Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Stondiksen näkeminen sattumalta

Vierailija
10.05.2017 |

Ootteko miehet nähneet toisten stondiksia sattumalta tai yllättäen jossain tilanteissa? Jos, niin kuinka tapahtui? :)

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet homo, oletan?

Kyllä olen nähnyt muitten miesten stondiksia, etenkin jos saunassa aletaan puhua pienessä kännissä joistain ihanista naisista... Joskus alkaa itselläkin seistä väkisin. Mutta ei se toisen miehen stondis mua mitenkään kiihota.

Aamuisin myös kavereilla yleensä seisoo. Tämän tietää jokainen armeijan käynyt mies. Ja yläasteella jokaisella stondaili koko ajan. Noita ei varmaan lasketa

Vierailija
2/6 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet homo, oletan?

Kyllä olen nähnyt muitten miesten stondiksia, etenkin jos saunassa aletaan puhua pienessä kännissä joistain ihanista naisista... Joskus alkaa itselläkin seistä väkisin. Mutta ei se toisen miehen stondis mua mitenkään kiihota.

Aamuisin myös kavereilla yleensä seisoo. Tämän tietää jokainen armeijan käynyt mies. Ja yläasteella jokaisella stondaili koko ajan. Noita ei varmaan lasketa

No sä oot nähnyt paljon muiden stondiksia. Ei mun kaveripiirissä ihan noin avoimesti käyttäydytä eikä stondiksia näe. Intissä näin koko aikana yhden stondiksen aiheuttaman teltan housuissa. Yläasteella en nähnyt kenenkään stondiksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallissa olen nähnyt joitakin kertoja. Kerran yks tyyppi tuli viereiseen suihkuun, otti uikkarit pois ja hetken päästä sillä nousi törkeen kokoinen kanki kohti kattoa. Siis ihan armoton stondis. Meni pieni hetki ja laittoi uikkarit takaisin. Ei ilmeisesti viitsinyt pitkään heilutella sitä näkyvästi. :D

Vierailija
4/6 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet homo, oletan?

Oon huomannut, että kiinnostaa stondikset muitakin kuin homoja. Ei se ole sukupuolesta tai suuntautumisesta kiinni. :)

Vierailija
5/6 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uimahallin saunassa tämä tapahtui. Vanhempi herra seisotti ihan vapaasti valtavaa kaluaan, sanoisin vähintään 25 cm ja suht. paksu, ei siis todellakaan voinut olla näkemättä, vaikka olisi katsonut miestä vain silmiin, niin näkynyt olisi.

Mies tyynesti rupatteli muiden kanssa, ei peitellyt yhtään ja heitteli löylyä siinä samalla. Aika vaivautuneita oli muut miehet ja äkkiä kyllä häivyin saunasta.

Vierailija
6/6 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uimahallin saunassa tämä tapahtui. Vanhempi herra seisotti ihan vapaasti valtavaa kaluaan, sanoisin vähintään 25 cm ja suht. paksu, ei siis todellakaan voinut olla näkemättä, vaikka olisi katsonut miestä vain silmiin, niin näkynyt olisi.

Mies tyynesti rupatteli muiden kanssa, ei peitellyt yhtään ja heitteli löylyä siinä samalla. Aika vaivautuneita oli muut miehet ja äkkiä kyllä häivyin saunasta.

Uimahallissa olen minäkin kaikenlaisia seisokkeja nähnyt sattumalta. Selvästi tahattomia ja selvästi tarkoituksellisia. Joskus nähnyt jonkun runkkaavankin saunassa tai suihkussa. Eihän näitä usein näe, mutta tietyissä halleissa useammin. Ite suhtaudun näihin kaikkiin aika rennosti eikä ne mua suuresti häiritse. Tahattomien seisokkien näkeminen on ihan hauskaakin. Enemmän mua häiritsee miehet, jotka kyylää oikein intensiivisesti ja näkyvästi näissä paikoissa. Se on todella häiritsevää.