"Vain elämää vajosi Nikke Ankaran myötä ennätyksellisiin syvyyksiin" Rumban juttu kertoo
..käsittämätöntä moukkamaisuutta 💩💩💩
Itse olisin vetänyt turpaan tuollaisesta kommentissa tuossa tilanteessa, tuon tarinan jälkeen!
Kuluvalla Vain elämää -kaudella mielenkiintoisinta on ollut Nikke Ankaran seuraaminen. Samalla myös ällöttävintä. Ujo altavastaaja tiedosti olevansa keltanokka jopa kahdeksan vuotta nuoremman Robinin rinnalla. Konkarit ottivat kauden kiintiöräppärin vastaan avosylin ja pönkittivät kehuilla hänen itsetuntoaan.
Samalla kun hyväksyntää janoava miehenalku imi sitä itseensä, hänen käytöksensä muuttui. Naisiin, kuten ilmeisesti kaikkeen muuhunkin, koukuttunut Nikke otti silmätikukseen Petran.
Aluksi piiritys oli koiranpentumaista huomionhakua, mutta kuten kaikki viattomana alkanut vitsi tai flirtti, pitkitettynä se alkaa vaivaannuttaa. Räppärin löytäessä ”itsensä”, läppä muuttui limaisemmaksi ja limaisemmaksi. Petra, jonka sukunimi Gargano on muuten tullut avioliiton myötä, on joutunut erikseen mainitsemaan miehestään muutamaan otteeseen. Se ei ole hidastanut Nikkeä. Eikä Niken käytökseen ole puuttunut kukaan muukaan pöydän ääressä istunut.
Tänään ja huomenna nähtävissä Irinan päivän jaksoissa nähdään rimanalitus millä tahansa mittarilla mitattuna.
Petra pohjustaa esittämäänsä Irinan biisiä koskettavalla tarinalla vaikeasta isäsuhteestaan. Itkien itse siis jo ennen laulamista.
Tulkinnan jälkeen Samu Haber heittää, ilmeisesti kehumismielessä:
”Huh huh, Nikellä ainakin pyöri kalsarit jalassa.”
Nikke Ankara vastaa:
”Joo, mulla on kärki märkänä.”
Tv:ssä. Kollegoidensa ympäröimänä. Muiden nauraessa. Petran peittäessä kasvonsa kämmenellään.
Ja jottei jäisi epäselväksi mitä märällä kärjellä aiotaan sohia, jakson päätteeksi Nikke puffaa tulevaa omaa päiväänsä kertomalla ”laittavansa Petran selälleen”.
Vain elämää -sarjan on arveltu loppuvan seuraavaan kauteen. Töpseli olisi pitänyt vetää seinästä ennen kuin elämänmakuiset tarinat vaihtuivat nolaamiseen ja ahdisteluun.
Kommentit (283)
Vierailija kirjoitti:
Katsooko joku ihan aikuisten oikeasti moista myötähävettävää potaskaa..??
Minä onnekseni pääsin television ikeestä, kun digiin siirryttäessä vein laitteen kierrätykseen..
No niinpä tietysti. :D Sinähän vallan hyvin tiedät, millaista myötähävettävää potaskat nämä kaikki ovat, vaikkei sinulle edes ole televisiota.
Minäkin kyllä kiusaannuin kotisohvallani Niken jutuista. Ymmärtääkseni ainakin silloin vielä oli parisuhteessa hänkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsooko joku ihan aikuisten oikeasti moista myötähävettävää potaskaa..??Minä onnekseni pääsin television ikeestä, kun digiin siirryttäessä vein laitteen kierrätykseen..
No niinpä tietysti. :D Sinähän vallan hyvin tiedät, millaista myötähävettävää potaskat nämä kaikki ovat, vaikkei sinulle edes ole televisiota.
Touché
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästähän mä mainitsin jo aiemmin, että puistattaa Nikke Ankaran stalkkaus, mutta alapeukkuja tuli.
Samu Haber, vaikka heittääkin koko ajan läppää, ei paljasta itsestään mitään tuolla, ei oo kertaakaan edes itkenyt. Feikki.Eihän Samun päivää vielä edes ole ollut, vai onko? Ei Nikke ja Laurakaan vielä mitään ihmeellistä ole itsestään paljastanut. Kun heidän päiviään ei ole vielä näytetty
Laura kertoi Irinan päivänä erostaan. Ja Samu, jos ohjelmaa seuraat, näkyy myös muissa jaksoissa kuin oman päivänsä jaksossa.
Vierailija kirjoitti:
Tästähän mä mainitsin jo aiemmin, että puistattaa Nikke Ankaran stalkkaus, mutta alapeukkuja tuli.
Samu Haber, vaikka heittääkin koko ajan läppää, ei paljasta itsestään mitään tuolla, ei oo kertaakaan edes itkenyt. Feikki.
Ai se joka ei puserra itkua on niistä se feikki? Heh.
Enemmän tässä ihmetyttää miksi nikestä on leikattu kauden "pahapoika". Tuottajahan tuossakin loppujen lopuksi päättää mitä menee telkkariin ja minkälaisena kukin artisti esitetään, ainakin jossain rajoissa. Olisiko tässä haettu enemmän särmää edellisten kausien kiintiöräppäreiden sijaan kun niistä oli ohjelmissa tehty jonkinmoinen jokaäidin unelmavävy.
Vierailija kirjoitti:
Hyi stana. En ole sarjaa katsonut, mutta tuon jälkeen varmaan lopettaisin ja kirjottaisin vielä palautettakin kertoen etten aio katsoa mitään ohjelmaa jossa tuollaista ahdistelua katsotaan läpi sormien. Pitäisköhän rustata joku lyhyy kannustusmeilin Petralle, jotta tietäisi etteivät ainakaan kaikki hyväksy tuollaista toimintaa...
Minä ajattelin laittaa tuotantoyhtiölle palautetta tästä kaudesta ja nimeomaan tuosta Ankaran osuudesta. Ohjaajalle ja muulle tiimille on nyt sattunut todella paha arvostelukyvyn pettäminen, kun eivät ensinnäkään ole puuttuneet Nikke Ankaran Petraan kohdistuvaan kiusaamiseen jo kuvauksissa ja toisekseen ovat päästäneet kuvatun materiaalin leikkaamattomana ruutuun. Vain Elämää -sarjalla on ollut ansaittu koko kansan sarjan maine, niin ikävää, että tämä viimeinen varsinainen kausi on näin paha rimanalitus. Onneksi Robin pelastaa sen, mitä pelastettavissa vielä on.
Vierailija kirjoitti:
Vanhan setämiehen ja ärsyttävän räppiteinin yhdistelmä, voi mikä ihanuus.
Olli on ehkä juntti, mutta naisia se on tuolla kohdellut hyvin. Ei voi verratakaan Nikkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsooko joku ihan aikuisten oikeasti moista myötähävettävää potaskaa..??Minä onnekseni pääsin television ikeestä, kun digiin siirryttäessä vein laitteen kierrätykseen..
Tätä palstaa seuraamallahan minä olen television nykytarjonnasta kuvani muodostanut. Että touche vaan...
T:se televisioton
Ei se leikkaaja ketään saa näyttämään törkeältä, jos ei henkilö itse anna matskua siihen.
Vierailija kirjoitti:
Minä onnekseni pääsin television ikeestä, kun digiin siirryttäessä vein laitteen kierrätykseen..
Kyllä! Mä löysin tämän ohjelman viime kaudella. Alkanut ihan harmittaa, etten ole alusta saakka kattonut, kun se nyt jo loppuu..
Sentimentaalista paskaa, mutta silti niin ah, ihanaa. Viiniä siemailen ja itkeskelen ihan omassa rauhassa muiden mukana. Musta se ON ihanaa. :D
Vierailija kirjoitti:
Ei se leikkaaja ketään saa näyttämään törkeältä, jos ei henkilö itse anna matskua siihen.
Taidat olla vähän naiivi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä onnekseni pääsin television ikeestä, kun digiin siirryttäessä vein laitteen kierrätykseen..Kyllä! Mä löysin tämän ohjelman viime kaudella. Alkanut ihan harmittaa, etten ole alusta saakka kattonut, kun se nyt jo loppuu..
Sentimentaalista paskaa, mutta silti niin ah, ihanaa. Viiniä siemailen ja itkeskelen ihan omassa rauhassa muiden mukana. Musta se ON ihanaa. :D
Eikös sitä kännistä karaokea ja oman kurjuuden itkemistä ole lähiökapakat pullollaan, ettei tarvitse tv:stä katsoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Samu Haber, vaikka heittääkin koko ajan läppää, ei paljasta itsestään mitään tuolla, ei oo kertaakaan edes itkenyt. Feikki.Eihän Samun päivää vielä edes ole ollut, vai onko? Ei Nikke ja Laurakaan vielä mitään ihmeellistä ole itsestään paljastanut. Kun heidän päiviään ei ole vielä näytetty
Laura on ollut yllättävän vaisu ja taka-alalla. Mä olen saanut hänestä varsinaisen primadonna kuvan aikaisemmin, mutta nyt on näyttänyt itsestään toisen nöyrän puolen. Pakko sanoa, etten mä edes tienyt, että Laura on nykyaikana levyttänytkin. Mä olen kuvitellut hänen nauttivan kabareista ja musikaaleista. Opinhan uutta. Lauran avioero oli selkeesti kipeä ja Olli jotenkin kauniisti lohdutti, vaikka toisaalta se oli suhteesta lähtijän suusta jotenkin kökköä. "mä päästän sen vapaaksi tekemään mitä tahtoo!" että ite on vapaa jahtaamaan nuoria pirkkoja?
Ehkä Lauran päivänä Laura avautuu enemmän vai onko edes pakko. Aivan upea ammattilainenhan tuo nainen on. Lahjakas nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä onnekseni pääsin television ikeestä, kun digiin siirryttäessä vein laitteen kierrätykseen..Kyllä! Mä löysin tämän ohjelman viime kaudella. Alkanut ihan harmittaa, etten ole alusta saakka kattonut, kun se nyt jo loppuu..
Eikös sitä kännistä karaokea ja oman kurjuuden itkemistä ole lähiökapakat pullollaan, ettei tarvitse tv:stä katsoa?
En tiedä, kun en tykkää karaokesta ja lähikapakoista. Ehkä sä voit siitä kertoa enemmän?
Oma seura, paras seura.
Nikke Ankaran käytös on todella tyylitöntä ja surkeaa. Toivottavasti ymmärtää edes pyytää anteeksi keskenkasvuisen tomppelin puheitaan. Yäk.
ps. Kaikki lahtelaiset miehet eivät ole tuollaisia ällötyksiä!
Lyhyeksi jäi tämän kiintiöräppärin unelmavävyihanapoika -titteli.
Ekassa jaksossa oli vielä iha symppis, mut kokoajan menee pahemmaksi. Kauhulla odotan et vieläkö tuosta pahenee.
Toivottavasti joku muu menis vähä väliin, tai ei ainakaa yllyttäis tuollai Samun tapaan!
Tosi inhottavaa varmaan Petralle. Pitää kuitenki yrittää olla sillai fiksu ja olla siinä läpässä mukana ettei tuu kovin inhottava kuva.
Vierailija kirjoitti:
Nikke Ankara on oksettava. Oli jo ennen kuin luin tuon jutun. Kuvottava pelle. Tolla naamalla ja kropalla jutut jää varmaan useimmiten ihan vaan tuollaiselle ällöttävän limaisen vihjailun tasolle. Kuka tuohon koskisi edes maksusta?
Pakko sanoa, että ulkonäön morkkaaminen on aina ala-arvoista ja asiatonta, oli henkilö kuinka limainen tai ilkeä hyvänsä. Tuskin pitäisit erityisen rumana muutoin... Ja kyllähän sinäkin tiedät että on sillä naisia ollut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla vähän naiivi.
Tai sitten leikkaaja.
Eihän Samun päivää vielä edes ole ollut, vai onko? Ei Nikke ja Laurakaan vielä mitään ihmeellistä ole itsestään paljastanut. Kun heidän päiviään ei ole vielä näytetty