Lempimaasi Euroopassa (Suomea ei saa valita)?
Kommentit (466)
Vierailija kirjoitti:
Lemppari on Viro, inhokki Ruotsi politiikkansa vuoksi ja Ranska epäystävällisyyden vuoksi.
Missäpäin Ranskaa oltiin epäystävällisiä ja minä vuonna? Ajat on muuttuneet, vaikka Pariisi ei.
Norja. Suomea en valitsisi vaikka voisin.
suomi. suomi. suomi. ja se on siinä.
Suosikit Viro ja Kroatia. Inhokki Ruotsi.
Vierailija kirjoitti:
Tanska, Hollanti ja Viro.
Pakko vielä lisätä Italian Bologna- Firenze seutu tähän.
Ja Slovenia.
Vierailija kirjoitti:
Oli aikanaan Unkari kun opiskelin sielä, halpaa ruokaa ja juomaa ja matkustelua. Turistina ei ehkä niin hyvä nykyään. Inhokki on Albania (Tirana), kerran kävin ja toiste en mene, kerjäläisert roikkuin ihan fyysisesti jalassa kiinni välillä.
Taitaa olla kauan aikaa kun olet Albaniassa käynyt? En ole missään päin Albaniaa huomannut mitään häiriköintiä, Helsingissä on nykyään enemmän kerjäläisiä kuin Albaniassa.
Norja. Kassa kunnossa, ei eu-taakkaa niskassa, iloisia ihmisiä, upeat maisemat, minimaalisesti isis-porukkaa.
Viro, Ruotsi, Norja, Tanska, Saksa, Itävalta, Sveitsi, Alankomaat, Unkari, Tsekki.
En pidä.
Ranska, Albania, Kosovo.
Suosikkimaa Italia ja Portugali ( vaikka siellä olen käynytkin vain Lissabonissa). Lissabon on ollu mun suosikkikohde Euroopassa, takana 35 maata Euroopassa.
Ei varsinaista inhokkia, rakastan matkustamista ja joka kohteesta on löytynyt jotakin nastaa.
Vierailija kirjoitti:
Islanti suosikki. Ruotsissa on ollut ahdistava tunnelma viimeisimmillä vierailukerroilla.
Miksi oli ahdistava tunnelma? Olen viimeksi käynyt pari vuotta sitten, enkä huomannut mitään tuollaista.
Suosikit Sveitsi, Norja, Tanska, Portugali, Luxemburg, Italia ja Skotlanti
Inhokit Venäjä, Ukraina, Slovakia ja Turkki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemppareita on hirveästi.. Norja, Iso-Britannia, Sveitsi, Hollanti, Italia, Tanska.... Ei ole toistaiseksi inhokkeja. En lähtisi Turkkiin tällä hetkellä turvallisuussyistä enkä muutamiin muihinkaan maihin, mutta sinänsä ei ne mitään inhokkeja silti ole.
Turkki Euroopas?
Puolet Konstantinopololista ja muu Bosborinsalmen länsipuolinen osa Turkkia on Euroopassa. Vähän kuten Venäjäksi on osin Eurooppaa ja osin Aasiaa.
Portugali ja Espanja, molemmat hyvin samanlaisia maita. Vähän niin kuin Ruotsi ja Norja. Portugalissa olin yhden talven pääasiassa, mutta pari viikkoa myös Espanjassa. Portugalista tein myös päiväretken Gibraltarille. Ja melkein koko Eurooppa tullut koluttua, pari maata olisi vielä listalla. Inhokki on ollut Ranska, koska hyvin itsekästä porukkaa.
Lempimaa Sveitsi ja Espanja. Britannia ja Italia on ihan ok myös. Inhokki Venäjä.
Suosikit:
Irlanti
Islanti
Ruotsi
Tanska
Ranska
Saksa
Luxemburg
Inhokkeja ei ole.
Legolandia Tanskassa Pilluntissa on suosikki.