Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Vain elämää vajosi Nikke Ankaran myötä ennätyksellisiin syvyyksiin" Rumban juttu kertoo

Vierailija
11.05.2017 |

..käsittämätöntä moukkamaisuutta 💩💩💩
Itse olisin vetänyt turpaan tuollaisesta kommentissa tuossa tilanteessa, tuon tarinan jälkeen!

Kuluvalla Vain elämää -kaudella mielenkiintoisinta on ollut Nikke Ankaran seuraaminen. Samalla myös ällöttävintä. Ujo altavastaaja tiedosti olevansa keltanokka jopa kahdeksan vuotta nuoremman Robinin rinnalla. Konkarit ottivat kauden kiintiöräppärin vastaan avosylin ja pönkittivät kehuilla hänen itsetuntoaan.
Samalla kun hyväksyntää janoava miehenalku imi sitä itseensä, hänen käytöksensä muuttui. Naisiin, kuten ilmeisesti kaikkeen muuhunkin, koukuttunut Nikke otti silmätikukseen Petran.

Aluksi piiritys oli koiranpentumaista huomionhakua, mutta kuten kaikki viattomana alkanut vitsi tai flirtti, pitkitettynä se alkaa vaivaannuttaa. Räppärin löytäessä ”itsensä”, läppä muuttui limaisemmaksi ja limaisemmaksi. Petra, jonka sukunimi Gargano on muuten tullut avioliiton myötä, on joutunut erikseen mainitsemaan miehestään muutamaan otteeseen. Se ei ole hidastanut Nikkeä. Eikä Niken käytökseen ole puuttunut kukaan muukaan pöydän ääressä istunut.

Tänään ja huomenna nähtävissä Irinan päivän jaksoissa nähdään rimanalitus millä tahansa mittarilla mitattuna.

Petra pohjustaa esittämäänsä Irinan biisiä koskettavalla tarinalla vaikeasta isäsuhteestaan. Itkien itse siis jo ennen laulamista.

Tulkinnan jälkeen Samu Haber heittää, ilmeisesti kehumismielessä:

”Huh huh, Nikellä ainakin pyöri kalsarit jalassa.”

Nikke Ankara vastaa:

”Joo, mulla on kärki märkänä.”

Tv:ssä. Kollegoidensa ympäröimänä. Muiden nauraessa. Petran peittäessä kasvonsa kämmenellään.

Ja jottei jäisi epäselväksi mitä märällä kärjellä aiotaan sohia, jakson päätteeksi Nikke puffaa tulevaa omaa päiväänsä kertomalla ”laittavansa Petran selälleen”.

Vain elämää -sarjan on arveltu loppuvan seuraavaan kauteen. Töpseli olisi pitänyt vetää seinästä ennen kuin elämänmakuiset tarinat vaihtuivat nolaamiseen ja ahdisteluun.

Kommentit (283)

Vierailija
221/283 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta Nikke teki hätäisen johtopäätöksen Petrasta vai onko näytetty, että jotain tapahtui. Joku vaan sanoi, ettei hänellä ole sellaisia "tatti märkänä" vertauksia tapahtuneelle, mutta tapahtumahan itsessään saattoi vaatia jonkun toisenlaisen vertauksen eli eivät ole paneskelleet?

Vierailija
222/283 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa katottavaa miten Nikkeä vainotaan täälä, mutta se vessanainen on kiero kun käärme. Nikke on aina tehnyt kaikkensa bitchinsä eteen ja se että se sanoi ettei Nikke ole suudellut häntä koko heidän yhdynnän aikana kuin kaksi kertaa on paska puhetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/283 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä huomaa miten eri kuvan ohjelma antaa ihmisistä. Sääliksi käy kaikkia noita osallistujia vaikka itse ovat leikkiin ryhtyneetkin.

Vierailija
224/283 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otetaas ryhmähali tatit tanassa!

Vierailija
225/283 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta kun säädyllisyyden rajat rikkoutuvat, niin kohta mikään ei riitä! 

Ja pian näemme tv:stä Vain Elämää Human Centipede Editionin.

Ainahan täytyy jotenkin ylittää edellinen genre että katsojia jaksaa kiinnostaa tai tuottajat kuvittelevat että katsojia kiinnostaisi. En ihmettelisi jos kohta kurkittaisiin ihmisten sisälle tai tulisi joku tappoleikkivisailu.

Vierailija
226/283 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää käytöstä siltä tuosta viimeisessä biisistä, mitä ihmettä. syytteli Nikkeä kaikesta vaikka ite miettiny omien sanojensa mukaan VUODEN että biisi on huono, ja musta toi ei ole edes huono biisi. 3 vuotta josta vuoden miettiny että on paskaa? :D

Vierailija
227/283 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oksettavaa katottavaa miten Nikkeä vainotaan täälä, mutta se vessanainen on kiero kun käärme. Nikke on aina tehnyt kaikkensa bitchinsä eteen ja se että se sanoi ettei Nikke ole suudellut häntä koko heidän yhdynnän aikana kuin kaksi kertaa on paska puhetta.

Joo, herrasmiehillähän on bitch..

Vierailija
228/283 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi yäk miten epäkunnioittavasti täällä puhutaan Nikestä! :O "Ku mie sanon että hyi vittu tää on paskaa ni Nikke sanoo kyrvänpää märkänä...". Mutta jopa kiltit ihmiset osaa sanoa mielipiteensä, ja pistää vastaan. Mutta jos saa aina raivarit tai puhuu seksuaaliasioista jos ei tee niinkuin hän haluaa, niin sitä oppii sitten tekemään kaiken helpoimman kautta niinkuin tuotantoyhtiö haluaa. Ja okei, joskus oli "hauskaa" heitellä noita tossuttamis juttuja mutta televisiossa näytettynä siitä tulee vain toista epäkunnioittava fiilis. He ovat aivan vääriä toisilleen, kaikin puolin. Ulkonäöt ihan vastakohtia, luonteet vastakohtia, eivät osaa edes jutella musiikista.

Vierailija
229/283 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petra Garrano. Kas kun ei Pirjo Bourreauis. Kaikkea te pellet miehen eteen teette.

Vierailija
230/283 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästähän mä mainitsin jo aiemmin, että puistattaa Nikke Ankaran stalkkaus, mutta alapeukkuja tuli. 

Samu Haber, vaikka heittääkin koko ajan läppää, ei paljasta itsestään mitään tuolla, ei oo kertaakaan edes itkenyt. Feikki.

Kyllä minä ainakin Irinan päivä  -kakkososassa näin Samun pyyhkivän kyyneleitään.

Irina voisi käyttää paperinenäliinaansa ennen kuin "nenä tippuu".

Vierailija
231/283 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas täällä miehiä puolustamassa Nikkeä, vaikka aina huudetaan joka puolella kuinka naisia tulee kunnioittaa? (ainakin jos olet tummaihoinen)

Kuitenkin tässä ketjussa huudetaan kuinka Nikke on alfa kun halveeraa naisia eikä kunnioita Petraa tai hänen parisuhdettansa.

Vierailija
232/283 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niken jakson kattoin ennakkoon, eipä nuo Petralle huutelut ainkan vähentyneet. Freestyle räppiä Petralle: Kato Petra, moi, tere, illalla sun sisäreides lukee Nikke was here

Vierailija
233/283 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas täällä miehiä puolustamassa Nikkeä, vaikka aina huudetaan joka puolella kuinka naisia tulee kunnioittaa? (ainakin jos olet tummaihoinen)

Kuitenkin tässä ketjussa huudetaan kuinka Nikke on alfa kun halveeraa naisia eikä kunnioita Petraa tai hänen parisuhdettansa.

jankutuksesi on läpinäkyvää ja sillä ei ole mitään tekemistä naisen arvostuksen kanssa

Vierailija
234/283 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ankara, Petranki mielestä pantava

By: Niiles Hiirola

Todella Laadukasta räppiä tältä Hiirolan kundilta 👍

Vierailija
235/283 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niken jakson kattoin ennakkoon, eipä nuo Petralle huutelut ainkan vähentyneet. Freestyle räppiä Petralle: Kato Petra, moi, tere, illalla sun sisäreides lukee Nikke was here

Ja tämänkö tyypin piti olla se seuraava räpin suurnimi? Ei ikinä. 

Ihmettelin jo joskus taannoin kun tätä kaveria hehkutettiin jotenkin super-tekstinkirjoittajana ja sen biisit on niinkin tasokasta kuin "Saat musta vallan vaikka nimees et anna, Anna Hanna Susanna, oisitpa mun mamma. Oon fiilistelly kuvii nyt oot siinä just livenä. Aijon viiä sut inee vaik en tiiä sun nimee" 

Vierailija
236/283 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selkeesti nikke ankarq ei ihmisenä ole kovin samaistuttava av-mammojen kanssa. Munkin korvaan joo härskejä juttuja, mutta vaikka jutut on härsikimpiä, niin ei välttämättä kerro muiden kunnioituksesta. Kyllä nikestä huokuu se kuinka välittää muista ihmisistä ja tahtoo kaikille hyvää. Turhaa sitä on hernettä nenään vetää, jos ei ymmärrä toisen juttuja. Tolla porukalla oma fiilis ja se välittyy telkkarista, mikä on vain kiva juttu. :)

Vierailija
237/283 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samanlaista läppäähän siellä muutkin heitteli, mua ainakin vaan nauratti Niken jutut. Enemmän mua on ihmetyttänyt Samun yletön kiroaminen, joka toinen sana perkeeleesti tai saatanasti, ei meinaa jaksaa kuunnella.

Vierailija
238/283 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samanlaista läppäähän siellä muutkin heitteli, mua ainakin vaan nauratti Niken jutut. Enemmän mua on ihmetyttänyt Samun yletön kiroaminen, joka toinen sana perkeeleesti tai saatanasti, ei meinaa jaksaa kuunnella.

Nuo Niken seksistiset kommentit on täysin ala-arvoista "läppää", eikä millään voi verrata jonkun toisen kiroamiseen. Etenkin kun noi Niken "läpät" on suunnattu toiselle ihmiselle. 

Vierailija
239/283 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyi yäk miten epäkunnioittavasti täällä puhutaan Nikestä! :O "Ku mie sanon että hyi vittu tää on paskaa ni Nikke sanoo kyrvänpää märkänä...". Mutta jopa kiltit ihmiset osaa sanoa mielipiteensä, ja pistää vastaan. Mutta jos saa aina raivarit tai puhuu seksuaaliasioista jos ei tee niinkuin hän haluaa, niin sitä oppii sitten tekemään kaiken helpoimman kautta niinkuin tuotantoyhtiö haluaa. Ja okei, joskus oli "hauskaa" heitellä noita tossuttamis juttuja mutta televisiossa näytettynä siitä tulee vain toista epäkunnioittava fiilis. He ovat aivan vääriä toisilleen, kaikin puolin. Ulkonäöt ihan vastakohtia, luonteet vastakohtia, eivät osaa edes jutella musiikista.

Mitä tämä nikke on tehnyt ansaitakseen kunnioitusta? Mistä se ankaruus tulee, miten se näkyy?

Vierailija
240/283 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko suomalaiset todella näin totista kansaa, että ei kestä huulenheittoa? Minä otin nuo Jutut ihan huumorilla ja naurattikin kovasti. Sitten meillä sivistyksen sipulit, omassa elämässään ja omasta mielestään täydelliset ihmiset ottaa oikeudekseen käsittämättömillä sanaisilla lyönneillä lyödä lyötyä. Minulla on täydet sympatiat Nikkeä kohtaan, ettekö hyvät ihmiset näe tämän kaverin pahaa oloa, nyt hän on vähän pystynyt avautumaan ja heittäytymään niin mitä TE ihmiset ja paskalehdet teette???? Onko tämä jotain lähimmäisen rakkautta, suvaitsevaisuutta? Tällainen pikkusieluisten kommentointi aiheuttaa minussa voimakasta pahoinvointia!!!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän