Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni kyllä K-kaupat boikottiin. Jo kolmas kerta lyhyen ajan sisällä, kun kuitilla kalliimpi hinta kuin hyllyssä.

Vierailija
11.05.2017 |

Kuinkahan paljon on rahastettu aikojen kuluessa väärin?

Muut huomanneet saman?

Kommentit (55)

Vierailija
21/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletteko olleet tyytyväisiä itsepalvelukassoihin? Painavat ostokset pakkaan aina rattaiden koriin viivakoodin luvun JÄLKEEN niin kerran maksutilanteessa tuli "rutiinitarkastus". Myyjä kyseli tuotteiden perään, jotka näkyivät kuitissa mutta eivät olleet muovipussissa. Kyseessä 4 maitoa. Nauratti, että nykyään jo valitetaan kun asiakas on maksanut enemmän tuotteita kuin mitä ostoksia. Paha rikos.

Muuten on kyllä ihan kiva systeemi kun saa omaa tahtia lukea tuotteet.

Eiks se piä olla ennen ja jälkeen itsepalvelukassan tuotteitten lukumäärä ja paino sama. Sillon ei tule tarkastustarvetta. Eli sulta puuttunut kassan jälkeen jotain, eli ne kärryyn laittamasi tavarat.

Vierailija
22/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu. Huomattu sama. Loppullinen hinta voi olla jopa euroja kalliimpi.

Euron???? 😲😲 *JAXUHALI*

Kiitos :)   Iso raha se euro on. Entinen melkein kuus markkaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täh?!? Kerro lisää? Ei siellä mitään ohjeita ollut !

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletteko olleet tyytyväisiä itsepalvelukassoihin? Painavat ostokset pakkaan aina rattaiden koriin viivakoodin luvun JÄLKEEN niin kerran maksutilanteessa tuli "rutiinitarkastus". Myyjä kyseli tuotteiden perään, jotka näkyivät kuitissa mutta eivät olleet muovipussissa. Kyseessä 4 maitoa. Nauratti, että nykyään jo valitetaan kun asiakas on maksanut enemmän tuotteita kuin mitä ostoksia. Paha rikos.

Muuten on kyllä ihan kiva systeemi kun saa omaa tahtia lukea tuotteet.

Eiks se piä olla ennen ja jälkeen itsepalvelukassan tuotteitten lukumäärä ja paino sama. Sillon ei tule tarkastustarvetta. Eli sulta puuttunut kassan jälkeen jotain, eli ne kärryyn laittamasi tavarat.

Vierailija
24/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euron???? 😲😲 *JAXUHALI*

Kyllä. Euron.

Lasketaan matikkaa. Ostat viisi tuotetta, joiden jokaisen tuotteen hinta on ollut 1€/kpl. Kassalla sinulta veloitetaan kuitenkin jokaisesta tuotteesta ylimääräinen euro. Tällöin loppusumma on (5+5)€ eli 10 euroa. Maksaisitko mielummin tuon 10 euroa, vaikka tuotteiden todellinen hinta olisi ollut 5 euroa?

Olet varmaan unelmien asiakas, jos suostut maksamaan +50 % hintaa!

Vierailija
25/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euron???? 😲😲 *JAXUHALI*

On hienoa, että hyväksyt rennosti jo periaatteen tasolla sen, että sua SAA kusettaa ihan surutta. Juuri tällaisista ihmisistä esmes puhelinmyyjät ja autokauppiaat suorastaan tappelevat.

Vierailija
26/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euron???? 😲😲 *JAXUHALI*

Kyllä. Euron.

Lasketaan matikkaa. Ostat viisi tuotetta, joiden jokaisen tuotteen hinta on ollut 1€/kpl. Kassalla sinulta veloitetaan kuitenkin jokaisesta tuotteesta ylimääräinen euro. Tällöin loppusumma on (5+5)€ eli 10 euroa. Maksaisitko mielummin tuon 10 euroa, vaikka tuotteiden todellinen hinta olisi ollut 5 euroa?

Olet varmaan unelmien asiakas, jos suostut maksamaan +50 % hintaa!

Eiks toi oo jo sata prosenttia? jos vitosen tuotteesta joutuu maksaan kympin.

Vierailija
27/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä päin Cittarin tarjoushinnat eivät päivity kassalle asti. Ei ole yksi, eikä kaksi kertaa kun olen perunut ostokseni ja jättänyt kaiken siihen kassalle. Kun ei onnistu se hinnoittelu, niin olen sitten käynyt naapurikaupungin Prismassa.

Vierailija
28/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lidl tekee samoin.

Vierailija
29/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euron???? 😲😲 *JAXUHALI*

On hienoa, että hyväksyt rennosti jo periaatteen tasolla sen, että sua SAA kusettaa ihan surutta. Juuri tällaisista ihmisistä esmes puhelinmyyjät ja autokauppiaat suorastaan tappelevat.

No ehkä autokauppa on vähän eri asia kuin joku muutaman euron ruokakauppakatastrofi. Mutta köyhillä köyhien ongelmat, ei siinä mitään.

Vierailija
30/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kauppa kusettaa aina, se on tosiasia, mutta siellä on myös parhaat tarjoukset. Prismassa ja lidlissä tarjoukset on ihan onnettomia, eli kannattaa seurata niitä hintoja ja vahtia että ne myös toteutuu. Normaali hintataso on näissä kolmessa ketjussa suurin piirtein sama, tai sanoisin että jopa lidlissä kallein jos vertaa suomalaisten ostetuimpia tuotteita.

Vierailija
31/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se itsepalvelukassan ennen ja jälkeen ostoskorin painon mittaus joku vitsi?

T. Plussaamisen lopettamista miettivä

Vierailija
32/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsekään en asioi K-kaupoissa, ihan perseestä kaikki.

En asioi S-ryhmän kaupoissa. Hyllyissä tyhjää. Likaisia ostoskoreja ja kärryjä. Valikoima on suoraan ketjuohjauksen määrittämä, keskuskomitea päättää. Onhan se kiva ostaa "ruisleipää"   eli reissumiestä 0,28 € / paketti. Sitten nämä Prisma seikkailut,  eli investoinnit Suomen rajojen ulkopuolelle. Näin toimii Osuuskauppaväki.

Keskokin investoi Suomen ulkopuolelle. Minä asioin Lidlissä, se investoi  Suomeen.

Keskon Suomen ulkopuoliset investoinnit eivät vaikuta taseeseen kuten S-kuopassa . Osakeyhtiöt ja Osuustoiminta ovat erilaisia,

Vierailija
33/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euron???? 😲😲 *JAXUHALI*

No ehkä autokauppa on vähän eri asia kuin joku muutaman euron ruokakauppakatastrofi. Mutta köyhillä köyhien ongelmat, ei siinä mitään.

No mulle henkilökohtaisesti se autokauppakaan ei olisi niin suuri juttu, muutama tonni sinne tai tänne. Että köyhällä tosiaan on köyhän ongelmat.

Niin henkisesti köyhä en kumminkaan ole, että hyväksyisin linssiin sahaamista missään muodossa. Muuten sitä sitten tosiaan köyhtyy ;)

Vierailija
34/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen kans, et on tosi kauppakohtaista. Olen vasta tämän vuoden puolella ruvennut enemmän asioimaan harrastuspaikkani viereisessä k-marketissa ja muutaman kuukauden otannalla on sattunut seuraavaa: avokadot kalliimpia kuitilla kuin hyllyn reunassa, tortillat olivat samalla kertaa halvempia kuin mitä mainoskyltissä ilmoitettu (enkä jaksanut kassalta päästyäni ja asian vasta huomattuani mennä korjauttamaan, kun tilanne oli plus-miinus nolla), mansikkapakkauksen gramma-määrä oli mainoskyltissä kaksi kertaa suurempi kuin myytävät pakkaukset, tarjousomenoita oli myymälässä kahdessa paikkaa, sisääntulossa tyrkyllä tarjouskyltin kera ja sivummalla normaaliin hintaan. Näistä jaksoin jo suuni kassalla avata. Yhtenä kertana oli myynnissä ruskeaksi mennyttä jauhelihaa valmispakkauksissa, oli todella oksettavan näköistä, olivat vielä ihan silmien korkeudella hyllyssä esillä. Eli yhdellä kauppareissulla voi huomata jo useamman asian olevan pielessä ja jäänyt kyllä vaikutelma, että asiat hoidetaan vasemmalla kädellä.

Sitä vastoin alueeni k-supermarketissa, jossa olen asioinut jo vuosia, en muista koskaan sattuneen yhtään hintavirhettä kuitilla, tosin unohtavat joskus laittaa tarjouskyltit esille, vaikka oikeat tarjoushinnat onkin lyöty järjestelmään ja kuitille tulee siis oikeat hinnat. Useamman kerran on saanut käydä myyjältä varmistamassa, että onhan nämä tarjouksessa, kun lehdestä olet etukäteen jonkun tarjoustuotteen bongannut ja sitten ihmettelet, muistatko itse tarjoukset jotenkin väärin. Työntekijät ovat tuossa samaisessa kaupassa kyllä tosi palvelualttiita ja mielellään selvittävät kaikenlaiset asiat.

Vierailija
35/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Euron???? 😲😲 *JAXUHALI*

En usko että tässä kommentoineista kellään on se ongelma, että talous kaatuu euroon, vaan kritisoidaan k-ryhmän epärehellisyyttä ja halutaan ostokäyttäytymisellä vaikuttaa siihen, että tukee mieluiten asiakasta arvostavia ja rehellisesti toimivia kauppoja.

Vierailija
36/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-kaupan jauhelihavalikoima on vaihtunut. Pirkkaa pukkaa joka tuutista ja luomu kallista (300g pakkaus ei riitä perheelliselle).

Vierailija
37/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä luulen kans, et on tosi kauppakohtaista. Olen vasta tämän vuoden puolella ruvennut enemmän asioimaan harrastuspaikkani viereisessä k-marketissa ja muutaman kuukauden otannalla on sattunut seuraavaa: avokadot kalliimpia kuitilla kuin hyllyn reunassa, tortillat olivat samalla kertaa halvempia kuin mitä mainoskyltissä ilmoitettu (enkä jaksanut kassalta päästyäni ja asian vasta huomattuani mennä korjauttamaan, kun tilanne oli plus-miinus nolla), mansikkapakkauksen gramma-määrä oli mainoskyltissä kaksi kertaa suurempi kuin myytävät pakkaukset, tarjousomenoita oli myymälässä kahdessa paikkaa, sisääntulossa tyrkyllä tarjouskyltin kera ja sivummalla normaaliin hintaan. Näistä jaksoin jo suuni kassalla avata. Yhtenä kertana oli myynnissä ruskeaksi mennyttä jauhelihaa valmispakkauksissa, oli todella oksettavan näköistä, olivat vielä ihan silmien korkeudella hyllyssä esillä. Eli yhdellä kauppareissulla voi huomata jo useamman asian olevan pielessä ja jäänyt kyllä vaikutelma, että asiat hoidetaan vasemmalla kädellä.

Sitä vastoin alueeni k-supermarketissa, jossa olen asioinut jo vuosia, en muista koskaan sattuneen yhtään hintavirhettä kuitilla, tosin unohtavat joskus laittaa tarjouskyltit esille, vaikka oikeat tarjoushinnat onkin lyöty järjestelmään ja kuitille tulee siis oikeat hinnat. Useamman kerran on saanut käydä myyjältä varmistamassa, että onhan nämä tarjouksessa, kun lehdestä olet etukäteen jonkun tarjoustuotteen bongannut ja sitten ihmettelet, muistatko itse tarjoukset jotenkin väärin. Työntekijät ovat tuossa samaisessa kaupassa kyllä tosi palvelualttiita ja mielellään selvittävät kaikenlaiset asiat.

Mä oon huomannu saman kinkkuleikkeleissä. Ei oo ihan yksi tai kaksi kertaa, kun ihan naaman korkeudella olevat kinkkuleikkeet on niin pilantuneen näköisiä että en edes kuvittelekaan ottavani ensimmäistä pakkausta, jossa kinkkuleikkeet ovat jo ihan ruskeita ja kulahtaneita. Otan taaempaa paremman pakkauksen.

Yleensä yksi tai kaksi ekana olevaa pakkausta on sen näkösiä, että liha on ihan pilalla. Ne taaemmat pakkaukset taas ovat tuoreen punertavia. Sen huomaa, kun vertaa niitä pakkauksia vierekkäin.

Näinkö ihmisiä huijataan? Mun lähikaupassakin käy aamuisin paljon vanhuksia, ja varmasti moni heistäkin nappaa hyllystä ajattelematta sen ensimmäisen pakkauksen, missä liha on jo ihan kulahtanutta. ☹️

Vierailija
38/55 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhdessä k-ryhmän kaupassa töissä ja huomasin kassalla työskennellessäni, että näytöltä painaessa muovipussi nappia hinta oli 0,29€ ja kun itse pussista otin viivakoodin, hinta oli 0,19€. Oikeasti tuli paha mieli siitä, etten heti sitä huomannut ja jotkut joutuivat maksamaan sen extra 10 senttiä. Vaikka se on vaan 10 senttiä, niin törkeää tuo kuitenkin on mielestäni.

Vierailija
39/55 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kahdesti käynyt lähi K-supermarketista ostamasta pyykkipoikia kun toisessa kaupassa niitä ei ole valikoimassa, ja molemmilla kerroilla hyllyssä on ollut eri hinta kuin mitä minulta on veloitettu. Tietenkin minulta veloitettiin enemmän. Kyse ei ollut isoista summista, mutta en jaksaisi joka kauppareissulla ensin kirjoittaa hyllyhintoja ylös ja sitten kassalla verrata mitä minulta koitetaan rahastaa, nämä pyykkipojat olivat kuitenkin vain yksittäinen ostos. Siksi en käy kyseisessä marketissa isommilla ostoksilla, tulee ikävä olo tuollaisesta vaikka todennäköisesti onkin ollut sattumaa että näin on käynyt molemmilla kerroilla kun olen ko. kaupassa käynyt.

Vierailija
40/55 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku täällä kauhistelikin jo, että "uuh voi ei maksaa euron enemmän," mutta mietippä, jos käyt vaikka 50 kertaa kaupassa vuodessa ja joka kerta lasku onkin vaikka 2€ suurempi, kuin mitä hintalappujen mukaan laskettuna tulisi, niin se on jo 100€ tappio. Ei oo ihan pikkujuttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän yksi