Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista teet puolisosi kanssa, jota et usko kovin monen muun parin tekevän?

Vierailija
09.05.2017 |

Me käydään miehen kanssa joka päivä yhdessä suihkussa. Ei siis useinkaan siellä edes mitään seksuaalista tapahdu vaan ihan vain käydään pesulla, sillä aikaa kun toinen levittää shampoota niin toinen huuhtoo ym ja voi samalla jutella niitä näitä. Tuntuis oudolta, että toinen menee yksin suihkuun ja toinen jäisi yksin odottelemaan omaa vuoroaan. Ehkäpä joskus sit jos lapsia saadaan niin on pakkokin käydä erikseen ja sitä omaa suihkuvuoroa alkaa jopa arvostamaan, mutta nyt tämä on kaikista luontevin tapa meille :)

Kommentit (402)

Vierailija
321/402 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoidetaan toistemme finnit, haavat, sisäänkasvaneet ihokarvat yms "ällöt" jutut. Ennemminkin petytään jos toinen on poksauttanut oikein muhevan finnin ilman toista :D Jos pitää laittaa rasvaa johonkin niin automaattisesti pyydetään toisiltamme, itse pyydän myös lääkkeet ja lämpötyynyt yms mieheltä vaikka voisin itse käydä ottamassa. Mies on hoitoalalla ja oon itse suunnittelemassa hoitoalan opiskeluja joten toisen hoitaminen tulee aika luonnostaan.  Käydään myös suihkussa ja kylvyssä yhdessä, tosin aika harvoin kun tykätään eri lämpötiloista. Käydään vessassa ovi auki yms. Ollaan suunniteltu jotain peilisysteemiä millä näkisi vessasta telkkarin jotta voisi jatkaa pelaamista pöntölläkin.

Julkisilla paikoilla käytetään tosi vähän sanoja, yleensä toinen ymmärtää pelkästä katseesta mitä tarkoitetaan. Kaupoissa bongataan kaikkea söpöä ja erikoista, ne pitää tietysti näyttää toiselle oikein kimeällä lässytysäänellä esiteltynä. Ruoanlaittovälineosastoilla etsitään kaikkea millä voisi läpsiä ja piiskata, riittää että toinen näyttää mukavan mallista kahvallista leikkuulautaa niin hihitellään kuin idiootit. Rautakaupassa keksitään erikoisia tapoja ja välineitä sitomiseen. 

Ikää 20-25 v ja yhdessä oltu 4 v.

Vierailija
322/402 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoinpitelemme toisiamme yhteisymmärryksessä. Kiva mennä mustelmaisena töihin ja selittää, että se on vaan seksuaalista :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/402 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan koirien puolesta hassuilla äänillä. Toisella koiralla on matala hyvin asiallinen ääni ja toisella kimeämpi, "pelokas" ääni, kun se on perusilmeeltään aina säikähtäneen näköinen :D 

Sitten koirat juttelevat aina arkipäivän asioista kuinka näkivät oravan aamulenkillä ja että jos ei saa maistaa meidän ruokaa, niin soittavat eläinsuojeluun. 

Siis esimerkiksi tulen töistä kotiin ja kysyn koiralta joka tulee vastaan ovelle, että mitenkäs Turren päivä meni, niin mies vastaa olohuoneesta "koiran äänellä" että: "makasin sohvalla, piereskelin ja jätin kuononjälkiä ikkunaan kun näin pihalla ihan hemmetin ison linnun". 

Sekopäistä joo, tulee ikävä, vaikka erittäin hyvissä väleissä erottiin ja edelleen ollaan puhuttu näin kun saman katon alla hetki asutaan. :) 

Haha, eikä! Meillä on sama, mutta kissojen suhteen. Jokaisella (nykyään kaksi kissaa, yksi menehtyi parisen kuukautta sitten) myös sellaisia omia "sanontoja" ja juttuja. :D Esim toinen kissoista kiroilee, mutta toinen on niin "kiltti" että sanoo korkeintaan "hitto".  Meillä siis kaksi poikakissaa, toisella sellainen möreä ääni ja toisella taas tosi kimeä. Menehtyneellä vanhalla kissarouvalla taas oli sellainen "mummomainen" ääni, ja hieman pimahtaneet jutut kun kissalla vaikutti olevan vähän muistiongelmia. 

jaaha,vähän niinkuin tähän tyyliin vai?

Vierailija
324/402 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina viikonloppusin ja yhteisillä lomilla tunnin parin päiväunet. Ollaan ihan siisteissä sisätöissä käyviä keski-ikäisiä insinöörejä, ei enää pieniä lapsia. 

Vierailija
325/402 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme ulkomailla, ja meillä on tapana silloin tällöin kuunnella ja katsoa youtubesta vanhoja Suomi-iskelmiä ja muuta vanhaa suomalaista musiikkia. Joskus virittelimme myös elokuvailtoja, jolloin yritimme katsoa suomalaisia elokuvia, mutta siitä ei tullut mitään. Lauletaan mukana ja tanssitaan, ja tässä hommassa saattaa helposti vierähtää tunteja. Ennen muinoin myös vietettiin Suomi-iltaa, syötiin nakkeja ja ruisleipää ym. "suomiherkkuja", jos jostakin sattui niitä muistuttavia löytyvän. Suomessa käydessämme saatamme saunoa tuntikausia, ja suihkussa ollaan yhdessä, ja pestään toisiamme. Kotona ei koskaan, paitsi uidaan ja lojutaan porealtaassa. Näihin ei liity mitään seksuaalista, jos ei nyt jotakin pientä pelleilyä.

Vierailija
326/402 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidamme voittaa tämän erikoisuudella. Harrastamme miehen kanssa Cosplayta. <3 :)

Vierailija
327/402 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme harrastamatta seksiä, puhumatta ja tekemättä mitään yhdessä avovaimoni kanssa. Istumme sohvan ääressä, joko pelaten tai näpräten älylaitteita.

Vierailija
328/402 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastetaan sexiä

Vierailija
329/402 |
13.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereskellään kilpaa.

330/402 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin se ajatteli sen maitotonkan siis työntää..?

Vierailija
331/402 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli vähän sellainen kauhistus, että apua, onko meidän parisuhde jotenkin tylsä ja huumoriin, kun ei ole tuollaista ihanaa pelleilyä niin paljon. Sitten mietin itseäni persoonana ja tulin siihen tulokseen, että vaikka olen luova, olen jotenkin niin hidas, etteivät tuollaiset spontaanit komiikkapläjäykset vain onnistuisi. Mies on insinööri ja noh, insinöörimäinen. Mut on meillä omia juttuja silti:

Puristetaan toisiamme pyllystä usein. Sitten saatetaan tehdä huulilla sellaisia pusukalaeleitä ja joskus se johtaa suukkoon mutta joskus se on vain sellainen ilmapusu. Halaillaan myös todella usein pitkiä, terapeuttisen ihania haleja. Sanotaan myös "mä rakastan sua" lähes päivittäin.

Mies kutittaa mua usein huvikseen, koska kutian ihan järkyttävästi ja saan aina hepulin ja sit miestäkin rupeaa naurattamaan se ihan sikana. Itsehän sanon, ettei mua saa kutittaa, mutta oikeasti tykkään siitä naurushowsta, mikä siitä syntyy.

Sit kerran näin, että joku oli laittanut johonkin julkiselle paikalle tyyliin roskikselle askartelusilmät ja sanoin, että tuo on cool, haluan tehdä noin. Seuraavaksi synttäri- tms. lahjan osaksi mies osti mulle pussillisen silmiä ja mä sitten välillä laitan niitä kotona esim. hedelmille. Tällä hetkellä meidän leivänpaahtimella on silmät.

Illalla, kun mennään nukkumaan, niin hyvän yön jälkeen puristetaan aina vielä toisen kättä. Se kädenpuristus on viimeinen asia ennen nukahtamista ja yksi mun suosikkihetki koko päivässä.

N28, yhdessä 3,5 vuotta ja jatkuu...

Vierailija
332/402 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on oikeasti ihan tavallista tekemistä, mutta eipä tule muita vastaan: Herätään viikonloppuisin aamuisin aikaisin ja käydään pitkiä kävelylenkkejä, tunti-kaksi. Yleensä ne harvat vastaantulijat on vanhuksia - harvoin pariskuntina heitäkään - koiranulkoiluttajia, lenkkeilijöitä ja kotiin palaavia juhlijoita. Tarkoitan siis tyyliin lähdetään kuudelta tai ennenkin. Myös naapureiden kommenttien perusteella moni ihmettelee, kun tullaan kotiin ja he ovat lähdössä, että tekö olette jo käyneet näin aikaisin. Nämä naapuritkn ovat vielä silloin seitsemän-kahdeksan aikaan noita edellä mainittuja + joskus yksi lapsiperhe lapsineen. 

Vierailija
333/402 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti vain sinkkuna todeta, kuinka hyvän mielen keskustelu tämä on. Jatkakaa!

Vierailija
334/402 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäisin käydään luonnonhelmassa panolla.

Vierailija
335/402 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mau'utaa ja nau'utaan kuin kissat.. Erityisesti silloin kun haluaa toisen huomion. Ja purnataan ja pusketaan toisen kainalossa. Ei mitään hajua mistä alkoi..

Vierailija
336/402 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Idiootteja koko ketju täynnä.

Vierailija
337/402 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle tuli vähän sellainen kauhistus, että apua, onko meidän parisuhde jotenkin tylsä ja huumoriin, kun ei ole tuollaista ihanaa pelleilyä niin paljon. Sitten mietin itseäni persoonana ja tulin siihen tulokseen, että vaikka olen luova, olen jotenkin niin hidas, etteivät tuollaiset spontaanit komiikkapläjäykset vain onnistuisi. Mies on insinööri ja noh, insinöörimäinen. Mut on meillä omia juttuja silti:

Puristetaan toisiamme pyllystä usein. Sitten saatetaan tehdä huulilla sellaisia pusukalaeleitä ja joskus se johtaa suukkoon mutta joskus se on vain sellainen ilmapusu. Halaillaan myös todella usein pitkiä, terapeuttisen ihania haleja. Sanotaan myös "mä rakastan sua" lähes päivittäin.

Mies kutittaa mua usein huvikseen, koska kutian ihan järkyttävästi ja saan aina hepulin ja sit miestäkin rupeaa naurattamaan se ihan sikana. Itsehän sanon, ettei mua saa kutittaa, mutta oikeasti tykkään siitä naurushowsta, mikä siitä syntyy.

Sit kerran näin, että joku oli laittanut johonkin julkiselle paikalle tyyliin roskikselle askartelusilmät ja sanoin, että tuo on cool, haluan tehdä noin. Seuraavaksi synttäri- tms. lahjan osaksi mies osti mulle pussillisen silmiä ja mä sitten välillä laitan niitä kotona esim. hedelmille. Tällä hetkellä meidän leivänpaahtimella on silmät.

Illalla, kun mennään nukkumaan, niin hyvän yön jälkeen puristetaan aina vielä toisen kättä. Se kädenpuristus on viimeinen asia ennen nukahtamista ja yksi mun suosikkihetki koko päivässä.

N28, yhdessä 3,5 vuotta ja jatkuu...

Tuota "silmäjuttua" lukuunottamatta me tehdään ihan kaikkia noita samoja juttuja. En ole koskaan ajatellut, että niissä olisi jotain erikoista, eiköhän useimmat pariskunnat noita tee...? Sorry, mut ärsyttää koska tosi moni tässäkin ketjussa on lukenut otsikon jotenkin tosi väärin... - yhteistä elämää 18 vuotta takana -

Vierailija
338/402 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me hieromme toisiamme "munakellolla"... Heh, eli laitamme munakellon soimaan esim vartiksi ja sen ajan hierotaan toista niskasta ja päästä. Kun kello soi, vaihtuu vuoro.

Vierailija
339/402 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhumme keskenämme "latviaa".

Vierailija
340/402 |
14.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiä