Nainen armeijassa ja seksi
Olen parikymppinen nainen ja näyttää siltä, että olisi taas välivuosi edessä. Olen viime aikoina miettinyt paljon vaihtoehtoa suorittaa armeija ja nyt kiinnostaakin kuulla kokemuksia siitä millaista naisena on olla armeijassa? Lähinnä seksuaalinen puoli kiinnostaa. Itse olen seksuaalisesti todella aktiivinen ja jo ajatus siitä, että saisi olla puutteessa olevien nuorten varusmiespoikien fantasioiden kohde, ja tietysti myös päästä itse asiaan, saa pikkarit kostumaan. Onko ajatukseni aivan hullu vai onko armeijassa tarjolla lähes rajattomasti miehiä valmiina tositoimiin? Omakohtaisia kokemuksia olisi mukava kuulla.
Kommentit (35)
alikessu kirjoitti:
Olen nainen alikessuna rättivarastolla ja joka sauna päivä tulimme jonkun nais alokaan kanssa ,saunan narikaan,jossa noin polven korkunen tiski, johon soltut jättivät vaihdetavat vaattet nakuna.Annoimme helle puhdata mukaan ,sieltä oli myös näköyhteys osaan suikuhuonetta olisiko intti paremmin voinut mennä nuoret miehet munasilaan.Sunomisen jälkeen määräsin pari jäämään siivoamaan saunatitat,ja niistä vasta iki muistoset kokemukset sexin merkessä.
Sinä olet Keijo 67v Kainuusta.
alikessu kirjoitti:
Olen nainen alikessuna rättivarastolla ja joka sauna päivä tulimme jonkun nais alokaan kanssa ,saunan narikaan,jossa noin polven korkunen tiski, johon soltut jättivät vaihdetavat vaattet nakuna.Annoimme helle puhdata mukaan ,sieltä oli myös näköyhteys osaan suikuhuonetta olisiko intti paremmin voinut mennä nuoret miehet munasilaan.Sunomisen jälkeen määräsin pari jäämään siivoamaan saunatitat,ja niistä vasta iki muistoset kokemukset sexin merkessä.
Ja sitten todellisuuteen. Siellä on 6kk työllisyystöitä tekeviä 50+ kalluja ja friiduja saunalla ja isolla varastolla.
Vierailija kirjoitti:
alikessu kirjoitti:
Ja sitten todellisuuteen. Siellä on 6kk työllisyystöitä tekeviä 50+ kalluja ja friiduja saunalla ja isolla varastolla.
Todellisuudessa siellä on myös -+20 työllistämistuella palkattuja kuten minä. Ja pidän kovasti samoista näkymistä kuin "naisalikessukin", nuorten munasillaan olevien miesten katselemisesta. Näen todennäköisesti enemmän koska ujotkaan kundit ei peittele mitään tiskillä koska olen kundi itsekin.
Kyllähän tuo on totta että varus miehet puutetta kärsii.
Olen naisena saanut siitä nauttia,tosin en ole inttiä käynyt.
Sain tutustua kahteen nuoreen mieheen silleen jo ennen kun he menivät suorittamaan varusmies palvelusta.
Sain toiselta vielä poikuuden.
Kun he pääsivät ekalle lomille, olimme sopineet tapaamisen. Ei siinä ehditty kunnolla vaatteita pois ottaa ,kun multa revittiin pikkuhousut pois ja hame ylös ,ja sitä tuli. En ole sellaisia lasteja keltään saanut ,kun silloin sain. Koko yö oli yhtä ilotulitusta .
Annoin pojille runkkaus kiellon ,en tiedä toimiiko. Mooniksien aikana oli taukoa,tosin pari kertaa oli pakko antaa silloinkin ,kun uhkasivat runkata.
Että aika herkästi nuoret miehet ilmeisesti runkkaavat, joten herkästi naiset saavat varmaan huomiota jos haluavat.
Teltassa nukuimme saman miehen kanssa aina lusikassa. Hikinen iho on oikeastaan ok. Sperma alkaa kyllä tuoksua muutaman päivän jälkeen ja keksimme ihan uusia asentoja. Yleensä kyljittäin takaapäin. Kortsua ei voinut käyttää.
Meillä oli yksi alik joka tuli teltassa naisten viereen. Alokasleirillä talvella sanoi että intti keskeytetäään jos en anna pimppiä. Sama jatkui myös kasarmilla.21
Nykyään armeijakin herännyt tupahuoran tarpeeseen. Kaikissa sodissa naiset ovat ottaneet sotilailta munaa sisään, se on perustarve taistelukunnon säilyttämiseksi.
Minun aikana armeijassa näkyi vain muutamia naisia eivätkä olleet sitä luokkaa että ihan himottamaan olisi alkanut. Yksi kaikin puolin pätevä nainen siellä oli ainoana naisena jossain spollejen tuvassa ja varmasti oli ainakin hänellä kivaa ja patukkaa tuli joka suunnasta.
Kuuluuko pieruseksi nykyään sekatupine kulttuuriin?
hei, olen nainen ja kävin armeijan 2 vuotta sitten. olen huomannut, että me naiset jotka käy intin ollaan jotenkin tosi kiimaisia. joten jos tiedät yhtään millaisia miehet on, niin ei huolta, saat niin paljon kuin haluat. itse harrastin seksiä 7 eri miehen kanssa, ainoa miinuspuoli on että missä sitä pystyy tekemään siellä ja se on aina tehtävä pikaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen parikymppinen nainen ja näyttää siltä, että olisi taas välivuosi edessä. Olen viime aikoina miettinyt paljon vaihtoehtoa suorittaa armeija ja nyt kiinnostaakin kuulla kokemuksia siitä millaista naisena on olla armeijassa? Lähinnä seksuaalinen puoli kiinnostaa. Itse olen seksuaalisesti todella aktiivinen ja jo ajatus siitä, että saisi olla puutteessa olevien nuorten varusmiespoikien fantasioiden kohde, ja tietysti myös päästä itse asiaan, saa pikkarit kostumaan. Onko ajatukseni aivan hullu vai onko armeijassa tarjolla lähes rajattomasti miehiä valmiina tositoimiin? Omakohtaisia kokemuksia olisi mukava kuulla.
Jos tuo on lähtökohta armeijaan menemisellesi, niin ei kannata lähteä. Kerjäät vain ikävyyksiä ja tuskin saat suoritettua inttiä loppuun.
Mitä sen on väliä jos saa muutamat hyvät panot.
Tämä ketju aiheutti minulle uuden fantasian. Olisihan se hienoa nuorena miehenä päästä majoitukseen, johon on tungettu monin kertainen määrä nuoria naisia jotka ovat ehkä viikkotolkulla yhdessä, ilman että pääsevät vapauttamaan himojaan.
Vierailija kirjoitti:
Silloin kun miehet kävi armeijaa, ei siellä naisia tarvittu muualla kuin sotkussa. -85-86 intin käynyt.
Ainakin veksissä oli naisia sairaanhoitajina
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
alikessu kirjoitti:
Todellisuudessa siellä on myös -+20 työllistämistuella palkattuja kuten minä. Ja pidän kovasti samoista näkymistä kuin "naisalikessukin", nuorten munasillaan olevien miesten katselemisesta. Näen todennäköisesti enemmän kos
Totta. Parikymppisenä likkana olin rättivarastolla ja parasta katseltavaa oli siihen aikaan puolitanassa oleva vehje ja pinkeät isot kivekset viikon-parin metsäreissujen jäljiltä. Olisi aina tehnyt mieli imaista ja puristaa.