Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nyt meni kyllä K-kaupat boikottiin. Jo kolmas kerta lyhyen ajan sisällä, kun kuitilla kalliimpi hinta kuin hyllyssä.

Vierailija
11.05.2017 |

Kuinkahan paljon on rahastettu aikojen kuluessa väärin?

Muut huomanneet saman?

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ongelma Citymarketin vaa' an kanssa. Ostin vain pari limeä, ja painoa oli muka 260 g. Kokeilin sit lähellä ollutta, paketin mukaan 400 g maissia, ja vaaan mukaan 700 g. Kun sanoin myyjälle, niin sanoi, että joku painaa vaakaa siitä ympäriltä( sellainen kuppiminen) tapahtuu kulemma usein. En itse ekaksi nähnyt mitään selkeää syytä, toki tiedän miksi vaaka näyttää liikaa ( ellei sitä ole tahallaan manipuloitu). Jätin hedelmät istamatta, en ehkä adio kyseisessä myymäläsä enää.

Vierailija
2/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kyse ihan het monesta kymmenestä sentistä? 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekään en asioi K-kaupoissa, ihan perseestä kaikki.

Vierailija
4/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei käy tollasia kun osaan kattoa tuotteiden hinnat oikein ja katson vielä tuotteiden mennessä kassan kautta että siinä näkyy sama hinta. Osaan myös kuitin katsoa.

Vierailija
5/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan paljon on rahastettu aikojen kuluessa väärin?

Muut huomanneet saman?

Olen ollut k-ryhmässä töissä, monella kauppiaalla, väittäisin että tämä on ihan kauppiaskohtaista. Jotkut ovat todella tarkkoja siitä, että hinnat ovat oikein, jotkut eivät niin hirveästi välitä.

Mitä taas tuohon vaakajuttuun tulee, niin vaa'at pitää tarkastaa kerran vuodessa.

Vierailija
6/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kyse ihan het monesta kymmenestä sentistä? 😂

Vaikka olisikin ollut senteistä kyse, niin olisin huomauttanut. Tämä on periaate! Miksi hinnat muuten ilmoitetaan, jos niihin ei voi luottaa?

Helpompi sinun kai on ymmärtää jos sanon että hintoihin on kassalla tullut +20 - 50 % hintaa lisää.

-Ap

Vierailija
7/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei käy tollasia kun osaan kattoa tuotteiden hinnat oikein ja katson vielä tuotteiden mennessä kassan kautta että siinä näkyy sama hinta. Osaan myös kuitin katsoa.

Juuri tämän vuoksi olen katsonut ja huomauttanut heti. Monet eivät kuitenkaan tätä tee. Eli kauppa tienaa riihikuivaa asiakkaiden huijaamisella.

-Ap

Vierailija
8/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut saman. Ainakin Tampereella erään keskustan kauppakeskuksen K-marketissa hinnat ovat toistuvasti olleet sattumalta juurikin korkeammat kassalla kuin hyllyssä. Olen lakannut asioimasta siellä ja kehotan kaikkia tekemään saman. Huomauttaessani kassalla asiasta sain vastauksen "Olen samaa mieltä, että tuote pitäisi myydä ilmoitettuun hintaan, mutta en voi muuttaa hintaa koneelle" jaa jaa

Vierailija
9/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeastaan hirveästi kiinnitä hintoihin huomiota. Siis mitenkään kymmenien senttien tarkkuudella, jonkin verran tosi vertailen eri merkkien/ vaihtoehtojen hintoja. En myöskään tarkista kuitteja enkä varsinkaan kyttää kassakoneen näyttämiä hintoja. Sinne päin, ihan sama.

Vierailija
10/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Huomattu sama. Loppullinen hinta voi olla jopa euroja kalliimpi.

Vierailija
11/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös Tampereen Tammelassa jossain vaiheessa oli jatkuvasti kassalla korkeammat hinnat kuin hyllyn reunassa. Sain kyllä rahat takaisin kun huomautin asiasta, mutta pahoittelua ei kuulunut.

Neiti vain nakkeli niskojaan selittäen miten hinnat jatkuvasti muuttuu, eikä niitä aina ehdi muuttelemaan!

Valinta kuitenkin usein tehdään hinnan perusteella. Minä ainakin valitsen mieluummin sen edullisemman, ja kas ylläri kassalla.......

Nykyistä tilannetta en tiedä, kun ei siellä onneksi tarvitse asioida.

Kattimatissa nääs.

Vierailija
12/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia K-kaupalta. Oma lukunsa on tarjoukset jotka laitetaan esille päivätolkulla ennen sen alkamista (moniko ostaa luullessaan tuotteen jo olevan alessa, kun pikkupräntti tarjousajasta jää huomiotta), tarjoukset jotka eivät koske niitä tuotteita joiden edessä se lappu on (tyyliin matkalaukuista vain ruskeat alessa mutta kyltti on nätisti houkuttelevampien värien edessä, ruskeiden ollessa kauimpana jossain ylähyllyllä pari kpl).

Vierailija
13/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En asioi S-ryhmän kaupoissa. Hyllyissä tyhjää. Likaisia ostoskoreja ja kärryjä. Valikoima on suoraan ketjuohjauksen määrittämä, keskuskomitea päättää. Onhan se kiva ostaa "ruisleipää"   eli reissumiestä 0,28 € / paketti. Sitten nämä Prisma seikkailut,  eli investoinnit Suomen rajojen ulkopuolelle. Näin toimii Osuuskauppaväki.

Vierailija
14/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

K-mafia on tehnyt tuota aina. Aikoinaan sekoittivat pilaantunutta jauhelihaa tuoreen sekaan jne. Pahimpia kusettajia maan päällä!

Vierailija
15/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle K-kaupassa myyjä antoi viimeksi rikkinäisen vitosen setelin, joka oli melkein puoleen väliin halki. 😕

Vierailija
16/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ostin salaattia k-kaupasta. Kotona katsoin kun rupesin salaattia tekemään, että se oli jo ihan nahistunutta. Eihän salaatin pitäs normaalisti noin nopeasti parissa tunnissa pilaantua. 😲

Vierailija
17/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En asioi S-ryhmän kaupoissa. Hyllyissä tyhjää. Likaisia ostoskoreja ja kärryjä. Valikoima on suoraan ketjuohjauksen määrittämä, keskuskomitea päättää. Onhan se kiva ostaa "ruisleipää"   eli reissumiestä 0,28 € / paketti. Sitten nämä Prisma seikkailut,  eli investoinnit Suomen rajojen ulkopuolelle. Näin toimii Osuuskauppaväki.

Keskokin investoi Suomen ulkopuolelle. Minä asioin Lidlissä, se investoi  Suomeen.

Vierailija
18/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletteko olleet tyytyväisiä itsepalvelukassoihin? Painavat ostokset pakkaan aina rattaiden koriin viivakoodin luvun JÄLKEEN niin kerran maksutilanteessa tuli "rutiinitarkastus". Myyjä kyseli tuotteiden perään, jotka näkyivät kuitissa mutta eivät olleet muovipussissa. Kyseessä 4 maitoa. Nauratti, että nykyään jo valitetaan kun asiakas on maksanut enemmän tuotteita kuin mitä ostoksia. Paha rikos.

Muuten on kyllä ihan kiva systeemi kun saa omaa tahtia lukea tuotteet.

Vierailija
19/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu. Huomattu sama. Loppullinen hinta voi olla jopa euroja kalliimpi.

Euron???? 😲😲 *JAXUHALI*

Vierailija
20/55 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ostin salaattia k-kaupasta. Kotona katsoin kun rupesin salaattia tekemään, että se oli jo ihan nahistunutta. Eihän salaatin pitäs normaalisti noin nopeasti parissa tunnissa pilaantua. 😲

Tästä on pakko huomauttaa kun itse olen kaupassa töissä, että hevistä löytyy aina huonoa. Tunnin välein kierretään tuoreus ja otetaan pois kaikki periaatteella "mitä en itse ostaisi", mutta aina jotain pääsee silmien ohi, mitään yli-ihmisiä ei olla kuitenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yksi