Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen! Miten asiat olivat omassa nuoruudessasi - saattoiko tuntemattomien kämpille lähteä, sattuiko kenellekään mitään, pystyitkö luottamaan nuoriin miehiin?

Vierailija
10.05.2017 |

Jaa kokemuksesi.

Kommentit (77)

Vierailija
21/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mihin katosi se, missä kerroin, että 50-luvulla bussikuskit raiskasivat ja tappoivat bussissa yksi matkustaneen naisen (on faktaa, googlatkaa) ja kaverini 80-luvulla raiskattiin porukalla vessassa keskellä päivää. Itseäni ei raiskattu, mutta kourittiin ym todella paljon, se oli silloin ihan normaalia nuoren naisen kohtelua.

Minunkin viestini katosi. En todellakaan uskaltanut lähteä kenenkään matkaan ja ihmettelin yhdenyönjuttuihin suostuvia, koska vieras (ja humalainen) ihminen on riski. 

Vierailija
22/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka muistaa liftarisurmat? Itse olin kiltti heppatyttö, enkä ikinä uskaltanut tehdä mitään "hurjaa". Samalla kuitenkin kadehdin kaverini serkkua, nätti eloveenatyttö, joka liftasi ympäri maata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

80- ja 90-luvulla vietin villiä nuoruutta. Liftasin, lähdin tuntemattomien mukaan ja otin tuntemattomia kotiini yöksi. Aina ei ollut seksi kyseessä, monesti vain jatkoiltiin. Vain kerran yksi heppu, jolle tarjosin vain yösijan, yritti panna kun nukuin. Yritykseksi jäi ja lähti hyvin nopeaan. Hyvä onni oli, siitä kiitollinen. Mutta oli mulla hauskaakin!

Vierailija
24/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehtiin varmaan enemmän kaikkea hölmöä kuin nykyään, ja kun ei ollut kännyköitä, saattoi jäädä sille tielleen helposti. Aika moni liftari ym koki loppunsa menneinä vuosikymmeninä ja huomattavasti useampi joutui pahaan tilanteeseen, tuli raiskatuksi tms.

Vierailija
25/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keski-ikäisenä naisena kauhulla muistelen nuoruuden toilailuja, ihme että mitään pahempaa ei sattunut. Kännissä örvellettiin ja liftattiin pitkin poikin suomenmaata. Muistan kerran kun erään bilereissun jälkeen nukahdin junaan ja heräsin päätepysäkillä. Hiprakassa lähdin kävelemään kotiinpäin, matkaa( 20km), ja löysin ojasta fillarin. Ajelin vanhalla romulla kovaa kyytiä ja yht'äkkiä etupyörä irtosi. Lensin ojaan, mutta ilmeisesti humalatila pehmensi kyytiä kun mitään vakavampaa ei sattunut. Joku ukko autonsa kanssa pysähtyi ja kysyi että minne olen menossa. Hän lupasi viedä minut kotiin, hyppäsin kyytiin ja ihme kyllä hän kiltisti vei minut kotiovelle asti.

Vierailija
26/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Minusta on mielenkiintoista, että tässä ei hirveästi huomioida sitä, miten miehet ovat myös valtava mahdollisuus. Ilman mahdollisuutta ei ole riskejäkään.

Kuvittele että olisi olemassa joku huvipuisto, minne pääsisi vain tietyillä kromosomeilla. Kaikkiin muihin alueisiin pääsisi kaikki. Huvipuistossa voisi tippua liukumäestä päälleen jos ei olisi varovainen ja joskus huvipuiston vartijana voisi olla joku ikävä tyyppi, mutta sinne ei olisi pakko mennä, vaan se olisi mahdollisuus.

Miehet ovat se huvipuisto. Nainen voi seurata miestä pimeällä kadulla, tarttua kädestä kiinni ja sanoa että haluaa nyt ihailu- ja seksipalveluja tai ainakin yöpaikan, joka saattaa EHKÄ johtaa johonkin hyvään myös miehelle. Moniko mies kieltäytyy? Miehet elävät sellaisessa huomiotyhjiössä, että seksuaalinen itsemäärämisoikeus on käytännössä olematon ja miehen pitää tarttua jokaiseen mahdolliseen oljenkorteen varsinkin kun naiset osaavat vuodattaa krokotiilinkyyneleitä ja mies suurinpiirtein tappaa itsensä jos tekee pettymyksen jollekin naiselle, joka ei osaa käyttäytyä.

Taas kerran on mieshenkilö ymmärtänyt seksuaalisen itsemääräämisoikeuden tahallaan väärin. Se tarkoittaa sitä, ettei sinulle tulla tekemään mitään väkisin. Se tarkoittaa sitä, että sinulla on oikeus harrastaa seksiä valitsemasi suojaikärajan ylittävän vapaaehtoisen partnerin kanssa. Se ei tarkoita oikeuksia, jotka menevät toisen ihmisen itsemääräämisoikeuksien yli, ei subjektiivista oikeutta seksiin eikä oikeutta pakottaa muita.

Vierailija
27/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt näyttää kadonneen viesti missä ihmettelin miksi minun viestini on kadonnut. Tämähän on ihan käsittämätöntä!

Vierailija
28/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä olen liftannut ja liikkunut vaikka missä. Hyvä onni matkassa, mitään kovin kummoista ei ole tapahtunut. Mutta ystäville ja tutuille on. On raiskattu, pahoinpidelty, tapettu. Ja tekijät ihan suomalaisia miehiä - pahoinpitelijöissä myös naisia. Ja näitä oli 80-ja 90-luvuilla PALJON.

Vierailija
29/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä 1970-80-luvuilla oli niin, että jos jotain sattui, niin se oli aina naisen syy. Ihan sama, vaikka kyseessä oli teini. Tapahtumista oltiin ihan hiljaa, ettei maine mene. Minä olin sen verran ujo ja arka, etten liftannut tai mennyt kenenkään mukaan. Osa kavereistani on vasta keski-ikäisenä kertonut, mitä kaikkea sattui. Silloin ei voinut puhua.

Vierailija
30/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt näyttää kadonneen viesti missä ihmettelin miksi minun viestini on kadonnut. Tämähän on ihan käsittämätöntä!

Tietyt tyypit poistattavat kaikki kirjoitukset, jossa kerrotaan raiskauksista, joita tapahtui. Halutaan luoda mielikuva, että niitä ei ennen ollut.

Vierailija
31/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katosi se viesti missä ihmettelin miksi katosi se viesti missä epäilin jonkun poistattavan viestejä jotka eivät sovi hänen propagandaansa. Ja jonkun kirjoittama vastaus siihen myös katosi.

Sori nyt ne näkyykin tuossa vaikka kännykällä ei näkynyt.

Vierailija
32/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsokaa miten monta viestiä täältä on poistettu! Tämänkin sivun ensimmäinen viesti on numero 48 ja seuraava 51. Ja yhtään ainutta epäasiallista viestiä en ole nähnyt tässä ketjussa!

Vierailija
33/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nollarin nuorena voin sanoa et paljon on tullu biletettyä ja örvellettyä. Vähän harmittaa että oli niin päihdepainotteista touhua. Ja irtoseksiä oli paljon koska se oli muotia, esikuvana sinkkuelämä. Mitään pahaa ei tapahtunut, mutta omille lapsille toivoisin selvempää nuoruutta.

Vierailija
34/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voinut, eikä kaikkien tuttujenkaan luo. Liftata kyllä uskalsin, ja jopa synkkänä sysipimeänä syksyisenä yönä uskallettiin tyttökaverin kanssa uskallettiin pyytää yksinäiseltä mieheltä kyytiä. Liftatessa jutut jäivät levottomien puheitten tasolle, mutta ... voisi melkein sanoa, että "suku oli pahin".

Vierailija
35/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

58-36= 22 poistunutta viestiä?

Kertoisiko joku, mitä niissä poistetuissa oli.

Vierailija
36/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jatkoille, harvoin tosin. Ajattelin olevani hyvä ihmistuntija, eikä mitään sattunut, mutta olisi varmaan voinut sattua.

Vierailija
37/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne kämpille ennenkään lähdetty vain iltaa viettämään. Oletusarvo oli aina, että seksiä halutaan.

Vierailija
38/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin niin hurja ainakin teini-iässä sinne alle parikymppiseksi asti, että minua sai pelätä muut eikä päinvastoin... Ja todellakin esimerkiksi menin hämärille kämpille, auoin päätäni vaarallisille tyypeille jne. Eipä kukaan uskaltanut mulle koskaan tehdä mitään. 😂🤦‍♀️ Nyt äkkiä pois mielestä nuo ajat, nolottaa...

Vierailija
39/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan lähtenyt miehen mukaan yöelämästä, en 1990-, 2000- enkä 2010-luvulla. En yksinkertaisesti pystyisi luottamaan kehenkään (en naiseenkaan) niin paljon, että menisin heidän kotiinsa tai toisinpäin. Kavereille sattui paljonkin pahaa.

Vierailija
40/77 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

42% viesteistä on poistettu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi