Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Miten asiat olivat omassa nuoruudessasi - saattoiko tuntemattomien kämpille lähteä, sattuiko kenellekään mitään, pystyitkö luottamaan nuoriin miehiin?

Vierailija
10.05.2017 |

Jaa kokemuksesi.

Kommentit (77)

Vierailija
61/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä olen liftannut ja liikkunut vaikka missä. Hyvä onni matkassa, mitään kovin kummoista ei ole tapahtunut. Mutta ystäville ja tutuille on. On raiskattu, pahoinpidelty, tapettu. Ja tekijät ihan suomalaisia miehiä - pahoinpitelijöissä myös naisia. Ja näitä oli 80-ja 90-luvuilla PALJON.

Ihmettelen miksi joku alapeukuttaa tällaista viestiä.

Vierailija
62/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sarjaa See No Evil jos kiinnostaa nähdä miten käy kun se väärä tyyppi osuu kohdalle... Sori vaan kaikki mukavat miehet mutta yhtään riskiä en ota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika huoletonta kulkemista oli opiskeluaikana. Joku varjellut, ettei sattunut mitään. Keskellä yötä baarista kävellen viiden kilsan päähän oikopolkuja tai pyörällä. Nykyään ei kävisi mielessäkään..se taksi ei maksa niin paljon. Jatkoille umpihumalassa outojen luo, yleensä kuitenkin oli kaveri mukana. Pukeutumistyyli oli mustaa päästä varpaisiin ja jalassa maiharit.. että aika luotaantyöntävä ulkomuoto. Jos oltiin kavereiden kanssa baarissa ja jonkun miehen mukaan lähdin, niin varalta pistin txt jollekin mukana olleista, että missä päin kaupunkia oon.. ehkä toi turvaa, kun joku tiesi missä kuljen.

Vierailija
64/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että.

Tosi hyviä kyytejä 😀 Sai 80-luvun lopulla. Kortsulla tottakai. Ei silloin pelätty muuta kuin AIDS:a ja sitä tosissaan. Hyvää oli elämä nuorena neitona tuolloin ❤

Vierailija
65/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein puolet viesteistä joku ilmoittanut asiattomiksi.  112/65 tämä.

Vierailija
66/77 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liftasin 90-luvun alussa vielä, jos oli rahat tiukassa ja piti päästä johonkin. Aika hurjaa meininkiä. Enimmäkseen liftattiin kaverin kanssa, mutta joskus yksinkin... Mitään ei koskaan sattunut, kivoja kuskeja. Yksi ainoa oli vähän pelottava aluksi, kunnes selvisi, että on vaan erikoinen huumori. "Kyllä mä KILTTEJÄ tyttöjä kuskailen" tokaisi ensimmäisenä autossa ja virnuili. Mutta oli asiallinen ja jätti siihen, mihin halusin.

Ja kyllä, kämpille vietiin ja kämpille mentiin. Ihmisten kanssa, joiden nimeä en edes olisi muistanut. Huoh. Hengissä ja mitään ei koskaan sattunut.

Vierailija
67/77 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen tota miettinyt, että kun toisen kämpille lähdetään baarista, niin miten siinä voi edes joutua raiskatuksi. Eikö se homma ole tavallaan selvä valmiiksi jo? En ole edes nuorena ymmärtänyt, että mennään jonkun luokse muka vaan nukkumaan. Miksi? Voi sitä kotiinkin mennä sitten...

Vierailija
68/77 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran ollut treffeillä miehen kanssa ja seuraavana iltana lähdin hänen ja kahden hänen kaverinsa kanssa jollekin mökille, joka oli kyllä aika lähellä, sillä tulimme yöksi kuitenkin kotiin.

Silloin en pelännyt mitään, mutta jäkeenpäin ajattelin, että olisi voinut sattua mitä hyvänsä.

Se treffikumppani on nykyinen mieheni.

Vierailija
69/77 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melkein puolet viesteistä joku ilmoittanut asiattomiksi.  112/65 tämä.

Koska ennen maahanmuuttajia kenellekään ei tapahtunut mitään pahaa ja näin pitäisi uskoa.

Ei ole kauaa siitä kun nainen ei voinut mennä yksin ravintolaan vaan tarvitsi miesseuralaisen.

Vierailija
70/77 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä elin nuoruuttani 1970-luvulla. Liftillä kuljettiin, jatkoilla käytiin vieraissa taloissa ja koskaan ei sattunut mitään pahaa, ei edes tullut mieleen. Vieläkin muistelen noita hauskoja aikoa!

Vierailija
71/77 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun nuoruudessani liftattiin usein. Päädyttiin harva se viikonloppu täysin tuntemattomien tyyppien bileisiin. Ja jäätiin sinne yöksi. Myö saatettiin nukkua tyyppien kanssa samassa sängyssä ja ikinä eivät yrittäneet mitään. Mentiin vieraitten ihmisten autoon. Varsinkin talvella piti päästä jonkun kyytiin koska oli niin kylmä. Joskus päädyttiin jonkun känniläis-kuskin kyytiin. Oltiin hyväuskoisia mutta niin olivat tuolloin kaikki muutkin pojat ja tytöt. Myös ujot ja oudot vedettiin syrjästä mukaan. He olivat omituisia ja siksi kiinnostavaa seuraa, he kuuluivat myös aina joukkoon. Juopoteltiin porttikongeissa kimpassa ja naurettiin aikuisia. 

Vierailija
72/77 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sattui. En edes yritä muistaa kaikkea. Kerran juostiin kaverin kanssa pakoon, kun joku auto veikin meidät sivutielle jonnekin autiotalon pihalle, toisella kertaa olin yksin kun minua kotiin viemässä ollut puolituttu kuski pysäytti keskelle talvista metsää monen kilometrin päähän kotoa ja vaati seksiä ennen kuin suostui viemään perille saakka.

Kenellekään EI pidä sattua mitään vain siksi, että muillekin on sattunut, mutta nuorena naisena eläminen oli jo 1970-80 -luvuilla vaarallista ihan suomalaisella maaseudulla.

Luotit niin paljon kuitenkin että lähdit vapaaehtoisesti kyytiin tai matkustit luottaen ja kerran koettu jätti matkan varrelle, olikin yllätys. Hieman eri juttu.

Vierailija
73/77 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka muistaa liftarisurmat? Itse olin kiltti heppatyttö, enkä ikinä uskaltanut tehdä mitään "hurjaa". Samalla kuitenkin kadehdin kaverini serkkua, nätti eloveenatyttö, joka liftasi ympäri maata.

Hyvin muistan nuo surmat ja vieläkään en tajua miten uskalsin jopa yksin liftailla pitkin maata ennen kuin murhaaja oli jäänyt edes kiinni. Kerran nousin kyytiin, jossa oli kaksi miestä ja toinen kysyi enkö pelkää että joudun muovisäkkiin. Minä vain nauroin ja vakuutin ettei pelota. Kerran jouduin juoksemaan karkuun autosta, kun keski-ikäinen puolituttu

äijä pysäytti auton ja alkoi lähennellä,

Ei voi käsittää miten tyhmä ja sinisilmäinen sitä on ollut ja miten onnekas, kun ei mitään sattunut.

Tiedän kuitenkin 70-luvulta tapauksia joissa tyttö joutui raiskatuksi lähtiessään humalassa miesten mukaan. Silloin näistä ei kyllä ollut tapana mitään rikosilmoituksia tehdä, koska oli varmaa, että tyttö olisi joutunut itse leimatuksi syylliseksi. Sikäli ajat ovat paremmat nykyään, että raiskaus on rikos eikä miehiä pidetä syyntakeettomina.

Vierailija
74/77 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla ex-patin lapsena kasvaneena en ikinä uskaltanut liftata yhtään missään. Päin vastoin, joskus joku mies pyysi kyytiin, vaikka odotin bussia. Ei todellakaan! Mihinköhän soramonttuun sitä olisi päätynyt?

Nämä viestien poistelut ovat törkeää toimintaa Sanomalta. Täällä ovat naiset avautuneet raiskauskokemuksistaan, mitä ei aiemmin uskottu todeksi. Ei näköjään nytkään.

Vierailija
75/77 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein pikagallupin kaveripiirissä (naisia). Ainakin viisi on raiskattu, eikä kukaan ole tehnyt ilmoitusta, koska ei olisi kuitenkaan uskottu ja osa syyllisti itseään juuri siitä sinisilmäisyydestä ja humalatilasta. Pääsivät miehet kuin koira veräjästä.

Kipuilevat kaikki silti vuosienkin jälkeen. Joukossa nuoria ja jo keski-ikäisiä.

Vierailija
76/77 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se yhden, tai joskus useamman miehen kertapano mallia "mutkumähaluun" aiheuttaa helposti vähintään vuoden terapian ja kyvyttömyyden solmia uusia parisuhteita, koska luotto miehiin meni siinä. Miettikkääs sitä ja maksakaa ennemmin. Tätä varten on ihan ammattilaisiakin. Mutta ei niitä riistettyjä.

Vierailija
77/77 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli eron jälkeen muutama sinkkuvuosi 80-90 lukujen vaihteessa. Hauskaa oli, ihan parhaita aikoja. Oli lyhyitä suhteita ja yhden illan suhteita. Pääsin hyvän seksin makuun, ex-mies ei ollut sillä alueella expertti. Olin onnekas, mitään pahaa ei tapahtunut, vaikka menin tuntemattomien kämpille. Liftausta en harrastanut, koska se ei täällä hgissä ole niin tapana kun julkiset kulkee. Oi niitä aikoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä yksi