Kampaajakäynti 170€
Värjäys, sentin verran leikkausta, kulmat+ripset=170€ Voi hyvän tähen sentäs.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Miksi kampaajat on niin usein yksinyrittäjiä? Eihän millään alalla kannata sellanen! Valikoituuko kampaajiksi niin eoäsosiaalisia, ettei he kykene yhdistymään suuremmiksi yrityksiksi?
Mun tietääkseni ne juurikin on noita vuokratuoli keskittymiä.
Tuolla hinnalla saa noin 3 tuntia insinööritasoista asiantuntijatyötä. Helvetin kalliista paikasta 2 tuntia. Kuinka paljon sait tuolla hinnalla parturikampaajatasoista osaamista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja saa värit edullisesti, joten kyllä tuostakin jotain jää käteen kaikkien poistojen jälkeen. Aikaa ei kuitenkaan mene muutamaa tuntia pidempään.
No kiinteät kulut ne juurikin tappaa sen katteen.
Tuohonkin on varmasti käytetty aikaa 3.5h ja alv on 24% niin en kyllä kadehdi..
Ei varmasti ole käytetty 3.5h aikaa.
Helposti, mulla menee aina kampaamossa se 3h ilman mitään kulmakarvojen käsittelyä. Ei kaikilla ole lyhyet ja ohuet hiukset..
Vierailija kirjoitti:
Miksi kampaajat on niin usein yksinyrittäjiä? Eihän millään alalla kannata sellanen! Valikoituuko kampaajiksi niin eoäsosiaalisia, ettei he kykene yhdistymään suuremmiksi yrityksiksi?
Siis kampaamot ovat ainoa ala missä ihmiset suostuu maksamaan tuollaisia hintoja kertapalvelusta. Toimintaa ei ole pakko järkeistää mitenkään, koska asiakaat ovat tyhmiä.
Mikä tuo kulmat ja ripset -osuus oli? Älä ota turhia asioita.
Miehille on onneksi nykyään nämä itämään tietäjäjien pikaparturit. Konetyöparturointi 10-15e. Kävele sisään, istu tuoliin, 10minsaa työtä, maksu kassalle ja ulos. Noissa sentään on vara käydä tavallisella duunarillakin tarpeeksi useasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja saa värit edullisesti, joten kyllä tuostakin jotain jää käteen kaikkien poistojen jälkeen. Aikaa ei kuitenkaan mene muutamaa tuntia pidempään.
Helposti, mulla menee aina kampaamossa se 3h ilman mitään kulmakarvojen käsittelyä. Ei kaikilla ole lyhyet ja ohuet hiukset..
Käyttääkö kampaaja sinuun aikaansa sen 3h, vai hoiteleeko hän samalla muita asiakkaista? Ettei vaan olisi niin että suuri osa ajasta menee johonkin vaikutusaikaan tai kuivumiseen jolloin kampaaja tekee töitä toisen asiakkaan hyväksi?
Vierailija kirjoitti:
Miehille on onneksi nykyään nämä itämään tietäjäjien pikaparturit. Konetyöparturointi 10-15e. Kävele sisään, istu tuoliin, 10minsaa työtä, maksu kassalle ja ulos. Noissa sentään on vara käydä tavallisella duunarillakin tarpeeksi useasti.
Leikkuri ei montaa kymppiä maksa ja sitten voi leikata itse omat hiuksensa. Olen käynyt parturissa viimeksi joskus yli 10 vuotta sitten.
t.mies
Prisman nonstop-parturissa maksoi saman verran. Ja sinä aikana, kun tukkani värjäytyi, kampaaja leikkasi parin muun asiakkaan kuontalon.
Alv+tulovero ja tuosta jää 70 euroa josta on maksettava aineet, laitteet ja tilan vuokrat. Jää ehkä 30 euroa käteen eli 10 euron tuntipalkka.
Vierailija kirjoitti:
On noita vastaavia kampaamojakin, ainakin Hkissä. Yleensä vielä paljon parempaa palvelua kuin kantasuomalaisten paikoissa. Hinnat on vain murto-osa suomalaisten kampaajien pyytämistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käyttääkö kampaaja sinuun aikaansa sen 3h, vai hoiteleeko hän samalla muita asiakkaista? Ettei vaan olisi niin että suuri osa ajasta menee johonkin vaikutusaikaan tai kuivumiseen jolloin kampaaja tekee töitä toisen asiakkaan hyväksi?
Toki aikaa menee värin vaikuttamiseen mutta olisiko se 20min mitä siihen menee (joskus olen ottanut siihen rakoon sen kulmien muotoilun, harvoin kylläkin). Muita asiakkaita ei ole koskaan kampaajallani samaan aikaan, enkä istuskele ja odottele kuivaamista vaan föönataan kuivaksi. Eli kyllä se aika aktiivista se työskentely on.
kulmat ja ripset mukana laitettu? No eihän tuo ole paljoa! Minulla yleensä pelkkä värin tasoitus (+olaplex) ja latvojen tasoitus 200e.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No minun kampaamoajat on se 3.5h ja lasku samaa luokkaa.
Ja missä suhteessa tuossa on tehty työ ja odottelu, jolloin odotteluaikana hoidetaan samaan aikaan muita asiakkaita?
Vaikka koko tuo aika olisi käytetty pelkästään sinuun, niin hinta olisi lähemmäs 50€/h, joka on alvin kanssa enemmän kuin vaikka sähköasentajan hinta. Mutta jos sama kampaaja hoitaa samalla ajalla muita asiakkaita, niin tämän tehokkuuden pitäisi näkyä myös hinnassa.
t. Sipilä
Hiustenleikkuukone 20 euroa ja peili. Siistiä ja turvallista
Voi helvetti että naisia on helppo kusettaa. Pitäs ryhtyä kampaajaksi.
Eihän se ollut pelkkä kampaajakäynti joka noin paljon maksoi. Siinä oli vielä lisäksi ne kulmat ja ripset, kukaan ei pakottanut maksamaan niistä.
Muille sanoisin, että vaihtakaa kampaajaa, jos värjäys + leikkaus maksaa 200 e. Mulla on pitkät ja paksuhkot hiukset ja koko pään värjäys + leikkaus maksaa omalla kampaajallani korkeintaan 100 e.
Menin parturiin leikkauttamaan hiuksiani , mutta tajusin että kannattaa ensin itse saksia ''ylimääräinen'' pois ja sitten vasta mennä tasottelemaan ja kas kummaa pääsin halvemmalla. Muuten ne olis saksinu nips naps saman pois ja pyytänyt 50e enemmän ''pitkien hiuksien leikkauksesta'' :D
Suosittelen muillekkin.
gu kirjoitti:
Alv+tulovero ja tuosta jää 70 euroa josta on maksettava aineet, laitteet ja tilan vuokrat. Jää ehkä 30 euroa käteen eli 10 euron tuntipalkka.
On muuten hinnoilla eroa. Olen vuosia käynyt ammattikampaajalla ja leikkaus maksaa 26-28e riippuen tuleeko pesu. Leikkaus ja kahden värin värjäys 78e. Liikkeessä on kaksi kampaajaa . Hintakin on pysynyt samana vuosia. Kuitti annetaan aina. Olen tyytyväinen.