Millaista työtä teet kun pystyt työajalla vieraileen tällä palstalla?
Kommentit (59)
Suunnittelijana pienessä rakennusalan firmassa. Pakko selailla nettiä välillä, jotta saa ajatukset kasaan :). Jos tekee liian innokkaasti hommia niin työnantaja vaan kasaa lisää tehtäviä niskaan vaikka palkka pysyy samana. Teen sen verran hommia kuin on pakko, jotta en saa apotkuja, mutta ylimääräistä en rupea samalla palkalla tekemään.
Uutena työntekijänä yritin tehdä ylimääräisiä hommia ja miellyttää työnantajaa, mutta pian huomasin, että mitä enemmän teen, sitä enemmän kasataa nhommia minun hoidettavakseni. Mitään kiitosta ylimääräisestä työstä ei tipu, valitusta vaan jos joku homma sattuukin kiireen takia unohtumaan.
Henkilökohtainen avustaja, ei ole kokoajan hommaa.
Valtiolla asiantuntijatehtävissä. Nytkin on menossa 2 skype-palaveria ja kolmannessa ruudussa vauvapalsta.
Työkyvyttömyyseläkeläinen.
Piilevä skitsofrenia.
Penetroija Bumtsibum-ohjelmassa. Työtä on vain tunti viikossa, joten viikolla on aikaa palstailla.
Olen töissä TE-toimistossa. Tauoilla kerkeää. Nytkin olen lounastauolla.
Asumisyksikön ohjaaja. Välillä on ns. vapaata aikaa, jos paperi- ja kirjaushommat sekä "kotiaskareet" on tehty, ja asiakkaat ovat omissa oloissaan tai menoissaan.
Työtön vanha eukko. Ei ole muuta kuin aikaa, varsinkin kun ulkona on kylmä sää.
Sh, en pysty työajalla täällä roikkumaan. Nyt vapaata.
Koodaan, siis nörtti. Pöytä täynnä läppäreitä ja yksi on huumorikäytössä.
Olen ollut vuoden työtön, hyvin ehtii. Tein toimistotöitä, joten sielläkin ehti ajoittain.
Vuosilomailija. Kyllä. Toista päivää lomalla. Elintarviketeollisuudessa keräilijänä, siellä painetaan peräsuoli pitkällä ja niska limassa, ei ehdi siellä kuin tauolla vähän puhelinta vilkaista, niin jo täytyy mennä.
Olen asiakaspalvelussa oleva virkamies.
Vierailija kirjoitti:
Oman firman toimitusjohtaja.
Mitä toimittelet?
Vierailija kirjoitti:
Nih
Tuo nih on kyllä vajaa.
Masentuneena, erittäin masentuneena, sihteerin hommia. Mikään ei kiinnosta, itseinho valtava.
Anteeksi avautuminen.
Perhepäivähoitaja. Lapset päiväunilla ja itsellä kahvitauko. Kohta välipalan tekoon ja sitten jatkuukin päivä 16.30 saakka.
Opiskelen ja osa-aikatöitä.