Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanha heila otti yhteyttä, mitä tehdä?

Vierailija
13.05.2017 |

Meillä kaksi lasta ja olen naimisissa. Mies ei arvosta yhtään. Ei tee kotona mitään ja tuhlaa tilinsä vaikka tekee ylitöitä lähes joka päivä. Isänä on ihan hyvä ja saan mennä ja harrastaa.. Seksi ok, yhteisiä vuosia takana 10.

Aloin seurustella hänen kanssaan, koska luulin että palava ihastukseni halusi vain pitää hauskaa kanssani. Kun aloin seurustella ihastus soitti, ihmetteli miksei minusta ole kuulunut. Kerroin seurustelevani. Harmitteli hirveästi.

Ollaan oltu fb-kavereita silti.. Nyt laittoi linkkinä Lauri Tähkän jos tulevana suvena olisit mun morsian- kappaleen. Kysyi mitä kuuluu ja mietinkö häntä ikinä..... Mietin. Varsinkin kun menee huonosti. Hän on edellee sinkku, ainakin fb:n mukaan. Vastaanko mitään? Viestin laittoi päivällä, eli selvinpäin uskoakseni.

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh

Vierailija
2/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet valintasi tehnyt. Mieti sitä ja lapsiasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on mies ja lapsia, lopeta hölmöily!

Vierailija
4/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa'a mieti oletko valmis menettämään kaiken mitä sinulla nyt on? Onko se sen arvoista.

Vierailija
5/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin on, mutta millainen mies :(

Ap

Vierailija
6/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiiäks, että ei se ruoho siellä aidan toisella puolella ole loppujen lopuksi sen vihreämpää

Vierailija
7/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teet sen, mitä toivot miehesi tekevän, kun häneen ottaa yhteyttä joku vanha heilansa.

Vierailija
8/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis vielä sinkku, mikä mättää?

Vierailija
9/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap

Itse olet sen valinnut ja tehnyt vielä lapsia sille. Ota vastuu omista valinnoistasi.

Vierailija
10/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se mies susta olis ollu aikanaan kiinnostunut oikeasti, niin ei sulle olis jääny kuvaa, että hän haluais vaan pitää hauskaa. Huomas sun seurustelevan ja kokeili omaa viehätysvoimaansa. Nyt kokeilee sitä uudelleen. Oletko valmis rikkomaan perheesi jonkun tyypin takia, joka leikki sun kanssas jo aiemmin?

Vierailija
11/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saisin omalla palkallani lainan taloon, eikä tarvisi olla aikuisen sihteeri. Tietenkin ydinperheessä on oma kauneutensa ja hyvät hetket.. Mutta usein tuntuu, että olen väärän miehen kanssa.

Hoidan kaikki raha-asiat, siivoamisen, autohuollot, taloyhtiön asiat. Mies haluaisi talon, mutta on todella laiska.. en halua olla vastuussa sellaisesta talosta minkä hän haluaisi. Mies on kiva vain silloin kun olen täydellinen, hymyilevä ja teen kaiken hänen puolestaan. Pienikin asia mitä pyydän on valittamista..

Ajaisi katsastamattomalla autolla jos en huolehtisi. Olisi varmasti myös luottotiedoton jo. Tuntuu etten jaksa huolehtia hänestä. Myös minulla on työ ja ylityöt. Olemme onnellisia lähinnä lapsivapailla hiprakassa..

Ap

Vierailija
12/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ruoho vihreämpää aidan toisella puolella? Houkuttaako sinua ne vanhat muistot ihastuksesi kanssa, ne hauskat ja kutkuttavat hetket, ja tuntuvatko ne nyt entistäkin kalliimmilta ja hienommilta kun suhteessasi on pulmaa? Saatko mielihyvää siitä, että joku osoittaa sinuun kaipuuta ja positiivista huomiota, etenkin kun se joku on jo tuttu, vanha heila?

Ymmärrän tuon kaiken. Mutta mieti kääntöpuolta - olisiko hairahdus ja kenties yhteiselokin ex-heilan kanssa hienompaa, kuin nykyisen miehesi kanssa? Tekeekö ex-heila siitä ajatuksesta houkuttelevan, koska hän on ns. kielletty hedelmä ja saavuttamaton, lisääkö se ajatus perhosia vatsassa ja lisäintoa harkita oman suhteesi tilaa?

Sinuna keskittyisin omaan suhteeseen, yrittäisin ratkoa sitä. Jos silti ero tuntuu hyvältä vaihtoehdolta, tekisin eropäätöksen ilman häiriötekijöitä, ilman ihastumisen tunnetta ja ilman kolmannen osapuolen aiheuttamaa sysäystä. Tekisin eropäätöksen omasta vakaasta päätöksestäni, johon ei liity mitään muuta - hetken mielijohteesta ja huumasta saat todennäköisesti kaikille särkyneitä sydämiä ja mitä, jos ex-heilan hairahduksen jälkeen ymmärtäisitkin, kuinka paljon miestäsi rakastatkaan?

Mieti tarkasti.

Vierailija
13/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Tiiäks, että ei se ruoho siellä aidan toisella puolella ole loppujen lopuksi sen vihreämpää

Tiiäks, se voi aika usein olla paljon vihreämpää.

Vierailija
14/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että todellakin vastaat! Meillä on kaikilla vain yksi elämä elettävänä. Pettämään älä lähde, mutta voittehan jutella ja antaa asioiden mennä omalla painollaan jos ovat jonnekin suuntaan mennäkseen.

Vierailija
15/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä haluat tehdä? 

Haluatko pysyä avioliitossasi? Et ole siihen täysin tyytyväinen, mutta oletko riittävän tyytyväinen? Tietääkö miehesi tilanteesta (hänellä on oikeus tietää) ja siitä että viestittelet tällaisen miehen kanssa? Oletko vaatinut tasapuolista kotitöiden jakoa? Puhut miehestäsi kuin hän olisi ikävä ihminen, mutta harrastatte kuitenkin seksiä. Miten tämä nyt menee? Raiskaako hän sinua, käytätkö häntä seksuaalisesti hyväksesi vai onko teillä molemmilla kuitenkin aika kivaa touhutessanne?

Jos et ole tyytyväinen avioliittoosi, vaihtoehtosi ovat yrittää korjata sitä tai erota. Netissä märiseminen miehen heikkouksista ei ole miltään kannalta rakentavaa. Kuulostat siltä että yrität oikeuttaa salasuhteen- turha toivo. Se ei ole oikein missään tilanteessa.

Pahinta mitä voit tehdä on roikottaa kahta miestä löysässä hirressä. Toinen toivoo saavansa sinut, mutta olet kuitenkin liian kiinni perheessäsi. Et kuitenkaan niin kiinni että olisit kiinnostunut vain miehestäsi.

Selvitä pääsi ja avioliittosi. 

Vierailija
16/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Samat kuivat tupsut ja rikkaruohot ne sieltä toiseltakin puolelta löytyy.

Vierailija
17/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet onneton miehesi kanssa ja olet asiaa jo pidempään pohtinut, harkitse eroa. Lapset eivät ole syy pysyä onnettomassa suhteessa. Älä kuitenkaan ala miehesi selän takana mitään ikävää tekemään, ole rehellinen. Sinkkuna voit pohtia uutta mahdollisuutta tämän eksäsi kanssa. Mutta onnettomaan suhteeseen älä jää.

Vierailija
18/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo heila ei ollut muiden kanssa kun tapailimme. Olin vain itse epävarma ja kuvittelin kaikenlaista. Hän soitteli silloin lähinnä hiprakassa ja kertoi kuinka ei ikinä soittele normaalisti kenellekään. Kehui aina ulkonäköäni ja oli leikkisä ja iloinen... Hoiti asiansa hyvin ja oli aivan hirveän avulias ja ystävällinen. Ajattelin ettei niin komea voisi olla kiinnostunut minusta muuta kuin seksissä.

Nykyinen mies oli jo alussa määräilevä ja omistushaluinen. Seksisuhteena alkanut muuttui seurusteluksi... Olin todella nuori..

Ap

Vierailija
19/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Samat kuivat tupsut ja rikkaruohot ne sieltä toiseltakin puolelta löytyy.

Mutta sielunkumppanin tupsut ja rikkaruohot kestää, tuovat jopa syvyyttä ja mielenkiintoa siinä missä muiden rikkaruohot voivat olla jopa sietämättömiä.

Vierailija
20/27 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo heila ei ollut muiden kanssa kun tapailimme. Olin vain itse epävarma ja kuvittelin kaikenlaista. Hän soitteli silloin lähinnä hiprakassa ja kertoi kuinka ei ikinä soittele normaalisti kenellekään. Kehui aina ulkonäköäni ja oli leikkisä ja iloinen... Hoiti asiansa hyvin ja oli aivan hirveän avulias ja ystävällinen. Ajattelin ettei niin komea voisi olla kiinnostunut minusta muuta kuin seksissä.

Nykyinen mies oli jo alussa määräilevä ja omistushaluinen. Seksisuhteena alkanut muuttui seurusteluksi... Olin todella nuori..

Ap

Pelkät hiprakkapuhelut tarkoittaa, että oli kiinnostunut vain seksistä. Tiedän, koska olen ollut samassa tilanteessa ja tajusin onneksi häipyä.