Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen pettynyt kuopuksemme kummiin

Vierailija
13.05.2017 |

Kyseessä meidän molempien lapsuudenystävä.

Pojalla on ikää nyt 1-vuotta, eikä kummi ole oikein mitenkään tekemisssä lapsen kanssa. Ei uskalla edes ottaa syliin. Merkkipäivinä lahjat ja muistamiset hoitaa kummin avovaimo, jos poikaa pitää vahtia, tämä avovaimo hoitaa.
Lapsi vierastaa kummiaan, alkaa hirveä huuto jos tämä edes on samassa huoneessa.

Lahjat ovat yleensä halpoja ja ihan muuta kuin ollaan pyydetty. Tuodaan hiekkaleluja vaikka on erikseen toivottu, että ei niitä koska hukutaan niihin jo ennestään. Tuodaan vanhemmille lapsille suunnattuja leluja. En tiedä antaako kummin avovaimo miehensä valita itse mitä hankkii lahjaksi, vai miksi tulee joka kerta entistä aivottomammat lahjat.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin lukemisen kohtaan "lahjat on yleensä halpoja".

Vierailija
2/15 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletpa säälittävä! Kai sinä tiedät, mikä on kummin tehtävä? Tiedäthän? Se EI ole lahjojen osto, lastenvahtina oleminen jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Daa. Typerää ahneutta.

Vierailija
4/15 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin? Mietipä lapsia joita ei kasteta, heillä ei ole virallisia kummeja joilta vanhemmat voisivat vaatia kaikkea mahdollista. Ja silti perheet pärjäävät ja lapset kasvavat.

Vierailija
5/15 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Montakos merkkipäivää tässä nyt on vuoden ikään ehtineellä jo ehtinyt olla?

Vierailija
6/15 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukas sen kummin valitsi?

Olisitte ottaneet ennemmin sen avovaimon tai edes molemmat.

Vierailija
7/15 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan nimipäivä, toisen nimen päivä, kolmannen jne... Joulu, syntymäpäivä, kastepäivä, kyläilypäiviä..

Vierailija
8/15 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tän täytyy olla provo. Kummi sitä ja kummi tätä ja pieleen menee ja lapsikin vierastaa. Ihan hyvin tuo lapsesi kummi avovaimoineen on kummin tehtävänsä hoitanut.

Vierailija
9/15 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kummi en lahja-automaatti, mutta silti mietin, että mitähän minun on soveliasta antaa lahjaksi nuorimmalle kummilapselleni, joka sattumoisin juuri täyttää vuoden. Uskoisin lapseni olevan itse iloinen saamastaan lahjasta, mutta kun vaikuttaa toisinaan sille, että lahjan kuuluisi olla enemmän mieleen lapsen vanhemmille (tai ainakin toiselle heistä).   

Vierailija
10/15 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

tämä on just niitä, 'minun lapseni ja minä olemme maailman napoja' -tyyppejä. Ihan hirveää kiittämättömyyttä ja typeryyttä

Vierailija
11/15 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho  JO 1-v ja nyt jo pettynyt  LAHJOIHIN

Vierailija
12/15 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Varmaan nimipäivä, toisen nimen päivä, kolmannen jne... Joulu, syntymäpäivä, kastepäivä, kyläilypäiviä..

eka hammas, oppi istumaan, oppi ryömimään, oppi seisomaan... johan nyt kummin nyt lahjoja tarvii tuoda

Vierailija
13/15 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis te PYYDÄTTE lahjan ja sitten petytte, kun tulee jotain muuta. Ettäs kehtaatkin, aikuinen ihminen.,

Vierailija
14/15 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Johtuiskohan siitä, että vain ilmoititte, että 'sinä olet sitten kummi' - suurena 'kunniana' tietenkin. Ei olis voinut vähempää kiinnostaa, mutta sukulaisena ja muutenkin toiselle teistä aikuisita lähimmäisenä, ei vaan ollut pokkaa kieltäytyä. Se kakara ei kiinnosta pätkääkään. Sori vaan.

Vierailija
15/15 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla kannattaa kysyä haluatko lapseni kunnialapsenvahdiksi, erikoislahjojen ostajaksi ja pidäthän lastani spesiaalina timanntina, jota jaksat ihastella alati.

Tulet huomaamaan ettei moni halua.