Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voitko mennä vaatekauppaan ja ostaa sieltä

Vierailija
26.03.2006 |

itsellesi mieluisan vaatteen lainkaan katsomatta hintalappua?



Huoh ! Minä en. Olisi kiva, jos ei aina tarvitsisi ekaksi hintalapusta aloittaa vaatteiden valikointi kaupoissa.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
26.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisaalta ostan niin harvoin nykyään itselleni mitään, että ihan hyvin voisin jonkun kalliimman ja hyvä laatuisen ostaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän