Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista teet puolisosi kanssa, jota et usko kovin monen muun parin tekevän?

Vierailija
09.05.2017 |

Me käydään miehen kanssa joka päivä yhdessä suihkussa. Ei siis useinkaan siellä edes mitään seksuaalista tapahdu vaan ihan vain käydään pesulla, sillä aikaa kun toinen levittää shampoota niin toinen huuhtoo ym ja voi samalla jutella niitä näitä. Tuntuis oudolta, että toinen menee yksin suihkuun ja toinen jäisi yksin odottelemaan omaa vuoroaan. Ehkäpä joskus sit jos lapsia saadaan niin on pakkokin käydä erikseen ja sitä omaa suihkuvuoroa alkaa jopa arvostamaan, mutta nyt tämä on kaikista luontevin tapa meille :)

Kommentit (402)

Vierailija
361/402 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydään yhdessä suihkussa myös, ja itseasiassa vietetään se koko aika mitä ollaan yhdessä (poislukien tietty aika mitä ollaan töissä) jotenkin kiinni toisissamme. Fyysinen vetovoima on todella vahva vielä näin 6 yhteisvuoden jälkeenkin. OT, mutta naureskelin itsekseni että ollessani kipeänä viime vkolla, nukuin päiväunet siten että pidin itse kiinni vasemmalla kädellä oikean käteni ranteesta (nukumme miehen kanssa aina siten että mies pitää kiinni oikean käteni ranteesta), niin tottunut olin nukkumaan noin :D

Meidän erikoinen tapamme on sellainen, että merkkaamme hyvissä ajoin kalenteriin viikonlopun jonka vietämme visusti kotona. Raahaamme tuolloin patjat olohuoneen lattialle, tuijotamme sarjoja,  poltamme pilveä ja syömme karkkia, harrastamme seksiä kuin teinit pari päivää putkeen. Olemme siis reilusti yli 30-v pariskunta, mieheni on toimitusjohtaja, minä olen asiantuntijatehtävissä, eikä tätä pahettamme voisi IKIMAAILMASSA arvata meistä ulkoisesti.

Vierailija
362/402 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea näitä! Olisipa minullakin vaimo jonka kanssa irrotella samaan tapaan!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/402 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tanssitaan hitaita ruuanlaiton tain muun ihan tavallisen arkipäivän askareen lomassa kun radiosta tulee joku hyvä biisi :)

Vierailija
364/402 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsia. Nykyistä syntyvyyttä kun tutkitaan niin en usko muiden tekevät tätä kovin usein. Meille on tulossa jo nro. 8 eikä loppua näy...:)

Vierailija
365/402 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastamme seksiä.

Vierailija
366/402 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin ja usein suihinoton yhteydessä panen miestä dildolla takapuoleen. :)

Sama! Vähänkö tulee nopeaan verrattuna jos vain ottaisi suihin.

Meillä kans tehdään näin. Mies aivan onnessaan ku tajuaa tämmösen käsittelyn saavansa. :)

Vierailija
367/402 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu jotenkin mahdottomalta ajatukselta, että voisi löytää jonkun, jonka kanssa voisi olla täysin estoton, hölmö ja "tyhmä", ja toinen rakastaisi sitä. Näköjään sellaista on! Aika ihanaa.

Vierailija
368/402 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me lähetellään toisillemme huumorilla tehtyjä videoita. Esimerkiksi viime viikolla mies oli työreissulla ja esitin olevani loukkaantunut kun hän ei työpäivän aikana vastannut viestiini (joka sekin oli turhanpäiväinen "annahuomioomulle"-tyyppinen viesti, joita lähetämme toisillemme). Kun mies illalla viestitteli, lähetin hänelle päivällä töissä tekemäni videon, jossa mukamas turhautuneena käyskentelin työhuoneessani puhelimeen puhuen. Puhelimena minulla oli korkokenkä ja kävelin takaperin ympäri työhuonetta ja elehdin kovin liioitellusti käsilläni. Nopeutin videon ja lisäsin taustalle musiikin, jota vanhoissa elokuvissa oli aina kun jotain tehtiin nopeasti. Se sellainen "Titititiitiitiititititii" ja siihen päälle oma puheeni nopeutettuna sellaiseksi sutuksi. Lähetin videon hänelle ja kerroin, että jouduin työpäivän aikana soittamaan puolisonsuojeluun huonosta kohtelustani. Sain vastauksena videon, jossa mies röhnöttää munasillaan hotellihuoneessa, hakkaa käsillään rintaansa kuin gorilla, hörppii olutta ja kertoo: "Mun silmille ei eukot hypi" ja tämä tietenkin sitten vastavuoroisesti hidastettuna. Ollaan molemmat ladattu puhelimiimme kaikenmaailman sovelluksia, että voidaan oikein panostaa näihin videoihin :D

Vierailija
369/402 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumme mieheni kanssa suomen lisäksi englantia, ruotsia ja saksaa joita osaamme molemmat. Lisäksi mieheni puhuu venäjää, unkaria, kroatiaa ja puolaa, koska hän on venäläis-suomalais-unkarilaisesta perheestä (osaan näitä auttavasti -puolaa parhaiten.) Minä puhun swahilia, hepreaa ja  arabiaa (olen syntynyt Keniassa suomalaisten lähetyssaarnaajien perheeseen). Lisäksi olen lapsena ja nuorena asunut sekä Egyptissä että Israelissa. Vieraat kielet ovat meille sekä työ, että harrastus.

Aikaisempina vuosina sekoittelimme kieliä keskenään. Jo senkin vuoksi, että tiettyjä ilmaisuja ei vain yksinkertaisesti ole kaikilla kielillä. Mutta se jää todella helposti "päälle" ja haittaa työssä, joten päätimme pitäytyä koko päivän yhdessä kielessä. Kieli valitaan usein sen mukaan, onko työssä jotain ko. kieleen liittyvää. Jos tekee esim. teknistä käännöstä on paljon helpompaa, kun ajattelee ja puhuu sillä kielellä.

On se myöskin kätevää, kun voin mieheltäni kysyä vaikkapa kroatiaksi, että kerropa rehellisesti mitä mieltä olet näistä juhlista. Ja voimme tehdä pakosuunnitelman vaikka isäntäparin edessä, kun tiedämme etteivät he ymmärrä.

Emme ole koskaan törmänneet närkästykseen, vaikka esim. ruotsia suomenkielisessä seurueessa puhuvat saavat moitteita. Ja asiaan varmaan vaikuttaa sekin, ettei mieheni ole syntyperäinen suomalainen. Vaikka hän puhuukin virheetöntä suomenkieltä.

Vierailija
370/402 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me käydään kesämökillä ongella  kahdestaan  ja perkaamme kalat yhdessä!

Vierailija
371/402 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyökkäämme perseellä toistemme kimppuun. Eli toinen vaanii perse paljaana esim. oven takana ja syöksyy perse edellä toiseen kiinni.

Vierailija
372/402 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelataan yhdessä LOL:llia ja meillä on yhteisiä ystäviä Skypessä joiden kanssa jutellaan ja pelaillaan.

Mahapierut.

Raavitaan toistemme selät saunassa tai sängyssä illalla.

Lässytetään toisillemme.

Kaivan välillä miehen korvat pikkusormellani.

Mies leikkaa mun hiukset ja omansa.

Käydään myös suihkussa välillä yhdessä ja kilpaillaan kumpi laulaa siellä kovempaa.

Tietty yhteiset kakka- ja pierupuheet.

Mies ilveilee ja härnää mua paljon leikillään kun mä olen meistä se tosikompi ja herkkäuskoinen :) Lisäksi tökkii ja kutittelee ja odottaa että mä ärsyynnyn. 

Halataan sängyssä joka ilta ja aamu. 

Ruokaostoksilla käydään aina kahdestaan.

Puhutaan englantia ja suomea keskenämme.

Parasta on että mies ei ikinä jätä meidän keskinäisiä riitoja selvittämättä ja pitää aina huolen että mulla on lopulta hyvä olo.  <3

9 vuotta avioliittoa tulee elokuussa. 

Vierailija
373/402 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me keksittiin pari vuotta sitten sellainen leikki, että kuka saa sormen toisen peppuun ensimmäisenä voittaa. Juostaan ympäri kämppää, kiljutaan ja painitaan. Peli voi alkaa koska vaan. Toistaiseksi kumpikaan ei ole vielä varsinaisesti voittanut...

Vierailija
374/402 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me voidaan miehen kanssa ihan spontaanisti lähteä ajelemaan vaikka toiseen kaupunkiin syömään, ja muutenkin tykätään lähteä autoilemaan pidemmällekin lyhyellä varotusajalla ja ilman sen kummempaa syytä. 

Ollaan monesti lähdetty Tampereelle kebabille, koska pk-seudulta ei löydy hyvää kebua. Ollaan myös ajeltu Urjalan makeistukkuun, kun teki mieli isoja karkkivalikoimia. Ollaan lähdetty Porvooseen pelkästään hakeaksemme nougat-tryffeliä. 

Eli ollaan yhdessä aika höveleitä polttoaineen ja ajankäytön suhteen:)

Vierailija
375/402 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakataan sylikkäin niin että minä kakkaan ja mies istuu sylissä ja kakkaa jalkojeni välistä. Yhteiskakka siis!

Vierailija
376/402 |
15.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep. Meilläkin käydään yhdessä suihkussa joka kerta.

Lisäksi me pelleillään kuin pikkulapset. Viime viikonloppuna mies pyysi mua istumaan ikean säkkiin että saa kokeilla kantaa mua ympäri kämppää.

Mihin tässä omia lapsia tarvii.

Paska päivä mutta tää nauratti kyllä. Kiitti!

Vierailija
377/402 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tanssahdellaan muikkelin kanssa alastomina jotain jenkkasekotanssia ympäri kämppää. Pitelen takaa lanteista kii ja tanssahdellaan. Phiinikseni osuu välillä hänen Pakaroihin. Viime Perjantaina Loop kanava päällä aloitushiprakassa sekoilua haha.

Vierailija
378/402 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyräillään tunnettuja biisejä (joululaulut, Epic sax guy jne.) omilla sanoilla. Tämä on jo meidän vakiintunut tapa. Pelataan Playstation -pelejä yhdessä niin, että mies pelaa ja mä katson. Mä aina neuvon, jos tulee örkkejä/vihollisia jostakin :)

Mies harjaa mun hiuksia ja pukee mulle vaatteita päälle, kun pyydän/en itse jaksa. Lisäksi mies kääntelee pyörähtäneitä sukkia oikein päin. Käydään lähes aina yhdessä ostoksilla niin Ikeassa, Hong Kongissa, Motonetissä kuin ruokakaupassa :) Itse tutkin miehen karvoja ja saatan nyppiä niitä pois.

Ollaan aika hölmöjä molemmat :D

Vierailija
379/402 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauletaan duettoja yhdessä. Jompikumpi aloittaa laulamaan jotain ja toinen jatkaa. Kun oikein innostutaan, käydään läpi montakin suosikkia, mm. Ketchup song-renkutus, Ricky Martinin parhaat ja Whitney Houstonin voimaballaadit.

Eikä siis kumpikaan osata laulaa, eikä tiedetä aina sanojakaan. 

Onneksi ette asu mun naapurissa ;D

Vierailija
380/402 |
16.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ajetaan kesäisin tandemilla! Se on hauskaa kun juttu kaveri lähellä :)