Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehelle ei kelpaa mikään

Vierailija
13.05.2017 |

Kun kävin kaupassa ostamassa ruokatarpeita ja samalla krapulaevästä miehelle. "Vääränlaista pitsaa, sipsipussin olisi pitänyt olla isompi, colan normaalia eikä lightia ja maidon pitäisi olla täysmaitoa eikä kevytmaitoa" suunnilleen nuo sanat kuulin kun mies alkoi kauppakassia purkamaan, kiitosta en ole vielä kuullut :/

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Miehesi"? Mutta et kuitenkaan tunne hänen mieltymyksiään ja tottumuksiaan?

En tiennyt että tällä kertaa haluaa jotain tiettyä pitsaa. Pari viikkoa sitten kelpasi pakastealtaan salamipitsa, eikä ole aiemmin valittanut jos limppari on lightia ja maidostakaan ei ole koskaan valittanut.. aina ennen on kelvannut niin kevytmaito kuin rasvatonkin.

-ap

Normaalisti ennen kaupassakäyntiä kysytään muilta, mitä sieltä tarvitaan.

Kun olin lähdössä hakemaan muita ruokatarpeita niin samalla kysyin tarvitseeko tuoda mitään. Vastaus oli "tuo pitsaa, limpparii, ja sipsiä" ja niinhän mä toin juuri mitä pyysi.

-ap

Vierailija
22/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eilen sait idean provoon vai oletko sama ämmä jonka jääkaappi oli täynnä vaikka ja mitä?

Ei ole Ap varmaan ikinä edes miestä saanut eikä tule saamaankaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun kävin kaupassa ostamassa ruokatarpeita ja samalla krapulaevästä miehelle. "Vääränlaista pitsaa, sipsipussin olisi pitänyt olla isompi, colan normaalia eikä lightia ja maidon pitäisi olla täysmaitoa eikä kevytmaitoa" suunnilleen nuo sanat kuulin kun mies alkoi kauppakassia purkamaan, kiitosta en ole vielä kuullut :/

Teidän suhteessa mättää miehen mielestä siis paljon muukin kuin ruokaostokset.Keskustelun paikka?

Sano hänelle ystävällisesti ettet sinä ole ajatustenlukija ja jos ostokset eivät kelpaa, hän voi jatkossa ostaa mässynsä itse ja omilla rahoillaan. Ja btw, krapulaista miestä EI pidä  palkita juomisesta krapulamässyä ostamalla vaan silloin pitää järjestää itselle koko päiväksi  menoa ja jättää se mies kärsimään kotiin sitä  krapulaa ilman sitä mässyä. Niin mä tekisin. Toisesta krapulakiukuttelusta nostaisin miehen pihalle.

Palstamammojen vinkeillä parisuhde uuteen kukoistukseen!

Monestako tamponinostokiukuttelusta akan saa heittää pihalle?

Mieheni ostaa mulle ihan sujuvasti  tamponeja jos on tarvis, krapularuoka hän a ei ole tarvinnut kun ei harrasta juopottelua. Ja kyllä olen nostanut alkoholia liikaa käyttävän miehen  (hyvin lyhytikäinen suhde) pihalle heti  ongelman ilmettyä enkä kadu sitä  päivääkään.

Ilmeisesti sinä et tiedä millainen on toimiva ja tasa-arvoinen parisuhde vaan mielestäsi parisuhde on sitä että mies saa tehdä  mitä vaan ja naisen osa  on olla hiljaa ja passata? Väärin meni!

Vierailija
24/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tiennyt että tällä kertaa haluaa jotain tiettyä pitsaa. Pari viikkoa sitten kelpasi pakastealtaan salamipitsa, eikä ole aiemmin valittanut jos limppari on lightia ja maidostakaan ei ole koskaan valittanut.. aina ennen on kelvannut niin kevytmaito kuin rasvatonkin.

-ap

Kun olin lähdössä hakemaan muita ruokatarpeita niin samalla kysyin tarvitseeko tuoda mitään. Vastaus oli "tuo pitsaa, limpparii, ja sipsiä" ja niinhän mä toin juuri mitä pyysi.

-ap

Eli teit juuri kuten hän  oli pyytänyt. Kannattaisi varmaan keskustella suhteen tilasta jos noita krapulapäiviä on joka kk useampi ja tuollaista kiukuttelua esiintyy. Pyydä häntä jatkossa hommaamaan mieleisensä krapularuoat etukäteen.

Vierailija
25/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eilen sait idean provoon vai oletko sama ämmä jonka jääkaappi oli täynnä vaikka ja mitä?

Ei ole Ap varmaan ikinä edes miestä saanut eikä tule saamaankaan.

Miksi näin luulet?

-ap

Vierailija
26/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kivalta mieheltä 👍😂

Vierailija
27/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos joku nainen toisi mulle nyt pitsaa, sipsejä ja kokista niin saisi pusun ja halin.

Enkä ole edes krapulassa.

Mutta itsepä olet miehesi valinnut.

M

Kilttimiehen märkä päiväuni.

Palstalassukalle tiedoksi että  on olemassa niin ihania miehiä että niitä passaa mielellään koska ne ihanat miehetkin passaavat vuorollaan naisia. Mikä  on palstalassukalle toki täysin käsittämätön asia.

Tai ainakin nää kilttimiehet fantasioi näistä tilanteista. Mukavahan sitä on kuvitella mitä tekis tollasessa tilanteessa, vaan monestiko se on toteutunut?

Vierailija
28/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi kun ihmetellä näitä naisia. Passaavat miestä joka kiittää solvaamalla ja pilkkaamalla ulkonäköä.

Ennen ehkä säälin, mutta olen tullut siihen lopputulokseen, että jotkut pitävät miehekkäänä kusipäisyyttä.

Ehkä sitä silloin jotenkin voi korottaa itseään kun vieressä joku hulttio.

Vierailija
29/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teidän suhteessa mättää miehen mielestä siis paljon muukin kuin ruokaostokset.Keskustelun paikka?

Sano hänelle ystävällisesti ettet sinä ole ajatustenlukija ja jos ostokset eivät kelpaa, hän voi jatkossa ostaa mässynsä itse ja omilla rahoillaan. Ja btw, krapulaista miestä EI pidä  palkita juomisesta krapulamässyä ostamalla vaan silloin pitää järjestää itselle koko päiväksi  menoa ja jättää se mies kärsimään kotiin sitä  krapulaa ilman sitä mässyä. Niin mä tekisin. Toisesta krapulakiukuttelusta nostaisin miehen pihalle.

Palstamammojen vinkeillä parisuhde uuteen kukoistukseen!

Monestako tamponinostokiukuttelusta akan saa heittää pihalle?

Mieheni ostaa mulle ihan sujuvasti  tamponeja jos on tarvis, krapularuoka hän a ei ole tarvinnut kun ei harrasta juopottelua. Ja kyllä olen nostanut alkoholia liikaa käyttävän miehen  (hyvin lyhytikäinen suhde) pihalle heti  ongelman ilmettyä enkä kadu sitä  päivääkään.

Ilmeisesti sinä et tiedä millainen on toimiva ja tasa-arvoinen parisuhde vaan mielestäsi parisuhde on sitä että mies saa tehdä  mitä vaan ja naisen osa  on olla hiljaa ja passata? Väärin meni!

Eli olet näitä päiviräsäsiä , joille alkoholi on saatanasta , tämä selvä.

Krapula ei kerro vielä yhtään mitään alkoholi-ongelmasta tai juopottelusta, mutta hienosti vedät mutkia suoriksi.

Vierailija
30/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies kiukuttelee kun olet vaan niin löysä mut ei kehtaa sanoa niin syyttää väärää krapularuokaa, niinpä.

Vierailija
31/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi kun ihmetellä näitä naisia. P OPassaavat miestä joka kiittää solvaamalla ja pilkkaamalla ulkonäköä.

Ennen ehkä säälin, mutta olen tullut siihen lopputulokseen, että jotkut pitävät miehekkäänä kusipäisyyttä.

Ehkä sitä silloin jotenkin voi korottaa itseään kun vieressä joku hulttio.

Oisko äiti-lapsi asetelan tavoittelua ja hoivaviettiä?

Vierailija
32/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kiukuttelee kun olet vaan niin löysä mut ei kehtaa sanoa niin syyttää väärää krapularuokaa, niinpä.

Kyllä mies kehtaa mulle mun viat sanoa päin naamaa. En ole enää kovin timmi, kun olen suhteen aikana lihonnut 4kg eli nyt on kyljissä vähän löysää ja reidet hyllyy ja näistä vioista olen saanut kuulla. Mun pitäisi kuulemma ostaa crosstrainer ja kuntoilla sillä tunti joka päivä niin olisin pian entisissä mitoissa

-ap

Vierailija
33/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

My wt sense is tingling

Vierailija
34/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mies kehtaa mulle mun viat sanoa päin naamaa. En ole enää kovin timmi, kun olen suhteen aikana lihonnut 4kg eli nyt on kyljissä vähän löysää ja reidet hyllyy ja näistä vioista olen saanut kuulla. Mun pitäisi kuulemma ostaa crosstrainer ja kuntoilla sillä tunti joka päivä niin olisin pian entisissä mitoissa

-ap

Provoillessakin kannattaa muistaa kohtuus. Eli 2.5/5, päästiin ainakin kolmannelle sivulle.

Vierailija
35/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mäkin suuttuisin jos oisin krapulassa ja mies toisi mulle light limua normilimun sijaan, pienen sipsipussin ison sijaan ja salamipitsan pepperonipitsan sijaan. Onneks mun mies tietää mun mieltymykset, eikä onneks tuu oltua krapulassa juuri koskaan. Mut älä ota juttuu niin vakavasti, ens kerralla osaat ostaa paremmat eväät :)

Vierailija
36/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

Provoillessakin kannattaa muistaa kohtuus. Eli 2.5/5, päästiin ainakin kolmannelle sivulle.

Ei tää ole provo. Mies sanoi oikeasti noin kuukausi takaperin, kun pohdin aloittavani laihdutuskuurin kesää varten, että kehtaan mennä rannalle. Mies sanoi "sulla tosiaan on kyljissä löysää samoin reisissä" ja samalla vihjaisi että kannattaa hommata crosstrainer koska se on hyvä painonpudotuksessa, miehen sisko laihdutti 20 raskauskiloa sellaisen avulla.

-ap

Vierailija
37/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan ihan kauhea, mutta minäkin harmistuisin jos saisin vaikka juustonaksuja ja fantaa kun halusin cokista ja south creame &onioneja :D tai että mies ei muistaisi mitä haluan pizzaani ja siinä olisi vaikka persikkaa ja kebabbia yms...

Krapulassa se on tärkeää, silloin on vitutus ja selviytysmistaistelu käynnissä! ;D N22

Vierailija
38/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ap

En usko, että krapulainen mies ilahtuu, jos hänet herättää ja tivaa, että mitä minä ostan kaupasta.

Vierailija
39/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte jotain 20v?

Vierailija
40/65 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

White trash.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi neljä