Kuinka yleistä on, ettei mies suostu nuolemaan pillua?
Entä kuinka yleistä on, ettei nainen halua pilluaan nuoltavan?
Kommentit (207)
Nuolemisessa on myös sellainen aspekti, että jos mies on oikein taitava ja halukas nuolemaan, niin saa nuolla samaa pillua monesti uudestaan. Kukaan täysjärkinen nainen ei tuollaisesta miehestä luovu, jos on muutenkin ok mies. Ja muissa jutuissa nainen voin vähän tinkiäkin vaatimuksissa. Sitä paitsi mieskin saa vähän enemmän vapauksia ja hyvänä pitoa.
Minä haluaisin nuolla vaimoani mutta hän ei anna. Sormettaa saan mutta aina kieltäytyy nuolemisesta.
Tohon ikäasiaan vois kommentoida senverran että omalla kokemuksella nelikymppinen on parhaimmillaan. Ite oon kymmenen vuotta vanhempi niin huomaa kuinka rennosti nelikymppinen avaa jalkansa, ihan toista kun nuorempana. Ja se on tosi kiihoittavaa kun nainen oikein kunnolla ja rennolla meiningillä näyttää jalkovälinsä. Ei haluais nuolemisesta lopettaa lainkaan.
Miksi ette pese huolella sitä nioltavaa, vaikka itse. Sata kertaa on mun mies sanonut, ettei haise eikä maistu kuin hyvälle, mutta pesenkin ahkerasti, ja aina ennen nuolemista.
Ei kai naisen ikä mitään vaikuta. Vaimoni on antanut nuolla jo alle 20v vanhasta ja antaa vieläkin yli 60v vanha. Nuorempa menin nuolemaan puoliväksin, kun arvasin, että tekee hyvää. Miehen pitää tässäkin asiassa olla itsekäs ja voittaa naisensa luottamus. Ei pidä, eikä saa olla liian kiltti. Molempien etu kumminkin. Hyviä asiota saa tehdä puoliväksin, jos se lisää toisen nautintoa.
Minä sain multiorgasmeja ku mieheni nuoli 19 vuotiasta toosaani. No siks pidänki nuolettamisesta ja pitää jättää sellaset miehet jotka ei nuole mielellään. No onneks niitä ei näytä paljoa olevan 1/10-15.
Ei kiinnosta nuoleminen. Jos nainen päättäis sen takia lähteä nii ei vois enää vähempää kiinnostaa. Ei ole seksi nii tärkeätä et jos semmose takia jättää tai pettää nii ei ole mun silmissä enää minkään arvonen
Mun mies suostuu nuolemaan pimppiä vain, jos saa nuolla pyllyäkin pimpin jälkeen :(
Varmasti useampi mies nuolisi, jos pillu olisi puhdas. Naiselle ei voi sanoa, että pillusi haisee on likainen. Siinä voi tulla ero hyvin nopeasti.
En tajua miksei naiset tarjoa hyvää puhdasta, hyvälle tuoksuvaapillua nuoltavaksi. Ihan sama koskee miehiäkin. Kalua joka haisee smedgalle, ei voi lähestyä puolta metriä lähemmäs. Kohteliasta pestä paikat, myös se persvako ja hikiset nivuset.
Vierailija kirjoitti:
Varmasti useampi mies nuolisi, jos pillu olisi puhdas. Naiselle ei voi sanoa, että pillusi haisee on likainen. Siinä voi tulla ero hyvin nopeasti.
No tottakai voi sanoa, että mieluiten nuolee suihkupuhdasta. Tai ainakin minä olen sanonut.
Jos ei ole nainen juuri tullut suihkusta ja pahimmillaan vielä käy ennen seksiä kusella niin en kyllä nuole.
Jos em. sanomisilla ja vihjeillä ei nainen tajua itse asiaa niin ei voi mitään.
Karvojen siistiminen pesun lisäksi plussaa muttei pakollinen.
ex vaimon pillua meinasin useasti nuolaista saunan jälkeen kun se oli siellä losottanut vettä toosaan mutta voi kauhistus mitä valkoista kamaa siellä oli niiden uurteiden välissä ja ei ihan vähää. sama toistui aika useasti vaikka se pilluaan pesi mutta olipa kaahnaa ettei paljoa silloin viitsinyt imeä sitä.
ja naiset kun valittaa että eivät niele vaan käy vessassa kakomassa mällit niin mite mies joutuu nuolemaan pillua joka limottaa itseään ja sitä niljakasta limaa pitää niellä koko ajan kun pillun vieressä on kun sitä tulee ja varsinkin kun on 69 asennossa niin valuu suoraan nieluun mahlat
lähdenks mä 3 min välein kurlaan vessaan limaa kuten ei mällin nielijät vai mitä ehdotatte?
Heitänpä tähän saman kommentin kuin toiseen, samanaiheiseen ketjuun:
Meillä kesti noin 10 vuotta ennenkuin kumppanini vihdoin uskoi, että annan ihan aikuisten oikeasti mielelläni suuseksiä, enkä odota tai edes ole kiinnostunut vastavuoroisesti saamaan suuseksiä. Minusta on tosi kiihottavaa nähdä toisen ihana alapää ja orgasmi ihan lähietäisyydeltä. Nyt on menty pari kuukautta niin, että aloitetaan aina naisen suuseksiorgasmilla.
Parempi myöhään, kuin ei silloinkaan, M67
Nyt hiihtoloma-aikaan on aika tarkkaan 46 vuotta, kun ekan kerran pääsin nuolemaan vaimon tai silloisen tyttöystävän pillua. Oli naitu kertaalleen orgasmit kumin kanssa, hän oli raukeana sängyllä ja käytin tilaisuutta hyväkseni. Aloin hänen vastustelustaan huolimatta nuolemaan ekaa kertaa eläissäni pillua. Hän koukuttui välittömästi ja kiima nousi korkealla, joten olihan se naitava toiseen kertaan uudet. Siitä lähtien saanut tai pitänyt nuolla käytännössä joka viikko, muuten ei ole ollut seksiä.
Vierailija kirjoitti:
Heitänpä tähän saman kommentin kuin toiseen, samanaiheiseen ketjuun:
Meillä kesti noin 10 vuotta ennenkuin kumppanini vihdoin uskoi, että annan ihan aikuisten oikeasti mielelläni suuseksiä, enkä odota tai edes ole kiinnostunut vastavuoroisesti saamaan suuseksiä. Minusta on tosi kiihottavaa nähdä toisen ihana alapää ja orgasmi ihan lähietäisyydeltä. Nyt on menty pari kuukautta niin, että aloitetaan aina naisen suuseksiorgasmilla.
Parempi myöhään, kuin ei silloinkaan, M67
Hetken epäilin että olet mieheni, mutta kun luin pidemmälle tajusin ettet olekaan :D. Mutta meillä meni todella kauan ennen kuin uskalsin antaa miehen kokeilla koska en pidä alakertaani mitenkään houkuttelevana. Meillä tosin tätä tapahtuu edelleen alle 10 kertaa vuodessa. Minulle olisi ihan ok jos mies ei haluaisi nuolla eli aloite tulee aina häneltä sen suhteen.
Ei kusirööriä kukaan tervejärkinen nuole !!
Aika harva nainen ottaa säännöllisesti suihin. Onnea heille joilla on sellainen nainen ettei se ilo ole loppunut ensimmäisen puolenvuoden jälkeen.
Mua kiihottaa ainakin kullin suihinotto. Itse olen saanut hyvää suuseksiä vain kerran yhdeltä mieheltä.
Minkäänlaista seksiä en saa nykyään ollenkaan :(
Olet kyllä. Olen kysynyt, en muista lukua, mutta ainakin kymmeneltä mieheltä "nuoletko" ja ainoastaan 1 ei ole siitä tykännyt. Pakkolla sitten nuoli.