Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kampaajakäynti 170€

Vierailija
13.05.2017 |

Värjäys, sentin verran leikkausta, kulmat+ripset=170€ Voi hyvän tähen sentäs.

Kommentit (96)

Vierailija
61/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kampaaja saa värit edullisesti, joten kyllä tuostakin jotain jää käteen kaikkien poistojen jälkeen. Aikaa ei kuitenkaan mene muutamaa tuntia pidempään.

No kiinteät kulut ne juurikin tappaa sen katteen.

Tuohonkin on varmasti käytetty aikaa 3.5h ja alv on 24% niin en kyllä kadehdi..

Huomaa myös ostojen alv. Läpikulkueriä. Niin turha tuosta alvista on selittää..

Vierailija
62/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kampaaja saa värit edullisesti, joten kyllä tuostakin jotain jää käteen kaikkien poistojen jälkeen. Aikaa ei kuitenkaan mene muutamaa tuntia pidempään.

No kiinteät kulut ne juurikin tappaa sen katteen.

Tuohonkin on varmasti käytetty aikaa 3.5h ja alv on 24% niin en kyllä kadehdi..

Huomaa myös ostojen alv. Läpikulkueriä. Niin turha tuosta alvista on selittää..

Joo tietysti, mutta silti tuossa 170 eurosta on alvia 24%.

Saivartele miten haluat, hoidan työkseni näitä arvonlisäveroon liittyviä asioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollakin rahalla munkin on menoni maksettava. Ilmaiseksiko pitäisi värjätä ja leikata? En minä sillä 170€:lla rikastu, älä huoli. Tuosta määrästä käteen jää hyvin pieni osa.

T: Parturi-kampaaja

Niinpä. Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän että niiden hintojen tulee kattaa yrityksen kulut ja pitäisi vielä jäädä voitollekin

Suunsoittamiseen ne näyttää keskittyvän eikä työntekoon

Vierailija
64/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kampaajalla leikkaus & raidat maksaa sen 160€. Pelkkä leikkaus on 60€. Ja tämä ihan normaali kampaaja, ei mikään keskustan trendipaikka. Ymmärrän että valtaosa menee yrityksen sivukuluihin, mutta en minä silti työttömänä raaski näillä hinnoilla ottaa ne raidat kuin kerran vuodessa. Pelkkä leikkaus sitten sen 5 kertaa vuodessa. Anteeksi, kampaajat. Jos pääsen töihin, lupaan ottaa raitoja vähän useammin.

Vierailija
65/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siksi teen kaiken itse kotona. Youtube videoissa ohjeet ja paremmat lopputulokset olen saanut kuin kertaakaan kampaajalla. Ja tällä tarkoitan sitä, että aina kun yritän selittää mitä haluan en saa sitä vaan jotain aivan muuta.

Sama täällä. Osaan kyllä värjätä tyvikasvun itse ja leikata latvani. Muistan kun minuakin joskus peloteltiin että hiukset menevät vain huonompaan kuntoon jos latvoja leikkaa itse eikä käytä laadukkaita kampaamosaksia. Olen nyt yli vuoden tasannut latvani Fiskarsin hiustenleikkuusaksilla eikä ole yhtäkään kaksihaaraista.

Vierailija
66/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raidat ja leikkaus 140e. Pitkiin (alle olan) hiuksiin.

Onhan se kallista. Itelle kahden päivän palkka. Kaksi kertaa vuodessa käyn, ei pysty maksamaan enempää. Kulmat ja ripset värjään kotona.

Vierailija
67/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa varata timma.fi kautta, tietää ja maksaa hinnan ennakolta

Vierailija
68/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

170€?? Juu, ei saisi enää ajatella markoiksi, mutta sen verran kalkkis olen jo, että väkisinkin..onhan rahan arvo muuttunut, mutta kuitenkin? Kuka maksaisi vanhan tonnin siitä setistä, mitä ap?

Vierailija
69/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä hiustenleikkuu (pitkät hiukset plus otsis) 15 e ja kulmat ja ripset 12 e (vaki kosmetologi, aina hyvä tulos). Tämä Tallinnassa.

Ja eestiläiset ja venäläiset parturit ei ikinä leikkaa kuin sen mitä pyydetään, eli 1-2 cm. vaikkei yhteistä kieltä aina olekaan.

Suomalaiset eivät jostain syystä ymmärrä suomea ja leikkaavat 8-10 cm.

Anteeksi, isänmaani, että vien euron ulkomaille.

Vierailija
70/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta tulee kunnon osaamista. 5-10 min leikkaavat miesten hiukset ja naisten max 20 min ja älyttömän hyvää jälkeä. Kohta nuo pakolaiset perustaa kampaamoja ja suomalaiset on hintoineen kusessa. Kannattaako sitä kampaamoa pistää samalle kadulle, jossa on jo 5 muuta?

Vierailija
71/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhhuh. Täällä "maalla" maksaa moniväri ja leikkaus puolipitkiin hiuksiin 60-80 e. Ja on todella osaavia kampaajia. kallein käynti oli 120 e, missä tehtiin vaalennusta, sävytettiin, leikattiin ja lopuksi tuli kampaus sekä lisäksi vielä lapsen hiukset leikattiin siinä värin vaikutusajalla.

Vierailija
72/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä hiustenleikkuu (pitkät hiukset plus otsis) 15 e ja kulmat ja ripset 12 e (vaki kosmetologi, aina hyvä tulos). Tämä Tallinnassa.

Ja eestiläiset ja venäläiset parturit ei ikinä leikkaa kuin sen mitä pyydetään, eli 1-2 cm. vaikkei yhteistä kieltä aina olekaan.

En tee kampaajan hommia enää, mutta meille koulussa ihan oikeasti painotettiin sitä, ettei saa tehdä mitä asiakas pyytää, jos se ei oikeasti asiakkaalle sovi esim. väri. Ja jos kuivaa on 5 cm nii mieluummin leikkaa sen kuin pyydetyn 1 cm. On kuulemma asiakas tyytyväinen ja kampaajan ammattitaito pitää näkyä työssä.

Vierailija
73/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nettopalkka 1000 e - en käy kampaajalla.

Sama kuin minulla siis.

t. Kampaaja

Vierailija
74/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jollakin rahalla munkin on menoni maksettava. Ilmaiseksiko pitäisi värjätä ja leikata? En minä sillä 170€:lla rikastu, älä huoli. Tuosta määrästä käteen jää hyvin pieni osa.

Niinpä. Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän että niiden hintojen tulee kattaa yrityksen kulut ja pitäisi vielä jäädä voitollekin

Ymmärrän siksi kysynkin ennen ajanvarausta minkä hintaiseksi leikkaus ja värjäys tulee.

Vakiokampaajani on sairaslomalla ja jouduin menemään toiselle kampaajalla ja hinta ero oli 40 e kalliimpi tällä toisella.

Vierailija
75/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuohan on todella edullista. Hiusten värjäys ja leikkaus, kulmien nyppiminen ja värjäys, ripsien värjäys. Eli per karva 56e.

Vierailija
76/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmettelen kyllä suomalaisten kampaamoiden huonoa tasoa. Niitä löytyy joka kadunkulmasta, työnjälki on aina vähän mitä sattuu samoin asiakaspalvelu ja hinnat on pilvissä. Luulisi että tälläisen huonon taloudellisen tilan aikana kampaajat panostaisivat vähän siihen palvelun laatuun ja kilpailisivat asiakkaista. Vai onko oikeasti niin että suomalaiset naiset maksavat mukisematta sekundasta?

Vierailija
77/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on omat pitkät ripset ja hyvät kulmatkin. En värjää hiuksiani, mies tasaa pitkien hiusteni latvat suunnilleen viisi kertaa vuodessa=nolla euroa.

Vierailija
78/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ihmisten tarvikkana ymmärtää. Jos hinta ei vastaa sitä mitä haluaa saada, niin palvelu jätetään käyttämättä.

Vierailija
79/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta ei tämä taida asiakkaan murhe olla. Jos asiakas kokee, että 170 euroa on tuosta palvelusta liikaa, niin sitten se on liikaa eikä asiakas enää käy.

Paitsi kun asiakaat ova naisia. Pitävät liian kalliina, mutta käyvät silti. Ainoastaan tämän vuoksi naisten hiustenleikkuu maksaa enemmän kuin miesten hiustenleikkuu. Naiset ovat tyhmiä.

Joo, miehillähän ei olekaan kalliita harrastuksia...eiku..

Mikä erottikaan poikien lelut miesten leluista, No HINTA!!

Vierailija
80/96 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tee kampaajan hommia enää, mutta meille koulussa ihan oikeasti painotettiin sitä, ettei saa tehdä mitä asiakas pyytää, jos se ei oikeasti asiakkaalle sovi esim. väri. Ja jos kuivaa on 5 cm nii mieluummin leikkaa sen kuin pyydetyn 1 cm. On kuulemma asiakas tyytyväinen ja kampaajan ammattitaito pitää näkyä työssä.

Voi jumal*uta. Nyt en kyllä enää yhtään ihmettele tätä kampaajien "ammattitaitoa" Suomessa.

Ilmeisesti teille opetetaan yrittäjyyttä ja businesta samalla kaavalla, ihan päin v*ttua.

Leikkaan vastedeskin hiukseni itse.