Lempimaasi Euroopassa (Suomea ei saa valita)?
Kommentit (466)
Suosikkini on nykyinen kotimaa Sveitsi. Norja on myös kiva. En oikein osaa sanoa inhokkia, mutta esim Saksassa käydessäni en kokenut mitään sielussani, joten en ehkä sinne ensimmäisenä uudestaan menisi. Kun matkustelu on taas vapaampaa, varmaan käydään taas ahkerasti Italian puolella.
Mulla ykkössuosikki Islanti. Kyllä monta muutakin maata on ihan positiivisia, mutta Ruotsiin alan jo kyllästyä yli viiden vuoden asumisen jälkeen. Ollaan tuossa perheen kanssa katseltu netistä myytäviä taloja Irlannista -- jospa sinne seuraavaksi, kunhan koronasirkus hellittää.
Reisdumies kirjoitti:
Portugali ja Espanja, molemmat hyvin samanlaisia maita. Vähän niin kuin Ruotsi ja Norja. Portugalissa olin yhden talven pääasiassa, mutta pari viikkoa myös Espanjassa. Portugalista tein myös päiväretken Gibraltarille. Ja melkein koko Eurooppa tullut koluttua, pari maata olisi vielä listalla. Inhokki on ollut Ranska, koska hyvin itsekästä porukkaa.
Kerropa millä lailla itsekästä koska itse en ole moiseen törmännyt Ranskassa. Tarkoittanet ehkä töykeää? Sopisi Pariisiin yhtälailla kuin Hgiin.
Saksa ja Ruotsi 😍
Inhokkimaa on Ranska - ruma, likainen ja täynnä ihmisiä, joilla ei ole käytöstapoja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lemppari on Viro, inhokki Ruotsi politiikkansa vuoksi ja Ranska epäystävällisyyden vuoksi.
Missäpäin Ranskaa oltiin epäystävällisiä ja minä vuonna? Ajat on muuttuneet, vaikka Pariisi ei.
Alkuvuodesta Pariisi ja Marseille. Ajat ovat muuttuneet, ranskalaiset eivät.
T. Eri
Ruotsi on ehdottomasti paras maa maailmassa. Suomi on huonoin maa.
Talvella Syksyllä ja Talvella Islanti
Keväällä ja kesällä Madeira ja Sisilia
Suosikkeja Latvia ja Liettua. Kannattaa kierrellä myös pienissä kaupungeissa. Inhokki on ollut Bulgarian aurinkorannikko, varmaan maasta löytyy upeitakin kohteita, mutta tuo oli hirveä turistirysä.
Suosikki on Bosnia-Hertsegovina, "inhokkina" ehkä Ruotsi tai Baltian maat.. tai ei sinänsä inhokkeja, mutta vähiten mielenkiintoisia. Vaikea kuvitella että lähtisin tutustumaan noihin turistina sen enempää.
Suosikki Norja ja norjalaiset. Inhokki Unkari, Romania ja Puolakin alkaa mennä samaan ryhmään nykyään.
Norja, Hollanti ja Espanja parhaat. Inhokki on Venäjä, enkä oikein tykkää italialaisten macho-kulttuurista.
Ranska on ehdoton inhokkini. Tanska ja Saksa jakavat ykkössijan.