Kampaajakäynti 170€
Värjäys, sentin verran leikkausta, kulmat+ripset=170€ Voi hyvän tähen sentäs.
Kommentit (96)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin rahalla munkin on menoni maksettava. Ilmaiseksiko pitäisi värjätä ja leikata? En minä sillä 170€:lla rikastu, älä huoli. Tuosta määrästä käteen jää hyvin pieni osa.
T: Parturi-kampaaja
Niinpä. Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän että niiden hintojen tulee kattaa yrityksen kulut ja pitäisi vielä jäädä voitollekin
Mutta ei tämä taida asiakkaan murhe olla. Jos asiakas kokee, että 170 euroa on tuosta palvelusta liikaa, niin sitten se on liikaa eikä asiakas enää käy.
Paitsi kun asiakaat ova naisia. Pitävät liian kalliina, mutta käyvät silti. Ainoastaan tämän vuoksi naisten hiustenleikkuu maksaa enemmän kuin miesten hiustenleikkuu. Naiset ovat tyhmiä.
Joo, miehillähän ei olekaan kalliita harrastuksia...eiku..
Mikä erottikaan poikien lelut miesten leluista, No HINTA!!
Kerro toki mikä harastus on naille halvempi kun miehille.
No mun kampaajakäynnit on huomattavasti halvempia kuin miehen moottorikelkkailu.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on omat pitkät ripset ja hyvät kulmatkin. En värjää hiuksiani, mies tasaa pitkien hiusteni latvat suunnilleen viisi kertaa vuodessa=nolla euroa.
Liittyy aloitukseen miten?
Käyt varmaan lapsettomien ketjuihin kertomassa kuinka sulla on 5 lasta? Ja työttömien avauksiin kertomassa kuinka olet ollut 33 vuotta saman firman palveluksessa?
suh kirjoitti:
kannattaa varata timma.fi kautta, tietää ja maksaa hinnan ennakolta
Suosittelen myös timmaa.
Minä lopetin kampaajalla käynnit silloin, kun parturikampaamojen alv. nousi takaisin 24%. 8% alv. ei alentanut aikoinaan hintoja pudonneen alvin verran, mutta alvin korotus tuli hintoihin. Minulla ei ole enää varaa käydä kampaajalla. Ostan tarjouksesta värejä ja värjään tyvikasvuni niillä. Citymarketissa on usein 10,90€ tarjouksessa värit.
Lasteni tukat leikkaan itse, koska pojan tukanleikkuu maksaa täällä 30-40€. Se on liikaa. Ostin koneen, millä ajelen sivut ja hyvät sakset, millä hoidan loput. Olen säästänyt jo satoja euroja tässäkin hommassa, omissa kampaajakäynneissäni vuositasolla n. 1200€.
Käyttäisin mielelläni palveluja ja ymmärrän kyllä, että ei yrittäminen ole helppoa. Mutta minä olen vain akateeminen, korkeasti koulutettu ja naisvaltaisella alalla. Maksetaan esim. päivähoidosta korkeimman mukaan, kuten kaikesta muustakin. Ei ole varaa mihinkään ylimääräiseen. Kiitos Sipilä hallituksineen, tämä on paska maa.
Vierailija kirjoitti:
Mä käyn lähes pelkästään ammattikoulun kampaamossa, jossa opiskelijat tekevät töitä puolet halvemmalla kuin normikampaamossa. Kesällä, kun ammartikoulut ovat kiinni, käyn sellaisessa kampaamossa, jossa on opiskelija töissä, saa 20% alennusta.
Mulla pitkien hiusten väri+leikaus maksaa ammartikoulussa 60€[/
Pakko myös kehua ammattioppikouluja - Stadin ammattiopistossa muotoonleikkaus maksaa 10€, väri- ja permiskäsittelyt 40€, aikaa tosin voi mennä enemmän, itse istuin permiksen laitossa nelisen tuntia mutta eipä ole viimeiseen kuukauteen tarvinnut hiuksia laittaa muuta kuin pesun jälkeen haroa sormilla läpi :)
Ja miesten puolella on sen verran pulaa harjoitusmateriaaalista että parran käsittely on ilmainen :0
Nyt tietenkin lomat alkavat mutta muistakaapa sitten syksyllä.
(Ajanvarauskin on jo netissä 24/7, ei voisi olla helpompaa :))
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille on onneksi nykyään nämä itämään tietäjäjien pikaparturit. Konetyöparturointi 10-15e. Kävele sisään, istu tuoliin, 10minsaa työtä, maksu kassalle ja ulos. Noissa sentään on vara käydä tavallisella duunarillakin tarpeeksi useasti.
On noita vastaavia kampaamojakin, ainakin Hkissä. Yleensä vielä paljon parempaa palvelua kuin kantasuomalaisten paikoissa. Hinnat on vain murto-osa suomalaisten kampaajien pyytämistä.
Annetaanko kuitti?
Leikkaan itse tukkani ja säästän. Näyttää tukka muutenkin paremmalta itse leikattuna, koska parturissa joutuu aina ottamaan vähän liikaa pois, että se ei ole taas heti liian pitkä. Samoin ei jaksa mennä parturiin ja on pitkään ylipitkillä hiuksilla. Itse leikkaamalla voin kerran viikossa korjailla tukan kuntoon ja se on optimaalisessa mitassa jatkuvasti.
Vierailija kirjoitti:
Värjäys, sentin verran leikkausta, kulmat+ripset=170€ Voi hyvän tähen sentäs.
Tuohan oli edullista jos ripset ja kulmatkin laitettiin. Stadissa maksaa tuon verran leikkaus ja väri pelkästään.
Juu itellä puolipitkät värjäys/leikkaus *kakshaaraset pois alle 1cm* hintaa tuli 230e... tosin tossa se paljon tyrkytetty olaplex😱
Vierailija kirjoitti:
Juu itellä puolipitkät värjäys/leikkaus *kakshaaraset pois alle 1cm* hintaa tuli 230e... tosin tossa se paljon tyrkytetty olaplex😱
Vielä kun tajuaisitte, ettei ole mitään merkitystä hinnan kannalta että leikataako 1cm vai 10cm.
Ihme metrihinta taas mammoilla 🙄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä kun tajuaisitte, ettei ole mitään merkitystä hinnan kannalta että leikataako 1cm vai 10cm.
Ihme metrihinta taas mammoilla 🙄
No juu mutta vähän hassulta tuntuu kun pikkasen nipsas sieltä täältä... ei ole tyhmä se joka pyytää, vaan se joka antaa😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehille on onneksi nykyään nämä itämään tietäjäjien pikaparturit. Konetyöparturointi 10-15e. Kävele sisään, istu tuoliin, 10minsaa työtä, maksu kassalle ja ulos. Noissa sentään on vara käydä tavallisella duunarillakin tarpeeksi useasti.
On noita vastaavia kampaamojakin, ainakin Hkissä. Yleensä vielä paljon parempaa palvelua kuin kantasuomalaisten paikoissa. Hinnat on vain murto-osa suomalaisten kampaajien pyytämistä.
Mitenkähän verot, sotut yms
No sulla oli vissiin pitkät hiukset? Ja/tai otit jonku sekamonisävyvärjäyksen. Tottakai se maksaa kun ammatilainen tekee. Jos et halua maksaa niin osta kaupasta väri ja laita päähän ite.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollakin rahalla munkin on menoni maksettava. Ilmaiseksiko pitäisi värjätä ja leikata? En minä sillä 170€:lla rikastu, älä huoli. Tuosta määrästä käteen jää hyvin pieni osa.
T: Parturi-kampaaja
Niinpä. Ihmiset eivät tunnu ymmärtävän että niiden hintojen tulee kattaa yrityksen kulut ja pitäisi vielä jäädä voitollekin
Mutta ei tämä taida asiakkaan murhe olla. Jos asiakas kokee, että 170 euroa on tuosta palvelusta liikaa, niin sitten se on liikaa eikä asiakas enää käy.
Paitsi kun asiakaat ova naisia. Pitävät liian kalliina, mutta käyvät silti. Ainoastaan tämän vuoksi naisten hiustenleikkuu maksaa enemmän kuin miesten hiustenleikkuu. Naiset ovat tyhmiä.
Joo, miehillähän ei olekaan kalliita harrastuksia...eiku..
Mikä erottikaan poikien lelut miesten leluista, No HINTA!!
Naisille halvempi harrastus on autoilu, ei tarvitse esim. tonnin aluvanteita ja ylimääräisiä madallussarjoja. Voi hakea Tokmannilta 15 euron pölykapselit.
Nyt kun katsoin kuittia, niin siinä oli eritelty ensin hinta värjäys+leikkaus ja seuraavalla rivillä leikkaus+kuivaus. Eli on siis kahteen kertaan laskutettu leikkaus?
Ja paksuista hiuksista tuli lisähintaa 25€ ja tosiaan, aikaa meni 3,5h.
Ja joku fiksu täällä ehdotteli että leikkaa itse koneella, no enpä taida pitkää tukkaa koneella leikata.
Ymmärrän kyllä että palvelu ja aika maksaa, mutta onhan tuo nyt siltikin aika kallista. Aion kuitenkin jatkossakin käydä kampaajalla enkä ala itse saksia ja värjätä. :)
Ap