Kuinka yleistä on, ettei mies suostu nuolemaan pillua?
Entä kuinka yleistä on, ettei nainen halua pilluaan nuoltavan?
Kommentit (207)
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut seksiä 30 miehen kanssa ja heistä noin viisi on nuollut mua. Pari selvästi ihan pakosta eikä nauttinut siitä mutta pari ihan innolla ja selvästi rakastaen sitä touhua. Lienee vaikea arvata kenet kelpuutin fuckbuddyiksi noista 30 sankarista? N28
Itse en pidä yhden illan suhteista, joten kumppaneita on kertynyt noin puolet tuosta määrästä. Mutta eipä niissä ole ollut kuin pari, jotka ovat suostuneet suuhun ottamaan. Yksikään ei ole tehnyt sitä innolla. Ja osaan kyllä pestä munani. Eli heikkoa on tuo suuseksitaito ja -innokkuus naistenkin puolella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meillä on siis tilanne se, että uskalsin ja kehtasin pyytää nuolentaa vasta 10v avioliitossa oltuamme. Selväksi tuli ja olisihan se pitänyt arvata jo alusta alkaen, kun mies ei koskaan oma-aloitteisesti nuollut, ettei halua tehdä sitä, mutta nuorempana kun muuta seksiä oli sentään usein niin e pitänyt sitä niin tärkeänä. Vähitellen seksin harvennuttua asia alkoi vituttaa niin paljon, että otin esiin (4 vuotta sitten) ja sen jälkeen mies on nuollut ehkä 6 kertaa, siis 4 vuoden aikana ja edellisestä kerrasta on ehkä vuosi, en edes muista, ja kaikki seksi on harventunut noin kertaan kuussa, vaikka kerta kuussa nuolentaa ja seksiä vähintään 3 kertaa kuussa olisi mielestäni reilu kompromissi.
Jos mies ei nyt sanotaanko puolen vuoden aikana tajua ja pysty alkaa nuolla edes lähes kuukausittain, vaihtoehtona on se, että hankin jonkun toisen nuolemaan joko kolmen kimpassa miehen kanssa tai ihan erikseen, sillä en suostu elämään loppuikääni ilman nuolentaa vain siksi, etten nuorena ja epävarmana sitä uskaltanut pyytää ja edellyttää ja jos mies ei sen vertaa voi joustaa, että edes kerran kuussa nuolisi. Ap
Kai sinäkin voit kerran kuussa miehellä anaalia antaa vaikka hän ei sitä nuorena epävarmuuksissaan uskaltanutkaan pyytää?
Uskalsipa ja annoin. Nykyään asetelma on anaalin kanssa sama kuin nuolennan että minä sitä haluaisin, vaikka pari kertaa kuussa, mutta mies ei välitä siitä koska siinä pitää lämmitellä ja käyttää liukuvoidetta mistä kummastakaan mies ei pidä. Ja anaali kuulemma tuntuu huonommalta. Ap
Gay piireissä todella yleistä että mies ei halua nuolla pillua.
Yritin eilenkin, vaan eipä mies innostunut. Nuolee kyllä mielellään ja tykkää siitä mutta ei ole viimeaikoina seksi kiinnostanut, ainakaan minun kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen harrastanut seksiä 30 miehen kanssa ja heistä noin viisi on nuollut mua. Pari selvästi ihan pakosta eikä nauttinut siitä mutta pari ihan innolla ja selvästi rakastaen sitä touhua. Lienee vaikea arvata kenet kelpuutin fuckbuddyiksi noista 30 sankarista? N28
Kuka idiootti menee nuolemaan yhden yön panon tortusta itselleen kaikki taudit?
No eipä mulla mitään tauteja ole. Itsekin imen yhden yön hoitoja enkä koskaan ole mitään tauteja saanut. N28
En ole koskaan pillua nuollut, enkä nuole toista kertaa!
Mä taas nuolen aina, mielelläni ja oikein pitkään.
t.pervo-kake
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka idiootti menee nuolemaan yhden yön panon tortusta itselleen kaikki taudit?
No eipä mulla mitään tauteja ole. Itsekin imen yhden yön hoitoja enkä koskaan ole mitään tauteja saanut. N28
Näkeekö ne taudit päällepäin vai mistä oot varmistat sen? Mites hpv?
Vierailija kirjoitti:
Todella alentavaa nuolla jotain visvaisia piluja. Tosimiehet ei alennu tuollaisiin.
Mistäköhän piluista mahdat puhua?
Mun mies nauttii kun nuolee, ja tekee sitä ihan jokapäivä, mun onneksi.
En ehkä, en voi tietää, enää mahdu normimiehen kaavoihin. Minusta on kivempaa nuolla ja tulla hyväillyks ku panna. Ei edes se tuunko oo tärkeää vaan se että molemmat tykkää ja miehenä saan orgasmin voimakkaammin muute. Semmone 5 minuutin pano tuntuu Ok sen hetken mutta tunni alaston hiplailu paljo kauemmin
Mä tykkään nuolla. Eilen naiseni istu ainanki puoltuntia naamalla. Squirtit tuli ja nielin kaikki😋
Riippuu ihan täysin pillusta, miten on nuolemishaluja. Jos on esteettisesti epämiellyttävä ja ei niin hyväntuoksuinen (puhun nyt puhtaista elimistä, ominaistuoksuissa on valtavasti eroja), niin eipä sitä kyllä mieli tee lipoa.
Omaa kokemusperäistä tilastoa. On kolmenlaisia miehiä. Ne jotka todella haluaa nuolla ja kiihottuu siitä itsekkin. Sitten on ne jotka nuolee, koska pidän siitä. Ja kolmas miestyyppi on että ei todella nuole edes pyydettäessä
Vierailija kirjoitti:
Omaa kokemusperäistä tilastoa. On kolmenlaisia miehiä. Ne jotka todella haluaa nuolla ja kiihottuu siitä itsekkin. Sitten on ne jotka nuolee, koska pidän siitä. Ja kolmas miestyyppi on että ei todella nuole edes pyydettäessä
Naisen kannalta ensimmäinen vaihtoehto lienee paras, ei tarvitse koskaan olla puutteessa. Oma vaimokin on nauttinut koko ikänsä ja saanut niin paljon kuin ikinä halunnut ja enemmänkin. Tulee varmasti hyvällä tuulelle jos miettii kuinka paljon on eläissään saanut. Varsinkin kun ollut koko ikänsä naisvaltaisella hoitoalalla töissä, missä kuullut muiden naisten valituksia saamattomista miehistä. Aina kun ovat tarpeeksi valittaneet on mulla ollut kissalan päivät vaimon kehrätessä tyytyväisenä kimpussa.
En voisi olla miehen kanssa joka ei nuole.
Se on nimittäin todella loukkaava ja halveksiva ele jos ei sitä halua tehdä, ja jos mun p l l u ällöttää niin sitten ei voi kyllä olla mun kanssa.
Sehän olisi ihan karseaa itseni halveeraamista ja itsetunnon paskomista olla miehen kanssa, jota mun nautintokeskus ÄLLÖTTÄÄ!
Tietysti itse tykkään myös antaa suuseksiä miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Todella alentavaa nuolla jotain visvaisia piluja. Tosimiehet ei alennu tuollaisiin.
No niin, taas sai uuden rastin ruutuun miksi ”tosimies”-miestyyppi on huono ja täysin kaukaa kierrettävä :D
Säälittää naiset, jotka tuhlaavat elämänsä tuollaisten ”tosimiesten” kanssa.
Miksi sitten haluat pakottaa miehesi johonkin josta hän ei pidä? Mitä sinulle ällöttävää sinä teet hänen vuokseen?