Ottaako ketään muuta päähän tämä sää?
Mua rupee niin nyppimään tää jatkuva kylmyys! Nytkin kun katsoo ulos, niin sataa lunta ja on toukokuu!
Otan pian äkkilähdön ulkomaille enkä tule takaisin.
Pihalla ei voi tehdä mitään ja tähän aikaan viime vuonna olin jo terassilla ottamassa aurinkoa.
Kesäkukkia on turha kuvitellakaan vielä laittavansa ulos..
Kommentit (45)
En tykkää yhtään. Ole hoikka ihminen, joka palelee helposti ja tykkää lämmöstä. Odotan kovasti ihania lämpöisin päiviä ja kesän vihreyttä. Olen syntynyt väärään maahan, koska tykkään jopa helteestä. Kunnon suomalainenhan tekee kuolemaa, jos on yli 25 astetta. Mitenkähän lintujen pesintä onnistuu, jos kohta ei rupea lämpenemään. Ja löytävätkö siilit ruokaa?
Ottaa. Vaikka miten yrittää ajatella että "suomen kevät", niin silti potuttaa. Lapsiakin, kun eivät pääse juoksemaan lippikset päässä ilman takkeja.. Itsekin pukisi mielummin maksimekon ja neuletakin kuin parkatakin ja kaulahuivin ! Aamukahvia ei tarkene juoda parvekkeella. Ikkunoita ei pysty pesemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua rupee niin nyppimään tää jatkuva kylmyys! Nytkin kun katsoo ulos, niin sataa lunta ja on toukokuu!
Otan pian äkkilähdön ulkomaille enkä tule takaisin.
Pihalla ei voi tehdä mitään ja tähän aikaan viime vuonna olin jo terassilla ottamassa aurinkoa.
Kesäkukkia on turha kuvitellakaan vielä laittavansa ulos..Ei auta kuin haaveilla, katsella sisustuslehtiä ja sisustuskauppa sivustoja...Ottaa kyllä niin päähän! Odotan aina innolla kesää ja nyt ei pääse sisustamaan nätiksi edes ulkoterassia, mistä erityisesti tykkään!
Sama täällä!!
No ottaa! Pahus 20 astetta ja pitää mennä lehmien aitaa tuohon kuumuuteen hakkaamaan.
Nyt tuli vaan normi juhannuskelit reilua kuukautta aiemmin. Toivottvasti tänä vuonna juhannus olisi kerrankin mukavan lämmin ja aurinkoinen.