Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tsempatkaa mua?! Välillä tuntuu että kaikki kaatuu..

Vierailija
10.05.2017 |

Tunteeko kukaan muu koskaan samoin? Varsinkin tänään oli taas huono ja stressaava päivä. Töissä tuntuu kaikki menevän pieleen. Aistin jotain yleistä tyytymättömyyttä itseäni kohtaan työkavereista. Voi hyvin olla että kuvittelen koska olen alavireisessä mielentilassa. Koitan vain hoitaa hommat ja olla reagoimatta näihin tuntemuksiin liian voimakkaasti. Sitten kun päivän patoaa fiiliksiä niin illalla on ihan väsyksissä. Hain myös toista työtä enkä saanut sitä koska palkkatoiveeni oli liikaa tai en ollut ehtinyt panostaa hakemukseen tarpeeksi. Ei pyydetty edes haastatteluun. Mulle ei ole koskaan ennen käynyt näin.. Muun hyvän lisäksi miehen kanssa menee kotona huonosti muutenkin ja tää ei auta asiaa. Lapset on hankalassa iässä, tai joku hankala kiukutteluvaihe on päällä ollut muutaman päivän. Kaikki vaatisi ekstravoimia joita mulla ei nyt taida oikein olla. Pelkään masennunko pahemmin.. En tiedä mitä tehdä. Miten saada esim työt sujumaan niin ettei tarvi ottaa hernettä nokkaan joka sanomisesta? Miten olla olematta epävarma? Miten olla saamatta tartuntaa työpaikan negatiivisesta ilmapiiristä? Help me please?! Jos jaksais vielä jonkin aikaa. Jos sais jostain asiasta edes onnistumisen kokemuksia niin tuntuis että vois helpottaa..

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

koita vahvistaa itsetuntoasi, kyllä sinusta on vaikka mihin! Voimia ja hyvää vointia!

Vierailija
2/7 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No itsellä kans tuntuu et kaikki on täyttä paskaa! Kyllä se siitä, et oo ainut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit vaikka ajatella miten paljon huonommin monilla on asiat. Joillakin ei ole rahaa elämiseen ja joillakin on kovia fyysisiä kipuja jatkuvasti ja vaikka mitä. Tuskinpa melkein kenenkään elämä on täydellistä, kaikilla meillä on ongelmamme.

Tsemppiä, kyllä noista ongelmista yli pääsee.

Vierailija
4/7 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on kyllä totta. Pitäis muistaa mitkä asiat on vielä hyvin. Jotain ihme pelkotiloja, miltei paniikki, meinaa välillä jostain nousta, jos jotkut asiat on huononemassa. Kiitos näistä kommenteista.

Vierailija
5/7 |
12.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä oli lähes samanlainen tilanne viime syksynä. Työsuhteeni oli onneksi määräaikainen, joten huonoa ilmapiiriä ja kiittämättömyyttä minun ei tarvinnut kauan sietää. Kotona tilanne helpottui puhumalla fiiliksistäni niin töitten ja kollegoiden suhteen, kuin omasta voinnista ja parisuhteestamme. Mies oli ymmärtäväinen ja tuki minua. Ei siinä oikein auta kuin ajatella että jossain jollakin toisella on asiat vieläkin huonommin kuin itsellä. Kokeile kysyä esim työterveydestä neuvoja.

Vierailija
6/7 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunteeko kukaan muu koskaan samoin? Varsinkin tänään oli taas huono ja stressaava päivä. Töissä tuntuu kaikki menevän pieleen. Aistin jotain yleistä tyytymättömyyttä itseäni kohtaan työkavereista. Voi hyvin olla että kuvittelen koska olen alavireisessä mielentilassa. Koitan vain hoitaa hommat ja olla reagoimatta näihin tuntemuksiin liian voimakkaasti. Sitten kun päivän patoaa fiiliksiä niin illalla on ihan väsyksissä. Hain myös toista työtä enkä saanut sitä koska palkkatoiveeni oli liikaa tai en ollut ehtinyt panostaa hakemukseen tarpeeksi. Ei pyydetty edes haastatteluun. Mulle ei ole koskaan ennen käynyt näin.. Muun hyvän lisäksi miehen kanssa menee kotona huonosti muutenkin ja tää ei auta asiaa. Lapset on hankalassa iässä, tai joku hankala kiukutteluvaihe on päällä ollut muutaman päivän. Kaikki vaatisi ekstravoimia joita mulla ei nyt taida oikein olla. Pelkään masennunko pahemmin.. En tiedä mitä tehdä. Miten saada esim työt sujumaan niin ettei tarvi ottaa hernettä nokkaan joka sanomisesta? Miten olla olematta epävarma? Miten olla saamatta tartuntaa työpaikan negatiivisesta ilmapiiristä? Help me please?! Jos jaksais vielä jonkin aikaa. Jos sais jostain asiasta edes onnistumisen kokemuksia niin tuntuis että vois helpottaa..

Mä rauhottaisin elämää, nukkuisin hyvin, söisin hyvin, miettisin vähän johtuuko olo vain väsymyksestä. Stressi aiheuttaa tuollaisia oireita. Juotko kahvia? Jätä se pois jos juot. Nukutko tarpeeksi? Perusjutut kannattaa käydä mielessä läpi ennenkuin lähtee tekemään mitään johtopäätöksiä mikä on ja miksi asiat tuntuu niin hankalilta. Oon muutenkin sitä mieltä, että kun on kaikki perusasiat kunnossa (uni,lepo,ruokavalio) niin olo on rauhallinen ja mielentila hyvä.

Vierailija
7/7 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sä selviät ihan hyvin   :)