Odottaisitteko miestä vai olisiko ero paikallaan?
Mies joutuu pakolliselle työmatkalle 1,5 vuodeksi eikä ole tulossa tuolloin Suomeen. On täysin sitoutunut komennukseen 1,5 vuodeksi ja ei voi viestitellä kuin vaan lomalla ja niitäkin on todella harvoin. Emme ole vielä kihloissa, mutta asumme yhdessä. Miehen komennus oli tiedossa, mutta kestääkö suhde?
Kommentit (22)
Joopa joo. Että on sidottu työhön 24 tuntia vuorokaudessa? Surkea selitys, että voi muka viestitellä vain lomilla. Ja sinä vielä uskot sen?
Ei voi edes viestitellä kuin lomalla? En usko, ei työnantaja voi mitenkään valvoa mitä työntekijä tekee kun menee kämpällensä. Itse laittaisin koko suhteen paussille tuon komennuksen ajaksi. Jos kumpikin on sen jälkeen vielä vapaa ja toisistaan kiinnostunut, niin voihan sitä vielä yrittää mutta nyt sanoisin, että turha tekohenkittää kuollutta. Jos ei kiinnosta tarpeeksi niin ei kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Etkö voisi lähteä mukaan?
Ulkopuoliset ovat kielletty, koska on salainen työprojekti.
Kuulostaa siltä, että mies ehkä jopa toivoisi sinun lopettavan suhteenne. Tuollainen kommentti, että ei voi edes olla yhteyksissä sinuun paitsi silloin kun joskus harvoin on lomaa, kertoo kyllä miehen puolesta siitä että mitään todellisia yhteydenpitohaluja ei edes ole. Kannattaa ottaa vinkistä vaarin, ja antaa suhteen kuolla omia aikojaan. Teet itsestäsi vain pellen kun yrität pysyä miehessä väksisin kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Ei voi edes viestitellä kuin lomalla? En usko, ei työnantaja voi mitenkään valvoa mitä työntekijä tekee kun menee kämpällensä. Itse laittaisin koko suhteen paussille tuon komennuksen ajaksi. Jos kumpikin on sen jälkeen vielä vapaa ja toisistaan kiinnostunut, niin voihan sitä vielä yrittää mutta nyt sanoisin, että turha tekohenkittää kuollutta. Jos ei kiinnosta tarpeeksi niin ei kiinnosta.
Mies on sitoutunut tyoprojektiin ja jos peruu joutuu suuriin vaikeuksiin. Mies ei asu omassa asunnossa vaan yhteismajoituksessa muiden miespuolisten työkavereiden kanssa, jonka rahoittaa yritys. Työpuhelinta saa käyttää vain valvotusti, joten jos soittaa lomalla minulle niin kaikki kuulevat sen, koska puhelut nauhoitetaan. Meillä on kuitenkin pitkä suhde takana, 6 vutta yhdessä joten kiinnostuksen puutteesta en ala suhdetta päättämään.
Haluaako mies että sinä odotat häntä?
Itse yrittäisin elää elämääni eteenpäin enkä vain odottaa miestä. Ehkä miehen paluun jälkeen katsottaisiin onko vielä mahdollista. Ellen sitten olisi kunnolla päässyt eteenpäin tms. Ehkä tauko tekee hyvää niin näkee mitä muutakin on ja että haluaako oikeasti olla tuon saman miehen kanssa.
Selvästi kyseessä on pohjois korean ydinkoe...
Minkä ikäisiä olette? Jos olette alle 30:siä niin en tod. odottaisi miestä ellei tyyliin suhde olisi todella mahtava, seksi upeata ja runsasta ja mies maailman kultaisin aja ajattelevaisin ja syvästi minuun rakastunut.
Muussakin tapauksessa miettisin kandeeko jäädä 6v suhteen jälkeen odottelemaan. 1,5v ehtii tapahtua paljon tutustumisia ja ihastumisia enkä laskisi sen varaan että molemmat ovat tämän ajan jälkeen enää ne samat ihmiset kuin ennen työkomennusta.
Oletko jotenkin jälkeenjäänyt vai millä perusteella uskot ettei hän tarvitse/harrasta seksiä tuona aikana?
Kaikilla miehillä on seksiä ulkopuolisten kanssa, ketkä ovat työmatkoilla.
Vierailija kirjoitti:
Haluaako mies että sinä odotat häntä?
Itse yrittäisin elää elämääni eteenpäin enkä vain odottaa miestä. Ehkä miehen paluun jälkeen katsottaisiin onko vielä mahdollista. Ellen sitten olisi kunnolla päässyt eteenpäin tms. Ehkä tauko tekee hyvää niin näkee mitä muutakin on ja että haluaako oikeasti olla tuon saman miehen kanssa.
Mies kysyi asiasta pomolta, mutta sanoi että samat säännöt pätevät kaikille. Mies on murheen murtama, kun ei halua olla erossa muttei halua pilata projektia. Haluaa minun odottavan häntä.
Onko se oikeesti edes menossa mihinkään ulkomaille. Taitaa muuttaa uuden tyttisen luo.
Vierailija kirjoitti:
Oletko jotenkin jälkeenjäänyt vai millä perusteella uskot ettei hän tarvitse/harrasta seksiä tuona aikana?
Seksi nyt on viimeisenä mielessä, koska olemme aseksuaaleja, että se siitä jälkeenjääneisyydestä.
Joopa joo, niin varmaan... 1/5, sillä oli edes hiukan uskottavuutta tuohon aseksuaali-juttuun saakka, se meni jo överiksi.
En usko tuollaiseen projektiin. Jopa sotilastehtävistä pääsee Suomeen mistä tahansa maailmalta, useimmiten kuuden viikon välein. Ja jopa kansainväliseltä avaruusasemalta onnistuu viestittely perheelle helposti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on sitoutunut tyoprojektiin ja jos peruu joutuu suuriin vaikeuksiin. Mies ei asu omassa asunnossa vaan yhteismajoituksessa muiden miespuolisten työkavereiden kanssa, jonka rahoittaa yritys. Työpuhelinta saa käyttää vain valvotusti, joten jos soittaa lomalla minulle niin kaikki kuulevat sen, koska puhelut nauhoitetaan. Meillä on kuitenkin pitkä suhde takana, 6 vutta yhdessä joten kiinnostuksen puutteesta en ala suhdetta päättämään.
Olen ollut tuollaisella komennuksella, joka on kestänyt pitkään ja oli NDA:n alainen mutta ei normaalia kanssakäymistä mitenkään estetä. Päivittäin olin vaimooni yhteydessä ja vaihdettiin yleisiä kuulumisia. Ja muuten siellä kimppakämpässä on sitten kaikki firman työntekijät sukupuolesta riippumatta. Valtaosan ajasta minullakin oli työkavereina majoittumassa naispuolisia kollegoita. ei tuollaisille komennuksille lähetetä sellaisia henkilöitä joita pitäisi valvoa noin tarkasti.
Vierailija kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Joillakin miehillä on selkäranka, eikä tarvetta pettää kumppaniaan.
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäisiä olette? Jos olette alle 30:siä niin en tod. odottaisi miestä ellei tyyliin suhde olisi todella mahtava, seksi upeata ja runsasta ja mies maailman kultaisin aja ajattelevaisin ja syvästi minuun rakastunut.
Muussakin tapauksessa miettisin kandeeko jäädä 6v suhteen jälkeen odottelemaan. 1,5v ehtii tapahtua paljon tutustumisia ja ihastumisia enkä laskisi sen varaan että molemmat ovat tämän ajan jälkeen enää ne samat ihmiset kuin ennen työkomennusta.
Minä 27v ja mies 29v
Vierailija kirjoitti:
Onko se oikeesti edes menossa mihinkään ulkomaille. Taitaa muuttaa uuden tyttisen luo.
Mies on menossa ulkomaille ja maakin on tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
En usko tuollaiseen projektiin. Jopa sotilastehtävistä pääsee Suomeen mistä tahansa maailmalta, useimmiten kuuden viikon välein. Ja jopa kansainväliseltä avaruusasemalta onnistuu viestittely perheelle helposti.
Mies ei ole suomalainen ja menee kotimaahansa tekemään projektia
Etkö voisi lähteä mukaan?