YH-äidin äitienpäivä
Nämä kaikki juhlapäivät ne on niin inhoittavia. Minua ei muista kukaan, lapsi tuo ehkä jonkun koulussa kyhäämänsä surkean kortin, joka kuitenkin lentää roskiin. Ei ole kivaa ohjelmaa, ei hyvää ruokaa. Pelkkää töllön tuijotusta ja eineksiä.
Kommentit (32)
Ap on joku teinipoika jolla on kyllä hyvä silmä provoille. Olet sosiaalisesti lahjakas joten sinun kannattaisi käyttää kykyäsi johonkin oikeasti hyödylliseen kuin täällä provokaatioita kirjoittamalla.
Mun lapsi tekee UPEITA kortteja :) ne on parasta äitienpäivässä, toinen silmät tuikkien tuo vaivalla tehdyn kortin <3
Tehdään kakku, tehdään herkkuruokaa, katetaan aamiainen terassille ja nautin koko päivän lapsen kanssa. Lapsen isä tulee myös ja varmasti tuo jonkun lahjankin vaikkei tarvitsisi.
-Yh-äiti
Ap on se naisviha ulisija palstalta. Kirjoittaa täysin samalla tyylillä. :D :D jollakin on liikaa aikaa ja energiaa.
Ota, AP, lapsesi mukaan ja menette tervehtimään sinun äitiäsi vaikka valkovuokkokimppu viemisinä. Jos ei ole mahdollista, niin menkää lapsen kanssa syömään jonnekin. Itse ollut yh useita vuosia ja aina äitienpäivät ovat olleet kivoja päiviä. Ei siinä päivässä ole mitään, jonka pitäisi aiheuttaa lähimmäisissä suurimittaista palvontaa.
Hyvää äitienpäivää! Joko on kortti heitetty roskiin?
Sinä saat kortin. Minä en saa edes korttia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta ku kauppaan hakemaan hyvää syötävää! Et sä siihen äijää tai lastakaan tartte. Ilmatkin näyttäis suosivan vaikka kävelylenkkiä. Kiva kommentti, kun lapsesi on rakkaudella askarrellut...
Ne kortit ovat oikeasti rumia. En halua sellaisia esille. Anteeksi vaan jos olen rationaalinen.
Ap
Minusta sinä olet julma lastasi kohtaan!
Sinä olet se perheen aikuinem ja määräät että teillä ne juhlapäivät ovat tuollaisia.
Masentunut ja väsynyt saa olla, mutta siinä vellominen... No, ei ainakaan auta sun elämääs yhtään.