Miehelle ei kelpaa mikään
Kun kävin kaupassa ostamassa ruokatarpeita ja samalla krapulaevästä miehelle. "Vääränlaista pitsaa, sipsipussin olisi pitänyt olla isompi, colan normaalia eikä lightia ja maidon pitäisi olla täysmaitoa eikä kevytmaitoa" suunnilleen nuo sanat kuulin kun mies alkoi kauppakassia purkamaan, kiitosta en ole vielä kuullut :/
Kommentit (65)
Hgfhdfhgh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun kävin kaupassa ostamassa ruokatarpeita ja samalla krapulaevästä miehelle. "Vääränlaista pitsaa, sipsipussin olisi pitänyt olla isompi, colan normaalia eikä lightia ja maidon pitäisi olla täysmaitoa eikä kevytmaitoa" suunnilleen nuo sanat kuulin kun mies alkoi kauppakassia purkamaan, kiitosta en ole vielä kuullut :/
Teidän suhteessa mättää miehen mielestä siis paljon muukin kuin ruokaostokset.Keskustelun paikka?
Sano hänelle ystävällisesti ettet sinä ole ajatustenlukija ja jos ostokset eivät kelpaa, hän voi jatkossa ostaa mässynsä itse ja omilla rahoillaan. Ja btw, krapulaista miestä EI pidä palkita juomisesta krapulamässyä ostamalla vaan silloin pitää järjestää itselle koko päiväksi menoa ja jättää se mies kärsimään kotiin sitä krapulaa ilman sitä mässyä. Niin mä tekisin. Toisesta krapulakiukuttelusta nostaisin miehen pihalle.
Palstamammojen vinkeillä parisuhde uuteen kukoistukseen!
Monestako tamponinostokiukuttelusta akan saa heittää pihalle?
Mieheni ostaa mulle ihan sujuvasti tamponeja jos on tarvis, krapularuoka hän a ei ole tarvinnut kun ei harrasta juopottelua. Ja kyllä olen nostanut alkoholia liikaa käyttävän miehen (hyvin lyhytikäinen suhde) pihalle heti ongelman ilmettyä enkä kadu sitä päivääkään.
Ilmeisesti sinä et tiedä millainen on toimiva ja tasa-arvoinen parisuhde vaan mielestäsi parisuhde on sitä että mies saa tehdä mitä vaan ja naisen osa on olla hiljaa ja passata? Väärin meni!
Eli olet näitä päiviräsäsiä , joille alkoholi on saatanasta , tämä selvä.
Krapula ei kerro vielä yhtään mitään alkoholi-ongelmasta tai juopottelusta, mutta hienosti vedät mutkia suoriksi.
Kyllä krapula kertoo siitä, että on tullut juotua liikaa eli kunnon humalaan asti. Jos ihminen käy usein baarissa tai juo kotona ja aina on krapula seuraavana päivänä, niin kyse on liikakäytöstä. Se taas helposti pahenee ajan myötä. Kirjoittaja teki viisaan päätöksen, kun lopetti suhteen viinalle person miehen kanssa.
Humalan takiahan sitä juodaan, eihän siinä muuten ole mitään pointtia. Ja siitä seuraa aina krapula. Kyllä tuo sinun ongelmamäärityksesi on vedetty melkoisen tiukalle. Liikakäyttöä oli äidilläsi, kun sinua teki.
Todistit juuri, että sinulla on alkoholiongelma. Normaalista alkoholinkäytöstä ei seuraa krapulaa. Sinun kannattaa seurata juomistasi, se kun tuppaa ajan myötä lisääntymään. Ettei vaan ole sukuvika?
ghhdgh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teidän suhteessa mättää miehen mielestä siis paljon muukin kuin ruokaostokset.Keskustelun paikka?
Sano hänelle ystävällisesti ettet sinä ole ajatustenlukija ja jos ostokset eivät kelpaa, hän voi jatkossa ostaa mässynsä itse ja omilla rahoillaan. Ja btw, krapulaista miestä EI pidä palkita juomisesta krapulamässyä ostamalla vaan silloin pitää järjestää itselle koko päiväksi menoa ja jättää se mies kärsimään kotiin sitä krapulaa ilman sitä mässyä. Niin mä tekisin. Toisesta krapulakiukuttelusta nostaisin miehen pihalle.
Mieheni ostaa mulle ihan sujuvasti tamponeja jos on tarvis, krapularuoka hän a ei ole tarvinnut kun ei harrasta juopottelua. Ja kyllä olen nostanut alkoholia liikaa käyttävän miehen (hyvin lyhytikäinen suhde) pihalle heti ongelman ilmettyä enkä kadu sitä päivääkään.
Ilmeisesti sinä et tiedä millainen on toimiva ja tasa-arvoinen parisuhde vaan mielestäsi parisuhde on sitä että mies saa tehdä mitä vaan ja naisen osa on olla hiljaa ja passata? Väärin meni!
Krapula ei kerro vielä yhtään mitään alkoholi-ongelmasta tai juopottelusta, mutta hienosti vedät mutkia suoriksi.
Kyllä krapula kertoo siitä, että on tullut juotua liikaa eli kunnon humalaan asti. Jos ihminen käy usein baarissa tai juo kotona ja aina on krapula seuraavana päivänä, niin kyse on liikakäytöstä. Se taas helposti pahenee ajan myötä. Kirjoittaja teki viisaan päätöksen, kun lopetti suhteen viinalle person miehen kanssa.
Toisille ihmisille tulee krapula jo yhdestä viinilasista, eikä rapajuoppo todellakaan ole kymmenen aikaan hereillä kauppakasseja purkamassa. Ja missä kohtaa aloittajan tekstistä kävi ilmi että tämä on jatkuvaa tai että aloittajalla itsellään ei olisi samaa krapulaa? Mutta kun mamma vetää mutkia suoriksi, niin mammaa ei pidättele mikään. Luette palstaa kuin piru raamattua.
Edellä nimiteltiin naista päiviräsäseksi, joka jätti liikaa alkoholia käyttävän miehen. Jokainen voi juoda niin paljon tai vähän kuin haluaa, mutta jokaisen puoliso päättää itse, haluaako olla sellaisen ihmisen kanssa.
En ymmärrä ihmistä, joka juo sen viinilasillisen vaikka saa siitä krapulan. Ei se viini voi olla niin hyvää, että sen vuoksi pitää krapulasta kärsiä. Juopotkin käyvät vessassa, ei ne kaikki laske alleen, joten ihan hyvin voi kymmenen aikaan aamulla olla ylhäällä. Aloittaja ei kertonut, että mies on krapulassa usein, mutta ei myöskään maininnut, että kyse on ensimmäisestä kerrasta. En usko sitäkään, että krapulasta kärsivä lähtee heti aamusta kauppaan. Paitsi ne rapajuopot, jotka hakevat loiventavaa.
Länkytilänkyti.
Nerokas argumentti.
Parempi tuokin, kuin mutkien vetäminen suoriksi ja omien olkiukkojen rakentelu palstamammalta.
Vierailija kirjoitti:
Hgfhdfhgh kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Humalan takiahan sitä juodaan, eihän siinä muuten ole mitään pointtia. Ja siitä seuraa aina krapula. Kyllä tuo sinun ongelmamäärityksesi on vedetty melkoisen tiukalle. Liikakäyttöä oli äidilläsi, kun sinua teki.
Todistit juuri, että sinulla on alkoholiongelma. Normaalista alkoholinkäytöstä ei seuraa krapulaa. Sinun kannattaa seurata juomistasi, se kun tuppaa ajan myötä lisääntymään. Ettei vaan ole sukuvika?
Ei sinun omavaltainen määritelmäsi todista yhtään mistään. Se ei päde kuin omassa päänsisäisessä maailmassasi, josta minä paskat nakkaan. Edes lääkäri ei määrittelisi minun tilannettani ongelmaksi ja hänellä sentään olisi jonkinlaista meriittiä sanoa asiasta yhtään mitään. Normaali alkoholinkäyttö ei ainakaan tässä maassa tarkoita mitään maistelua, vaan sillä pyritään selkeästi humalaan ja siitä taas seuraa aina jonkinasteinen krapula. Oma alkoholinkäyttöni on itse asiassa iän myötä jatkuvasti vähentynyt, joten sinun omituinen diagnosointisi menee metsään niin että rytinä käy. Käytän alkoholia kerran tai kaksi kuukaudessa, mutta silloin juon humalaan asti, koska muuten alkoholin juomisessa ei ole mitään pointtia. Jos haen makuelämystä, limsa hakkaa kaikki alkoholit sata nolla. Sinulla taitaa olla itselläsi suvussa jonkinlaista ongelmaa, joko alkoholin tai lausunnoistasi päätellen ehkä mielenterveyden kanssa. Suhteesi alkoholiin on joka tapauksessa selvästi vääristynyt jostain syystä, vaikutat traumatisoituneelta. On sen verran omalaatuisia nuo sinun analyysisi.
Nerokas argumentti.