Kampaajakäynti 170€
Värjäys, sentin verran leikkausta, kulmat+ripset=170€ Voi hyvän tähen sentäs.
Kommentit (96)
Kampaajana olo on käsityöammatissa toimimista. Jos haluaa pitää lomaa, pitää vuoden/kevään mittaan kerätä rahat heinäkuulle, jotta saa palkan siltäkin kuulta ja saa maksettua liiketilan vuokran, verot (!!) ym. Ja heinäkuussa kun rahaa ei tule kassaan, pitää elokuun vuokra saada taas maksettua... Kyllä siinä saa hiuksia värjätä ja töitä tehdä, että saa pidettyä palkallisen loman. Kukaan muu ei tee kampaajalle rahaa, kun hän on ansaitulla lomalla.
Vierailija kirjoitti:
gu kirjoitti:
Alv+tulovero ja tuosta jää 70 euroa josta on maksettava aineet, laitteet ja tilan vuokrat. Jää ehkä 30 euroa käteen eli 10 euron tuntipalkka.
On muuten hinnoilla eroa. Olen vuosia käynyt ammattikampaajalla ja leikkaus maksaa 26-28e riippuen tuleeko pesu. Leikkaus ja kahden värin värjäys 78e. Liikkeessä on kaksi kampaajaa . Hintakin on pysynyt samana vuosia. Kuitti annetaan aina. Olen tyytyväinen.
Millaiset hiukset sulla on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja saa värit edullisesti, joten kyllä tuostakin jotain jää käteen kaikkien poistojen jälkeen. Aikaa ei kuitenkaan mene muutamaa tuntia pidempään.
No kiinteät kulut ne juurikin tappaa sen katteen.
Tuohonkin on varmasti käytetty aikaa 3.5h ja alv on 24% niin en kyllä kadehdi..
Ei varmasti ole käytetty 3.5h aikaa.
Helposti, mulla menee aina kampaamossa se 3h ilman mitään kulmakarvojen käsittelyä. Ei kaikilla ole lyhyet ja ohuet hiukset..
Käyttääkö kampaaja sinuun aikaansa sen 3h, vai hoiteleeko hän samalla muita asiakkaista? Ettei vaan olisi niin että suuri osa ajasta menee johonkin vaikutusaikaan tai kuivumiseen jolloin kampaaja tekee töitä toisen asiakkaan hyväksi?
Toki aikaa menee värin vaikuttamiseen mutta olisiko se 20min mitä siihen menee (joskus olen ottanut siihen rakoon sen kulmien muotoilun, harvoin kylläkin). Muita asiakkaita ei ole koskaan kampaajallani samaan aikaan, enkä istuskele ja odottele kuivaamista vaan föönataan kuivaksi. Eli kyllä se aika aktiivista se työskentely on.
Jaa. Minun kokemus on se että siellä kampaamossa istuskelee samaan aikana paljon enemän asiakkaita kuin mitä on työntekijöitä. Ehkä olen asioinut väärissä paikoissa.
En arvosta sitä että kampaaja käyttää koko 3h minuun ja laskuttaa siitä, vaan arvostaisin sitä etät kampaaja hoitaa 3h aikana kaksi asiakasta ja laskuttaa minulta 1,5h.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kampaaja saa värit edullisesti, joten kyllä tuostakin jotain jää käteen kaikkien poistojen jälkeen. Aikaa ei kuitenkaan mene muutamaa tuntia pidempään.
No kiinteät kulut ne juurikin tappaa sen katteen.
Tuohonkin on varmasti käytetty aikaa 3.5h ja alv on 24% niin en kyllä kadehdi..
Ei varmasti ole käytetty 3.5h aikaa.
Helposti, mulla menee aina kampaamossa se 3h ilman mitään kulmakarvojen käsittelyä. Ei kaikilla ole lyhyet ja ohuet hiukset..
Käyttääkö kampaaja sinuun aikaansa sen 3h, vai hoiteleeko hän samalla muita asiakkaista? Ettei vaan olisi niin että suuri osa ajasta menee johonkin vaikutusaikaan tai kuivumiseen jolloin kampaaja tekee töitä toisen asiakkaan hyväksi?
Toki aikaa menee värin vaikuttamiseen mutta olisiko se 20min mitä siihen menee (joskus olen ottanut siihen rakoon sen kulmien muotoilun, harvoin kylläkin). Muita asiakkaita ei ole koskaan kampaajallani samaan aikaan, enkä istuskele ja odottele kuivaamista vaan föönataan kuivaksi. Eli kyllä se aika aktiivista se työskentely on.
Jaa. Minun kokemus on se että siellä kampaamossa istuskelee samaan aikana paljon enemän asiakkaita kuin mitä on työntekijöitä. Ehkä olen asioinut väärissä paikoissa.
En arvosta sitä että kampaaja käyttää koko 3h minuun ja laskuttaa siitä, vaan arvostaisin sitä etät kampaaja hoitaa 3h aikana kaksi asiakasta ja laskuttaa minulta 1,5h.
Harvoin kampaajat laskuttaa tuntien mukaan. Kyllä sä näet sieltä hinnastosta mikä pitää olla näkyvillä hinnan.
Mulla pitkien hiusten tasoitus, kaikki mahdolliset hoitosuihkeet sun muut, 30, ja kulmat 15 eroa. Helsingin keskusta.
Pitkät ja todella paksut hiukset. Kampaajalla menee reilu 3h. Shampoo, hoitoaine, moniväri ja leikkaus 145e. En ihan varma ole mikä on minkäkin osuus, toki kuitista näkisi mutta ei nyt tässä ole.
Kampaaja leikkaa pari tyyppiä odotellessaan värin vaikutusta. Siksi toiminta järkevää, eikä tarvitse ihan niin riistohintaa pitää.
Vierailija kirjoitti:
Kampaajana olo on käsityöammatissa toimimista. Jos haluaa pitää lomaa, pitää vuoden/kevään mittaan kerätä rahat heinäkuulle, jotta saa palkan siltäkin kuulta ja saa maksettua liiketilan vuokran, verot (!!) ym. Ja heinäkuussa kun rahaa ei tule kassaan, pitää elokuun vuokra saada taas maksettua... Kyllä siinä saa hiuksia värjätä ja töitä tehdä, että saa pidettyä palkallisen loman. Kukaan muu ei tee kampaajalle rahaa, kun hän on ansaitulla lomalla.
Ja kun perustaa insinööritoimiston, nin voi laskuttaa asiakkailta 50€/h ja sillä hoituu sekä työntekijöiden palkat, heidän lomarahansa ja sivukululunsa ja lisäksi jää itselle voittoa tästä liiketoiminnasta.
Ilmeisesti parturikampaus on vaan selvästi suuremman osaamisen työtä kuin joku sähkö-, automatio-, tai mekaniikkasuunnittelu.
Mä käyn lähes pelkästään ammattikoulun kampaamossa, jossa opiskelijat tekevät töitä puolet halvemmalla kuin normikampaamossa. Kesällä, kun ammartikoulut ovat kiinni, käyn sellaisessa kampaamossa, jossa on opiskelija töissä, saa 20% alennusta.
Mulla pitkien hiusten väri+leikaus maksaa ammartikoulussa 60€
gu kirjoitti:
Alv+tulovero ja tuosta jää 70 euroa josta on maksettava aineet, laitteet ja tilan vuokrat. Jää ehkä 30 euroa käteen eli 10 euron tuntipalkka.
Taidatte olla tyhmiä ja osaamattomia.
Ensin vähennetään alv ja kulut ja vasta siitä voitosta maksetaan verot.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin rahalla munkin on menoni maksettava. Ilmaiseksiko pitäisi värjätä ja leikata? En minä sillä 170€:lla rikastu, älä huoli. Tuosta määrästä käteen jää hyvin pieni osa.
T: Parturi-kampaaja
Niinpä. Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän että niiden hintojen tulee kattaa yrityksen kulut ja pitäisi vielä jäädä voitollekin
Mutta ei tämä taida asiakkaan murhe olla. Jos asiakas kokee, että 170 euroa on tuosta palvelusta liikaa, niin sitten se on liikaa eikä asiakas enää käy.
Ei se ole typerys joka pyytää, vaan se joka maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin rahalla munkin on menoni maksettava. Ilmaiseksiko pitäisi värjätä ja leikata? En minä sillä 170€:lla rikastu, älä huoli. Tuosta määrästä käteen jää hyvin pieni osa.
T: Parturi-kampaaja
Niinpä. Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän että niiden hintojen tulee kattaa yrityksen kulut ja pitäisi vielä jäädä voitollekin
Mutta ei tämä taida asiakkaan murhe olla. Jos asiakas kokee, että 170 euroa on tuosta palvelusta liikaa, niin sitten se on liikaa eikä asiakas enää käy.
Paitsi kun asiakaat ova naisia. Pitävät liian kalliina, mutta käyvät silti. Ainoastaan tämän vuoksi naisten hiustenleikkuu maksaa enemmän kuin miesten hiustenleikkuu. Naiset ovat tyhmiä.
Siksi teen kaiken itse kotona. Youtube videoissa ohjeet ja paremmat lopputulokset olen saanut kuin kertaakaan kampaajalla. Ja tällä tarkoitan sitä, että aina kun yritän selittää mitä haluan en saa sitä vaan jotain aivan muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun perustaa insinööritoimiston, nin voi laskuttaa asiakkailta 50€/h ja sillä hoituu sekä työntekijöiden palkat, heidän lomarahansa ja sivukululunsa ja lisäksi jää itselle voittoa tästä liiketoiminnasta.
Ilmeisesti parturikampaus on vaan selvästi suuremman osaamisen työtä kuin joku sähkö-, automatio-, tai mekaniikkasuunnittelu.
KAmpaajat ovat poikkeuksetta yksinyrittäjiä, eli ei ole niitä työntekijöitä, jotka tekisivät töitä ja toisivat rahaa kassaan, kun pomo on lomalla.
Mulla tosi pitkien ja paksujen hiusten raidoitus, leikkaus, pesu ja föönaus on 70 e Tampereella. Tosi paljon vaihtelee hinnat ja monessa paikassa helposti joutuu maksamaan tuplahinnan. Kun oon löytänyt tän paikan, jossa tehdään hyvin ja kohtuuhintaan, oonkin käynyt jo vuosia siellä ja muualle en vaihda!
Tietyissä liikkeissä tuntuu "brändi" maksavan, kun on olevinaan trendipaikka. Keskustassa tosin ymmärrän, että liikepaikan vuokra voi olla kallis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille on onneksi nykyään nämä itämään tietäjäjien pikaparturit. Konetyöparturointi 10-15e. Kävele sisään, istu tuoliin, 10minsaa työtä, maksu kassalle ja ulos. Noissa sentään on vara käydä tavallisella duunarillakin tarpeeksi useasti.
On noita vastaavia kampaamojakin, ainakin Hkissä. Yleensä vielä paljon parempaa palvelua kuin kantasuomalaisten paikoissa. Hinnat on vain murto-osa suomalaisten kampaajien pyytämistä.
Haiskahtaa veronkierrolta. Ehkä jopa ihmiskaupalta
Toivottavasti ratsaavat kampaamot etnisten ruokapaikkojen jälkeen.
Nauttikaa halvasta hinnasta 😐
Tuolla hinnalla pitäisi kyllä saada joku maan paras ja tunnetuin huippukampaaja.
Näin miehenä käyn suomessa mukamas huippuparturissa. 40 jotain euroa maksaa. Ihan siedettävää jälkeä muttei kyllä erikoisen hyvää.
Kun ulkomailla käyn niin saan parempaa 12 eurolla. Tuokin paikassa missä kaikki paikalliset rikkaat ja kuuluisat käy.
Mulla on suht lyhyet hiukset, niskaan ylettyvät, värjäys ja leikkaus 65 € Turun keskustassa Kauppiaskadulla. Ei mun mielestä paljon ja oon tyytyväinen tulokseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
KAmpaajat ovat poikkeuksetta yksinyrittäjiä, eli ei ole niitä työntekijöitä, jotka tekisivät töitä ja toisivat rahaa kassaan, kun pomo on lomalla.
Miksi pitää yksinyrittää????
Siis kuinka monen kampaaja hoitelee muita asiakkaita samaan aikaan? Kun tuo yksi semmoista jankuttaa.. Itselläni ei meinaan koskaan ole käynyt noin.. Onko muilla sitten yleistäkin tämmöinen?