Jos olisi pakko valita jompikumpi ja luopua toisesta koko loppuelämäksi, niin Aurajuusto vai seksi?
Söin tänään kana-aurajuusto- pastaa, joka oli niin hyvää, ettei tästä maailmasta!
Kommentit (22)
Nykyisessä parisuhteessa pitäisin seksin. Kun tämä parisuhde päättyy, niin sitten haluan Aurajuustoa ja paljon.
Voi nam, täytyykin hommata perjantaiksi Aurajuustoa :-P
Vierailija kirjoitti:
Nykyisessä parisuhteessa pitäisin seksin. Kun tämä parisuhde päättyy, niin sitten haluan Aurajuustoa ja paljon.
Ymmärrän. Itse olen jo lopullisessa Aurajuustovaiheessa.
Ap
Niin kumpaa tossa kysytään? Kummasta luovun vai kumman pidän? Vähän selkeyttä pliis.
Aurajuustosta luovuin jo ajat sitten, kun tajusin, ettei se ole sinihomejuustona juuri mistään kotoisin, kun vertaa oikeasti hyviin, kuten Roquefortiin.
Joo, olipa muuten huonosti muotoiltu kysymys. Äänestin aurajuusto, ja tarkoitin että luopuisin aurajuustosta. Vaikka se ihan hyvää onkin.
Tää on helppo. En pidä homejuustosta.
Olen jo luopunut molemmista enkä siis voi äänestää.
Eli kysymys kuuluu: Kumman näistä valitsisitte loppuelämäksi? (ja samalla täytyisi luopua toisesta)
Ap
Olen aseksuaali vegaani, eli kumpikaan ei lukeudu pitämiini asioihin... Mut ehkä mä sit valitsisin et pidän seksin. Seksiähän se masturbointikin on ja se auttaa sentään stressiin tarpeen vaatiessa.
Vihaan aurajuustoa, joten siitä olisi helppo "luopua" :D
Rakastan molempia, mutta pakkoluopumisen yhteydessä heittäisin hyvästit auralle!
Luopuisin homejuustosta.
Mutta jos olisit kysynyt suklaa vai seksi, niin vaikea ja paha valita!
Helppo valinta kun inhoan aurajuustoa :D
Anteeksi fanit, mutta Aurajuusto haisee ja maistuu oksennukselta. En voi olla edes samassa tilassa sen kanssa, joten vastaan aurajuusto, vaikka olen seksitön sinkku :D
Ukko on pihtari,joten valitsen juuston.
Luopuisin aurajuustosta ja pyytäisin miestäni olemaan pesemättä vehjettään. Noin viikon päästä saisin ihanat aurajuustoaromit siitä.