Vanha heila otti yhteyttä, mitä tehdä?
Meillä kaksi lasta ja olen naimisissa. Mies ei arvosta yhtään. Ei tee kotona mitään ja tuhlaa tilinsä vaikka tekee ylitöitä lähes joka päivä. Isänä on ihan hyvä ja saan mennä ja harrastaa.. Seksi ok, yhteisiä vuosia takana 10.
Aloin seurustella hänen kanssaan, koska luulin että palava ihastukseni halusi vain pitää hauskaa kanssani. Kun aloin seurustella ihastus soitti, ihmetteli miksei minusta ole kuulunut. Kerroin seurustelevani. Harmitteli hirveästi.
Ollaan oltu fb-kavereita silti.. Nyt laittoi linkkinä Lauri Tähkän jos tulevana suvena olisit mun morsian- kappaleen. Kysyi mitä kuuluu ja mietinkö häntä ikinä..... Mietin. Varsinkin kun menee huonosti. Hän on edellee sinkku, ainakin fb:n mukaan. Vastaanko mitään? Viestin laittoi päivällä, eli selvinpäin uskoakseni.
Kommentit (27)
Niin ajattelinkin, että kännissä vaan puhui. Mutta olimme yhdessä myös selvinpäin, hän tapasi vanhempani yms.. Näin hänen ystäviään ja hän minun. Hänen ystävänsä sanoivat, että olen ihan erilainen kuin hänen aiemmat.
Ehkä vaan haikailen noita hauskoja hetkiä kun arki on rankkaa... Tuli taas oikeaan kohtaan tuo viesti. Vatsassa vaan perhosia.. Olen näiden vuosien aikana katsonut hänen profiiliaan usein. Ensimmäiset 4 vuotta hän onnitteli joka synttäreinäni. Mietin usein mitä jos...
Mieheni kanssa seksi on toki hyvää, koska sillä tämä koko juttu alkoi. Joskin nyt ei enää niin hyvää, koska mies on niin laiska ja ilkeäkin etten aina haluaisi häntä lähelleni.... Aina hänen väsymyksensä pitäisi olla prio1... Vaikka teen hänen eteen hirveästi, en saa kiitosta. Mietin eroa usein..... Silti ajatus erosta ahdistaa.....
Ap
Meidän lapset ovat aika pieniä.. Tuskin osaisivat tuomita.
Kamalinta on, että välillä lapsivapaakin on ahdistavaa. Mies on puhelimensa kanssa ja minä luen.. Silloin pitäisi olla yhdessä.... Seksi on monipuolisempaa, mutta kaikki romantiikka on kadonnut...
En silti haluaisi elämää yksin lasten kanssa... En haluaisi hiljaisia viikkoja kun lapset ovat isällään... Mietimme kerran eroa.. mutta yhtenä aamuna aurinko paistoi, mies nauroi lastemme kanssa ja suustani pääsi "yritetäänkö vielä?" En yhtään tiedä mitä teen. Tuntuu ettei mies rakasta. Vaikka väittää joskus niin.
Ap
Kai sun miehessä on muutakin hyvää kuin seksi
No hän on ihan hyvä isä, hyvännäköinen, eläinrakas ja suostuu usein tekemään kaikkea spontaania. Tykätään hyvästä ruuasta, juomasta ja mökkeilystä. Mutta niin kai kaikki? Hän myös muistaa ulkoa lempiherkkuni.
Ap
Eroa, jos haluat erota. Älä kuitenkaan sotke toisia miehiä siihen.
Ihan ensimmäiseksi mieti, mitä lapsesi pitäisivät ajatuksesta, että äiti rupeaa lämmittämään suhdetta vanhaan heilaansa.
Seuraavaksi mieti, mitä aviomiehesi pitäisi ajatuksesta, että puoliso rupeaa lämmittämän suhdetta vanhaan heilaansa.
Kun olet valinnut ryhtyä äidiksi ja vaimoksi, et ole enää vapaa ajattelemaan pelkästään itseäsi.