Mitä ei-aineellista äidille äitienpäivälahjaksi?
Olisi kiva antaa äidille jotain muuta kuin krääsämateriaa lahjaksi mutta mitä se voisi olla? Pää lyö tyhjää...
Kommentit (15)
Äitienpäiväkonserttiin vie hänet (oli eilen keskustelua).
Vie syömään hienosti (ei siis se huoltoaseman puffet!).
Mä harrastan näitä.
Meidän mamma haluaa lisäksi Marlboro askin. Se ei ole aineellinen lahja, kun haihtuu savuna ilmaan.
Mä olisin kyllä onnesta kuralla jos nuoret pesis meidän ikkunat.
Mulle kelpais esim. leffaliput tai käynti taidenäyttelyssä lahjan antajan kanssa. Käynti kahvilassa, tosin vielä hauskempi olisi joku itse tehty "kello viiden tee" hetki tms.
Hieronta setämieheltä onnellisellalopulla tottakai.
Meillä mennään syömään koko perhe, minä, mies, kolme aikuista poikaa ja ainoa elossa oleva isovanhempi, eli mun äitini. Monta vuotta tehty näin. Kaksi poikaa asuu jo omillaan avovaimojensa kanssa, mutta nämä 'miniät' ovat tahoillaan omia äitejään onnittelemassa. Kukkia tuovat yleensä tullessaan, enkä muuta kaipaakaan, sillä konmaritus käynnissä..
Itse vien äitini syömään hyvin, tämä on ollut jo vuosia perinteenä. Vien myös kukkia.
Ikkunoiden pesu kelpaisi kyllä juuri tähän vuodenaikaan.
Samoin hyvä ruoka, itse tehtynä, kahvila-, taidenäyttely- tms. käynti.
Vie vaikka ravintolaan syömään jos et muuta keksi ja tiedät äitisi pitävän ravintolassa käynnistä. Toiset äidit myös arvostavat esim. apua pihatöissä ja samalla saa viettää aikaa yhdessä. Sinä luultavasti tunnet oman äitisi parhaiten ja tiedät mistä hän nauttii. Älä kuitenkaan suunnittele mitään tiukkaa aikataulua, vaan keskity siihen että saatte viettää aikaa yhdessä ja tehdä jotain mistä äitisi pitää.
Me viedään siskon kanssa äiti kampaajalle ja päätetään äidin uusi hiustyyli.
Vierailija kirjoitti:
Meillä mennään syömään koko perhe, minä, mies, kolme aikuista poikaa ja ainoa elossa oleva isovanhempi, eli mun äitini. Monta vuotta tehty näin. Kaksi poikaa asuu jo omillaan avovaimojensa kanssa, mutta nämä 'miniät' ovat tahoillaan omia äitejään onnittelemassa. Kukkia tuovat yleensä tullessaan, enkä muuta kaipaakaan, sillä konmaritus käynnissä..
Ootko sä konmarittanut miniät?
Vierailija kirjoitti:
Anna äidillesi raitis viikonloppu. Osaa varmasti arvostaa.
Sun näköjään ainakin tarttis tehdä niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä konmarittanut miniät?
Tämän palstan keskusteluja lukeneena sanoisin, että yleensä yleensä se anoppi maritetaan juhlapäivistä.
Anna äidillesi raitis viikonloppu. Osaa varmasti arvostaa.