehdottomasti. Ihanat vieraanvaraiset ihmiset, tykkäävät kovasti suomalaisista.

Vierailija
213/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyisin, miksi ei saa nimetä Suomea? EU on unini, ei yksittäinen maa. Miksi suostut kirjoittamaan numeroilla tämän sivuston vaatiman koodin kun robotti. Eli numerosarjan yksi kaksi kolme. Että meitä kommentoijia pidetään afrikkalaisia.

Ps:kuusi kaksi viisi. Ja minä kirjoitan sen. Apua...

Vierailija
214/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saksa, ehdottomasti. Ihanat vieraanvaraiset ihmiset, tykkäävät kovasti suomalaisista.

Tsunami. Nämä sinun vieraanvaraiset heittivät ihmisiä pois kyydistä. Oman kansan etu. En kyllä nä heidän kansaa etujen edessä. EU:n Tyyppi toimitsija. Ensin Kohl, sitten Merkel. Siellä tuntuu samat pitävän valtaa kauan.

Taas näpyttelee tähän kaksi kaksi seitsemän. Todistaakseni, että olen laskutaitoinen ja järjissäni. Naurakaa.

Vierailija
215/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kreikka on maailman paras maa.

Vierailija
216/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ranskassa viihdyn parhaiten, olen myös asunut siellä. Kaikissa Euroopan maissa en ole käynyt, mutta Saksa ei ole koskaan viehättänyt millään tavalla. Sieltä en ole löytänyt mitään mielenkiintoista. Osaan saksaa ja myös se kieli on ruma.

Saksa on kielenä ääneltynä, kuin sadusta Ruma ankan poiksnen. Näkyy, muttei oikeasti tapahdu. Kerro yksikin ei saksalaisen valmisteinen tuote, josta sinulle tai perheen jäsenimlesi ei ole ollut hyötyä?

Vierailija
217/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsi on ihanin maa maailmassa. Siellä on kaikki lite bättre, naiset on kauniimpia kuin Suomessa ja fyffee on.

Vierailija
218/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Slovenia on ylivoimainen ykkönen. Kaikkea mahdollista löytyy pieneltä alueelta, erityisesti luontokohteita. Ruoassa yhdistyvät Jugoslavian ja Keski-Euroopan parhaat puolet, samoin kulttuurissa ja arkkitehtuurissa. Kehittynyt ja moderni maa, joka on sopiva pehmeä laskeutuminen, jos haluaa lähteä tutustumaan eteläslaaveihin ja Balkanin maihin (Sloveniahan on Keski-Eurooppaa, ei Balkania).

Inhokkia en jaksa ruveta miettimään. Kaikista löytyy jotain hyvää. Vaikka esimerkiksi jotkut italiat tai ranskat eivät yleisesti ottaen niin kauheasti kolahdakaan, niin lähtisin kyllä mielelläni gastronomiakierrokselle vaikka heti. Tai no, tästä tulikin mieleen: inhokki taitaa sittenkin olla Vatikaani.

Vierailija
219/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi valinnut Suomea vaikka olisi saanutkin.

Vierailija
220/466 |
31.12.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lempimaa Britannia, inhokki Saksa.