Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka monta kertaa vuodessa vaihdatte verhot?

Vierailija
12.05.2017 |

Tässä katselin olohuoneen sisustusta ja noi verhot on tuossa nyt roikkunut puolitoistavuotta. Makkarissa vielä kauemmin. En mä taida edes omistaa kuin ihan muutamat verhot. Mites muilla? Ei nyt kauhean mielenkiintoinen avaus, mut jos nyt pari vastausta saisin.

Kommentit (63)

1/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kertaakaan, en edes jouluverhoja laita jouluksi.

Vierailija
2/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaah, 5-10 vuoden välein. Ajatonta pellavaa esi muodoissaan, pitkänä verhona., kappana ja laskosverhona.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en vaihda verhoja. Tosin nyt meillä ei edes paljoa ole verhoja. Mutta silloin kun on, ne on samat ja suunnitellut vaikka 15 vuotta putkeen, toki ne nyt on joskus pesty.

Vierailija
4/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat verhot ollut 3-4 vuotta. Kerran olen tainnut ne pestä tässä ajassa.

Vierailija
5/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juuri koskaan vaihda verhoja.

Vierailija
6/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän huushollissa ei ole verhoja ollenkaan. Säästyy miettimästä niiden vaihtamista, pesua ym.

Vierailija
7/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset on ollu käytössä noin 15 vuotta.

Vierailija
8/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda, tykkään noista. Pesen keväällä ikkunanpesun yhteydessä, voi ripustaa jo märkänä. Eihän ne loputtomiin kestä, täytyy löytää uudet joista tykkään yhtä paljon. En oo ikinä ymmärtänyt, miksi kesäksi vaihdetaan vaaleat verhot, kun sitä valoa on muutenkin riittämiin.  :)

Vierailija
9/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennen vaihdoin n. kerran vuodessa ja nyt olen vuoden sisällä vaihtanut jo neljästi kun olen kaivannut vaihtelua :D

Vierailija
10/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi verhoja pitäisi vaihtaa joka vuosi tai peräti monta kertaa vuodessa? Verhojen ripustaminen on niin ikävää hommaa, että kuka sitä haluaa tehdä useammin kuin muuton yhteydessä?

Vierailija
11/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähintään jokaisen vuodenajan mukaan. Piristää kummasti mieltä.

Vierailija
12/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan asuttu tässä 8 vuotta enkä ole kertaakaan vaihtanut tai pessyt verhoja.

Vierailija
13/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita tule vaihdeltua, muuttaessa saatan laittaa eri huoneeseen, siis esim. aiemmin olkkarissa olleet keittiöön ja keittiössä olleet makkariin. Äitini laittoi aina kaikenmaailman joulu- ja pääsiäisverhot, oli kiva tapa. Ehkä minäkin sitten joskus :)

Vierailija
14/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan, enkä tunne ketään muutakaan, joka vaihtaisi.

Vierailija
15/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin tähän asuntoon 2013 keväällä. En ole vieläkään vaihtanut verhoja kertaakaan :)

Vierailija
16/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda verhoja. Kun olen kivat onnistunut jollain ihmeellä löytämään ne pysyy. Joskus voi pestä. En harrasta jouluverhoja tai vastaavaa.

Vierailija
17/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vähintään jokaisen vuodenajan mukaan. Piristää kummasti mieltä.

Ei minun mieltäni ainakaan piristä seistä ties kuinka pitkään varpaillani porrasjakkaralla kädet kattoon kurkotettuina ja pujotella verhonipsuja niiden nipistelystä särkevin sormin.

Vierailija
18/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan aina ennen jalkapallon MM-finaalia.

Vierailija
19/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vaihda verhoja. Kaksi vuotta sitten muutettiin tähän asuntoon ja silloin ostin uudet verhot kaikkiin huoneisiin. Ne saavat olla nyt koko ajan. Jos kyllästynyt, sitten kai pitää vaihtaa, mutta tuskin kyllästyn, on niin hienot :). Pesen toki, kerran vuodessa riittää.

Vierailija
20/63 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyiset ovat olleet siitä saakka kun tähän muutettiin eli vuodesta 2011, enpä ole tainnut pestäkään niitä kuin kerran? Teinin huoneeseen tosin ostin uudet verhot muutama vuosi sitten ja siitä saakka nekin ovat olleet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan kahdeksan