Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen armeijassa ja seksi

Vierailija
09.05.2017 |

Olen parikymppinen nainen ja näyttää siltä, että olisi taas välivuosi edessä. Olen viime aikoina miettinyt paljon vaihtoehtoa suorittaa armeija ja nyt kiinnostaakin kuulla kokemuksia siitä millaista naisena on olla armeijassa? Lähinnä seksuaalinen puoli kiinnostaa. Itse olen seksuaalisesti todella aktiivinen ja jo ajatus siitä, että saisi olla puutteessa olevien nuorten varusmiespoikien fantasioiden kohde, ja tietysti myös päästä itse asiaan, saa pikkarit kostumaan. Onko ajatukseni aivan hullu vai onko armeijassa tarjolla lähes rajattomasti miehiä valmiina tositoimiin? Omakohtaisia kokemuksia olisi mukava kuulla.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa vähänkin seksuaalinen kokemus intissä oli kun lääkäri. Mies myöskin. Vetäisi kumihanskan käteen ja työnsi sormensa pyllyyni kun valitin vatsavaivoja. Nolo mutta jotenkin kiihottava kokemus.

Vierailija
42/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistan myös kun vaatteen vaihdossa mentiin alasti jonossa tiskin luo likainen vaateläjä sylissä. Tiskin toisella puolella oli tympeän näköisiä 40-50 vuotiaita tätejä jotka kumihanskat kädessä ottivat likaiset vastaan ja antoivat puhtaat tilalle.

Hehheh kyllä ne vaatteet vietiin ihan vaan vaatteet päällä sinne vaihtoon. Ei siellä rättivarastolla nakkena vierailla. Taidat olla se sama henkilö, joka kailottaa tästä munasiltaan jumppasalissa tarkastukseen menosta 🤣🤣. Sulla lienee jotain itsensäpaljastelun fantasioita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä, miksi kukaan nainen menisi inttiin sen takia, että haluaa kullia. Ei tämän pitäisi olla edes rujomman näköiselle naiselle mikään ongelma intin ulkopuolella. Onko nämä jotain urbaanilegendoja, että joku ottaa kaikilta halukkailta suihin hiljaisuuden jälkeen jne?

Vierailija
44/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä, miksi kukaan nainen menisi inttiin sen takia, että haluaa kullia. Ei tämän pitäisi olla edes rujomman näköiselle naiselle mikään ongelma intin ulkopuolella. Onko nämä jotain urbaanilegendoja, että joku ottaa kaikilta halukkailta suihin hiljaisuuden jälkeen jne?

Kuka nainen edes haluaa kullia? Itsellinen ja voimaantunut nainen ei tarvitse miehiä mihinkään.

Vierailija
45/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jotkut finninaamaiset jätkät kiinnostaa? Hyi helevetti. Joo, sen voin kertoa että siellä hien ja paskan hajussa ei kyllä mahda paljon pikkarisi kostua.

Vierailija
46/46 |
18.01.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka nainen edes haluaa kullia? Itsellinen ja voimaantunut nainen ei tarvitse miehiä mihinkään.

Ei tarttekaan, hyvä että vihdoin olet sen asian sisäistänyt.