Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen armeijassa ja seksi

Vierailija
09.05.2017 |

Olen parikymppinen nainen ja näyttää siltä, että olisi taas välivuosi edessä. Olen viime aikoina miettinyt paljon vaihtoehtoa suorittaa armeija ja nyt kiinnostaakin kuulla kokemuksia siitä millaista naisena on olla armeijassa? Lähinnä seksuaalinen puoli kiinnostaa. Itse olen seksuaalisesti todella aktiivinen ja jo ajatus siitä, että saisi olla puutteessa olevien nuorten varusmiespoikien fantasioiden kohde, ja tietysti myös päästä itse asiaan, saa pikkarit kostumaan. Onko ajatukseni aivan hullu vai onko armeijassa tarjolla lähes rajattomasti miehiä valmiina tositoimiin? Omakohtaisia kokemuksia olisi mukava kuulla.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen parikymppinen nainen ja näyttää siltä, että olisi taas välivuosi edessä. Olen viime aikoina miettinyt paljon vaihtoehtoa suorittaa armeija ja nyt kiinnostaakin kuulla kokemuksia siitä millaista naisena on olla armeijassa? Lähinnä seksuaalinen puoli kiinnostaa. Itse olen seksuaalisesti todella aktiivinen ja jo ajatus siitä, että saisi olla puutteessa olevien nuorten varusmiespoikien fantasioiden kohde, ja tietysti myös päästä itse asiaan, saa pikkarit kostumaan. Onko ajatukseni aivan hullu vai onko armeijassa tarjolla lähes rajattomasti miehiä valmiina tositoimiin? Omakohtaisia kokemuksia olisi mukava kuulla.

Jos tuo on lähtökohta armeijaan menemisellesi, niin ei kannata lähteä. Kerjäät vain ikävyyksiä ja tuskin saat suoritettua inttiä loppuun.

Vierailija
2/35 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän hyvin fantasian ja itsellänikin alkaa mahanpohjassa kutittelemaan ajatus elää vuosi mansikkana mustikkametsässä, vaikka heteromies olenkin.

En epäile ettetkö löytäisi helposti halukasta seuraa. Ehkä miettisin sitä, kestätkö puheet käytöksestäsi ja maineesi miesten keskuudessa. Tuskin kävisi niin, että puuhasi pysyisivät salassa ja vain niiden tiedossa, jotka kellistät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä saisit olla huomion keskipisteenä. Muistan, kun itse olin armeijassa. Olin nuori ja kokematon ja puutteessa koko ajan. Saapumiserässä oli nainen ja olisin halunut nussia sitä, mutta en oikeen uskaltanut lähestyä sitä naista. Mutta panetus oli kova silloin ja on oikeastaan vieläkin :) M40

Vierailija
4/35 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hohoja pertti menpässn nyt vaikka töihin

Vierailija
5/35 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtaat ongelmia neljältä taholta: 1) itseltäsi; kun olet jatkuvasti stressaantunut, väsynyt, nälissäsi, viluissasi ja fyysisen rasituksen alla ja kaiken päälle vedät aamut illat kurkkusalaattihaalareissa, seksi tulee aika harvoin päällimmäisenä mieleen. 2) muut naiset: kanssasisaresi vahtivat sinua äärimmäisen tarkkaan, ja kun nämä kyylät tajuavat sinun olevan parrun perässä, tulet saamaan suoraa ja kovaa kurinpalautusta, jotta naissotilaiden maine ei tahriinnu. 3) esimiehet: joudut nanosekunnissa silmätikuksi, kun käy selväksi, että hajotat joukon yhtenäisyyttä vehtaamalla miesten kanssa, ja tämä johtaa siihen, että nostamalla kohdassa 1 lueteltuja epämukavuustiloja koetetaan saada mielesi palaamaan kodin, uskonnon ja isänmaan puolustamiseen. 4) varusmiehet: pari kaveria kaadat helposti, mutta sitten sinulla onkin jo kenttähuoran maine, minkä johdosta yksikään itseään arvostava ja maineestaan huolta pitävä kaveri ei sinua enää lähesty.

Mutta juu, huomiota halutessasi (ja haluamattasi) riittää menemällä armeijaan, mutta vähemmällä vaivalla saisit sitä vetämällä tuubimekon ja minihameen päälle ja menemällä mihin tahansa tanssiravintolaan.

Vierailija
6/35 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulet saamaan kulli ihan keneltä vaan, siitä syystähän naiset armeijaan menevät. Joka vuosi yhä kauniimpia naisia intissä. Onnea vaan.

Vierailija
7/35 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Res. Vänr. kirjoitti:

vähemmällä vaivalla saisit sitä vetämällä tuubimekon ja minihameen päälle ja menemällä mihin tahansa tanssiravintolaan.

Tuubimekon kanssa ei käytetä minihametta, daa.

Vierailija
8/35 |
11.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun miehet kävi armeijaa, ei siellä naisia tarvittu muualla kuin sotkussa. -85-86 intin käynyt.

Vierailija
9/35 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Silloin kun miehet kävi armeijaa, ei siellä naisia tarvittu muualla kuin sotkussa. -85-86 intin käynyt.

Tää on jotain niin totta. Silloin miehet oli miehiä. N50.

Vierailija
10/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjesääntö kieltää eikä mikään hyvä syy mennä armeijaan.

Vierailija
11/35 |
21.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli intissä sellaine muija joka hiljasuuden tullennotti suihin kuivaushuoneessa jokaselta joka haludi. Tämä ob totta,olin yksi niistä joka halusi suuhoitoa. Naamaltaan ja kropaltaan ruma. Sai varmaan ekan kerran niin paljon huomiota elämässään.

Vierailija
12/35 |
05.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisena voin sanoa, että valintaa on. Jos seksi on tärkeä siitä vaan, ehkä parempi on jo se on vaan "twist", mauste asiassa. Ei itsetarkoitus.

Toki lähtökohta pitää olla se, että armeija suoritetaan maanpuolustus hengessä. Samoin sieltä voi saada perusteita johtamiskoulutukseen, erätaitoihin jne, ryhmänä toimimiseen.

Jos haluaa miestä, niin .. muualtakin löytyy. Mutta tuolta saa toki satavarmasti.

Kumppanin löytyminen on kuitenkin on moninaisempi asia.

Motivaatio täytyy kummin olla kunnossa.

Vierailija
13/35 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ainakin yhden naisen joka löysi intistä poikaystävän. En ymmärrä miten se on siellä onnistunut mutta näköjään niinkin epäeroottisessa paikassa onnistuu. 

Vierailija
14/35 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mun mies oli armeijassa, siitä on aikaa, oisko parikyt vuotta, niin se puhunut et siellä oli naisia ketkä teki tota.

Vierailija
15/35 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä aamulla pihalle järjestäytymisen jälkeen, mennään tupaan painamaan komppanian naispuolisia ja vasta sen jälkeen aamiaiselle.

Vierailija
16/35 |
29.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupaemäntiä tarvitaan aina. Jonoon JÄRJESTY!

Vierailija
17/35 |
30.09.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tieto leviää armeijassa nopeasti. Lisäksi asia muuttuu levitessään, usein naisen kannalta ikävämpään suuntaan. Äkkiä saa joka pojan polkupyörän maineen, jos on vaikka yhdenkin pojan kanssa tekemisissä.

Vierailija
18/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun kävin armeijan oli vaan miehet armeijassa. Mutta kyllä kasarmilla naitiin.

Kapiaisten tytöt sai kyytiä ja Imatralla rajakoululla oli yks kiva siivooja tyttö.

Pakko tunnustaa että parit kondomit kului kyseisen naisen kans ,enkä ollut ainoa.

Kuulin että joku oli saanut lotto voiton.

Itse löysin ihanan tytön,vaikkei siitä mitään tullut sipu on vieläkin mielessä.

Vierailija
19/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vi##ua??!! Armeijan on vuosituhansien aikana käynyt miljardeja miehiä ilman toivoa toosasta. Ammu päivällä rynkyllä ja rynkytä yöllä dildolla.

Vierailija
20/35 |
01.10.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puutteessa olevia tässä maassa riittää, älä huoli, sen verran estoista naista täällä porukoilla kasvaa. Tarjoa kunnolla maanpuolustushengessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä