Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä ikikselle 14v ja 30v rakkaustarina.

Vierailija
09.05.2017 |

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuva olis kiva.

Vierailija
22/28 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten ne jäi kiinni? EI lue tuossa jutussa.

Eiköhän tyttö ole kertonut asiasta oma-aloitteisesti, kun kerran korvauksiakin haki. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten toi voi olla hyväksikäyttö jos tyttö on valehdellut ikänsä? Onko siis miehellä aina velvollisuus tarkastaa naisen henkilöllisyys ennen seksiä?

Luitko edes tuota artikkelia?

"Käräjäoikeus katsoo, että syytetty sai jossakin vaiheessa tapaamisia tietää työn olevan alle 16-vuotias."

Vierailija
24/28 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuossa tilanteessa sitten voi? Olin itse 25v kun tapasin 17v (omien sanojensa mukaan) ja kyllähän häntä tuli nussittua useasti ja olisin ollut valmis muuhunkin. Sain tietää että hän oli 15v ja homma loppui kuin seinään. Kiitokset tytölle ettei hän nostanut syytettä vaikka olisi voinut. Toisaalta harmittaa että sain selville hänen oikean ikänsä sattuman kautta, olinhan todella ihastunut häneen.

Olisi aika outoa jos 15v olisi jo valmistunut oikeustieteellisestä ja toimisi syyttäjänä. Rikosilmoituksen hän voi kyllä tehdä ja sitten poliisi päättää onko rikosta tapahtunut ja jos poliisin mielestä on, syyttäjä päättää lähteekö syyttämään rikoksesta vai ei.

Vierailija
25/28 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten toi voi olla hyväksikäyttö jos tyttö on valehdellut ikänsä? Onko siis miehellä aina velvollisuus tarkastaa naisen henkilöllisyys ennen seksiä?

"Käräjäoikeus katsoo, että syytetty sai jossakin vaiheessa tapaamisia tietää työn olevan alle 16-vuotias."

Eli jos silloin pistää poikki ei penaltya tule?

Vierailija
26/28 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli jos silloin pistää poikki ei penaltya tule?

Juuri näin.

Vierailija
27/28 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuossa tilanteessa sitten voi? Olin itse 25v kun tapasin 17v (omien sanojensa mukaan) ja kyllähän häntä tuli nussittua useasti ja olisin ollut valmis muuhunkin. Sain tietää että hän oli 15v ja homma loppui kuin seinään. Kiitokset tytölle ettei hän nostanut syytettä vaikka olisi voinut. Toisaalta harmittaa että sain selville hänen oikean ikänsä sattuman kautta, olinhan todella ihastunut häneen.

Kai otit yhteyttä kun hän täytti 16? :D

Vierailija
28/28 |
09.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kai otit yhteyttä kun hän täytti 16? :D

Mä ainakin oisin ottanut.