Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Saako jätskikiskalta pirtelöä?

Vierailija
13.05.2017 |

En tiedä onko tämä sitten tyhmä kysymys, mutta tuli vaan mieleen kun en tosiaan tiedä :D

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, ehkä ei mutta pehmistä ainakin

https://www.pingviini.fi/tuotteet/

Vierailija
2/6 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista, että olisi koskaan saanut, mutta en nyt varmaan vuosikymmeneen oo sellaisessa asioinutkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa.

Vierailija
4/6 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika erikoista että jäätelökioskit eivät ole keksineet ottaa tarjontaansa pirtelöitä. Niitä on kuitenkin aikas helppo tehdä siitä jäätelöstä, vähän vain maitoa sekaan ja tehosekoittimeen. Itse ainakin kesäkuumalla kaipaan jotain juotavaa ja mikäs sen parempaa kuin pirtelö joka maistuu samalta kuin se jäätelö mutta jonka voi vain JUODA :) Jäätelöä joutuu syömään mikä on juomista vaivalloisempaa ja siinä on se tyhmä pahvin makuinen tötterö joka lentää kuitenkin syömättä roskiin.

Vierailija
5/6 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika erikoista että jäätelökioskit eivät ole keksineet ottaa tarjontaansa pirtelöitä. Niitä on kuitenkin aikas helppo tehdä siitä jäätelöstä, vähän vain maitoa sekaan ja tehosekoittimeen. Itse ainakin kesäkuumalla kaipaan jotain juotavaa ja mikäs sen parempaa kuin pirtelö joka maistuu samalta kuin se jäätelö mutta jonka voi vain JUODA :) Jäätelöä joutuu syömään mikä on juomista vaivalloisempaa ja siinä on se tyhmä pahvin makuinen tötterö joka lentää kuitenkin syömättä roskiin.

Joko ne on tajunneet käyttää marjoja jätskin kanssa? Esim. pehmis kuppiin ja tuoreita mansikanpaloja päälle ja jotain soossia. Nam! :)

Olen aina ihmetellyt miksi ei käytetä, jäätelösesonki ja mansikkasesonki on kuitenkin ihan päällekkäin.

Vierailija
6/6 |
20.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mein kiskalta sai pirtelöä ja smoothie-juomia molempia. Että riippuu kiskasta.

T: ex-jätskimyyjä