Lempimaasi Euroopassa (Suomea ei saa valita)?
Kommentit (466)
Lempi Venäjä ja inhokki Espanja, oon vaan kyllästynyt Espanjaan.
Se riippuu käyttötarkoituksesta.
Itävalta on ihana. Huonoimpia maita ei nyt sinäänsä, vain politiikka/ihmisoikeudet tuovat negaa esim. Unkarille, Tsekille ja Venäjälle.
Lempparit Skotlanti ja Englanti.
Irlanti heittämällä paras, pahin vois olla joku Puola.
Tykkään kyllä Italiastakin, Venäjä ei kiinnosta.
Sanoisin että Puola paras mutta kun Tsekki tutumpi niin sanotaan se. Ruotsi ehdottomasti paskin.
Lempimaa Portugali. Ihania ihmisiä, ihana ilmasto ja ihanat rannat.
Inhokkimaata ei ole mutta Slovakia oli minusta vähän mitäänsanomaton ja turha maa.
Kreikka.
Ennen koronaa olinkin kesäkreikkalainen.
Puola, Unkari, Tanska UK nyt kun pääsivät EU:sta eroon. Inhokki on Ruotsi, Belgia, Italia, Saksa
Kivaa pohdiskelua. Suosikkimaani Euroopassa on Islanti. Aivan omassa luokassaan. Inhokki Ranska, kuten monella muullakin.
Jos ajattelen kaikkia maita joita tunnen, niin suosikkia en heti keksi. Ehkä Uusi-Seelanti. Ehdoton inhokki taas on Chile. Ehdottoman epäystävällinen, jopa vihamielisen huono palvelu ja ihmiset. Jotenkin aggressiivinen, jopa väkivaltainen kulttuuri ja ajattelutapa siellä.
Olen asunut koko ikäni Sveitsissä, mutta haaveilen Portugaliin muutosta. Inhoan Tanskaa, jossa joudun työmatkoilla käymään (tuntuu aina, että Suomi on parempi versio siitä).
Inhokkina Portugali. Tympeät, mitäänsanomattomat ihmiset, ruma fado-loilotus, ruma kieli, jääkylmät vedet joten ei käy edes rantakohteeksi. Tosin en ole käynyt Azoreilla.
Suosikkeja minulla on 3. Islanti, Islanti ja Islanti.
Viro on suosikki, toinen koti on jo siellä. Inhokki Ruotsi, järkytyin kun kävin vuosi sitten.
Suosikki on Saksa, inhokki Viro.
Suosikkeja Portugali, Kreikka ja Saksa.
Huonot vibat on jäänyt Romaniasta.
Ehdoton suosikki on Islanti ja inhokki on Saksa.
Suosikki Italia, inhokit Venäjä ja Espanja.
Mukava huomata, että nykyinen kotimaani on monen suosikki.
Olen asunut myös Puolassa ja Virossa. Molemmat tavallaan ok, mutta Puola olisi nyt suosikkini. Viihdyn kyllä täällä hyvin, joten ei muuttoaikeita.
Inhokkini on, sorry vaan, Suomi. Ei tarvinne perustella.
Minullakin Sveitsi, kaikista mahdollisista syistä.
Inhokki Ruotsin Islamistinen imaamikunta. Järkytys oli käydä Tukholmassa 2 kk sitten.....