Millaista työtä teet kun pystyt työajalla vieraileen tällä palstalla?
Kommentit (59)
Työajalla en pystykään täällä palstalla notkumaan, kun ei ole työkohteissa eikä kännykässä nettiä. Ja vaikka oliskin niin ei kyllä ehtis mitenkään, kun töitä on tehtävä ripeällä tahdilla. Päivällä on 4-6 tunnin tauko kotona, eli ehtii palstailemaankin ruoanlaiton ja muiden kotitöiden välissä.
Tuotantokoneen käyttöä, itse saa määrätä vauhdin. Hyvin ehtii palstalle 😉
Teen töitä osa-aikaisena, vaihtelevin työvuoroin.
Minkä takia tänne vastaa lomailijat ja työttömät yms. kun kysytään työajalla palstailevia?
Vierailija kirjoitti:
Mistä päättelit että ihmiset ovat täällä työajalla? Oletko kuullut vuorotyöstä, työttömistä, sairaslomista, lomista, eläkkeistä... jne.
Oletko tosissasi? Ap kysyi työssä olevilta ihmisiltä ei työttömiltä.
Toimistöissä, asiantuntijatehtävissä, nollaan joskus hetken aivoja vaativien töiden välissä nettiä selaten, en roiku koko päivää.
Löhöilen virkavapaalla. Seuraava työpäivä on ensi vuoden lopulla, jos on.
Projektityöntekijä, eli oon paljon koneella!
Ajan formulaa. Rentoa hommaa, mutta vähän pitkäveteistä.
Puhelinmyyjä. Teen aina 45 minsaa tehokkaasti töitä, sitten 15 minsaa taukoilen ja roikun vaikka av:lla.
Minä olen palstalla ollut työajastani 80%.
Mulla on ajoittain päiviä, että tekemistä on vähän, mutta en silti kehtaa palstailla millään palstoilla työajalla. Nyt on ollut monta viikkoa, että töitä riittää lähes koko työajaksi. Insinööritoimisto.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimistohommia, tekstinkäsittelyä pääasiassa. Ei jaksa naputtaa kahdeksaa tuntia päivässä, pakko aina välillä vähän huilata niin selailen tätä palstaa.
Millaisia tekstejä käsittelet?
Sairaalassa olen töissä joten potilaskertomuksia.
Julkisessa korkeapalkkaisessa suojatyöpaikassa jolloin kaikki veroeurot valuvat av-palstailuun!
No ei vaan, olen freelancer kääntäjä. Minun työaika on "aina". Teen töitä silloin kun se sopii ja voin hyvin välissä palstailla. Nyt käännän maatalousyrittäjien eläkkeisiin liittyvää pitkää tekstiä ja tylsistyttyäni päädyin palstailemaan ja syömään. Viimeistään klo 22 jatkan hommia. Joustava työaika on parasta elämässä kun voi suunnitella päivänsä juuri kuten haluaa.
Strippari joten päivisin ehtii hyvin. Tankoa nyllyttäessä ei ehdi.
Vierailija kirjoitti:
Ajan formulaa. Rentoa hommaa, mutta vähän pitkäveteistä.
Kimi, Valtteri vai Vettel siellä?
Toimistotöitä teen. Nyt on töissä niin hiljaista, että teen aktiivisesti töitä varmaan 2 h päivässä, ja loput ajasta roikun netissä välillä nousten tuolilta seisomaan välttääkseni perseeni totaalisen puutumisen. Teen tätä hommaa ulkomailla suomalaisittain erittäin kovalla palkalla, ja välillä tuntuukin tyhmältä, että maailmassa on miljoonia ihmisiä, jotka pelastavat toisten henkiä murto-osalla palkastani. Ei mene tasan.
Vetkutteleva opiskelija, jonka pitäisi lukea juuri nyt tenttiin, kello 13:35, ehkä kohta aloitan...