Mitä sellaista teet puolisosi kanssa, jota et usko kovin monen muun parin tekevän?
Me käydään miehen kanssa joka päivä yhdessä suihkussa. Ei siis useinkaan siellä edes mitään seksuaalista tapahdu vaan ihan vain käydään pesulla, sillä aikaa kun toinen levittää shampoota niin toinen huuhtoo ym ja voi samalla jutella niitä näitä. Tuntuis oudolta, että toinen menee yksin suihkuun ja toinen jäisi yksin odottelemaan omaa vuoroaan. Ehkäpä joskus sit jos lapsia saadaan niin on pakkokin käydä erikseen ja sitä omaa suihkuvuoroa alkaa jopa arvostamaan, mutta nyt tämä on kaikista luontevin tapa meille :)
Kommentit (402)
Tämä ainoa ketju mikä on saanut minut toivomaan parisuhdetta.
Nimenomaan hassua sellaista.
Perheeseemme kuuluu minä, mieheni sekä kaksi hieman chinchillaa muistuttavaa, joskin kärttyistä ja viheliäistä, mielikuvitusolentoa, joiden kuulumisista juttelemme päivittäin häiriintyneen paljon. Nyt örkkipariskunta odottaa perheenlisäystä - meillä eletään jännittäviä aikoja!
Lisäksi olemme kehittäneen olioiden ympärille oman mielikuvitusmaan, jonka rajanaapureita on joulumaa ja ja kazakstan. Usein keskustelemme (pienin muokkauksin) uutisista ja päivänpolttavista aiheista ikään kuin ne tapahtuisivat tässä mielikuvitusmaailmassa, jota johtaa itsevaltaisin ottein kim jong un -tyyppinen hahmo.
Pelottavintahan tässä on, että nämä kaikki hahmot ja tapahtumat ovat viiden vuoden aikana alkaneet tuntua hyvin, HYVIN todellisilta. :D Ulkopuolisin silmin olemme kuitenkin melko harmaa, keskiluokkainen virkamiespariskunta - tuskinpa kukaan osaisi kuvitella, mitä neljän seinämme sisällä tapahtuu...
Eksän kanssa huvittelimme viikonloppuisin kiertelemällä auto - ja huonekalukauppoja viimeisen päälle tälläytyneinä. Mies (minua 15 vuotta vanhempi) esitti rikasta sugar daddya ja itse olin tyhjäpäinen edustusvaimoke, joka vaati kovaäänisesti kaikenlaisia övereitä lisävarusteita ja blingbling-kilkkeitä: "Eiii, kyl mä haluan liilat nahkaverhoilut tähän Lexukseen! Saiskohan rattiin upotettua swarovski-kristalleja?"
Kehityttiin vuosien mittaan aika taitaviksi tässä leikissä - hulvattominta oli seurata, miten asiakaspalvelijoiden pokka piti palvelutilanteessa. Terkkuja vaan espoolaisille automyyjille ;)
Me toivotamme toisillemme hyvää yötä "koreaksi"...joskus paremmalla onnella ja joskus huonommalla...eli menee turkiksi- =)
Tää keskustelu pääs Ilta-Sanomiin:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle tuli vähän sellainen kauhistus, että apua, onko meidän parisuhde jotenkin tylsä ja huumoriin, kun ei ole tuollaista ihanaa pelleilyä niin paljon. Sitten mietin itseäni persoonana ja tulin siihen tulokseen, että vaikka olen luova, olen jotenkin niin hidas, etteivät tuollaiset spontaanit komiikkapläjäykset vain onnistuisi. Mies on insinööri ja noh, insinöörimäinen. Mut on meillä omia juttuja silti:
Puristetaan toisiamme pyllystä usein. Sitten saatetaan tehdä huulilla sellaisia pusukalaeleitä ja joskus se johtaa suukkoon mutta joskus se on vain sellainen ilmapusu. Halaillaan myös todella usein pitkiä, terapeuttisen ihania haleja. Sanotaan myös "mä rakastan sua" lähes päivittäin.
Mies kutittaa mua usein huvikseen, koska kutian ihan järkyttävästi ja saan aina hepulin ja sit miestäkin rupeaa naurattamaan se ihan sikana. Itsehän sanon, ettei mua saa kutittaa, mutta oikeasti tykkään siitä naurushowsta, mikä siitä syntyy.
Sit kerran näin, että joku oli laittanut johonkin julkiselle paikalle tyyliin roskikselle askartelusilmät ja sanoin, että tuo on cool, haluan tehdä noin. Seuraavaksi synttäri- tms. lahjan osaksi mies osti mulle pussillisen silmiä ja mä sitten välillä laitan niitä kotona esim. hedelmille. Tällä hetkellä meidän leivänpaahtimella on silmät.
Illalla, kun mennään nukkumaan, niin hyvän yön jälkeen puristetaan aina vielä toisen kättä. Se kädenpuristus on viimeinen asia ennen nukahtamista ja yksi mun suosikkihetki koko päivässä.
N28, yhdessä 3,5 vuotta ja jatkuu...
Tuota "silmäjuttua" lukuunottamatta me tehdään ihan kaikkia noita samoja juttuja. En ole koskaan ajatellut, että niissä olisi jotain erikoista, eiköhän useimmat pariskunnat noita tee...? Sorry, mut ärsyttää koska tosi moni tässäkin ketjussa on lukenut otsikon jotenkin tosi väärin... - yhteistä elämää 18 vuotta takana -
Haha, joo. Mulla ehkä meni vähän off topiciksi. Toisaalta edes noita tavallisempia juttuja ei kuulunut mun edelliseen parisuhteeseen. Eli nykyisen puolison kanssa ne tuntuvat erityisiltä. Enkä jotenkin osaa kuvitella, että esim. omat vanhempani leikkisivät pusukaloja toisilleen tai puristelisivat toisiaan pepusta. Tai mistä mä sen tiedän. Ehkä ne tekeekin noin. Jep. Peace and love vaan itse kullekin.
teititellään toisiamme, jäänyt tavaksi. en teitittele ketään muuta paitsi oikeasti vanhoja n. yli 80v. ihmisiä keitä en tunne.
Otetaan riitojen lopuksi painimatsi miehen kanssa, häviäjä pyytää anteeksi
Yleensä meikä häviää, koska mies on 185-senttinen bodari ja minä 160-senttinen heiveröinen :D
N17 M23
Nimeämme naapureitamme.
Löytyy joulupukki, himokolaaja, hattarapää...
Halvat on huvit.
Mulla tuli niin itkua kuin nauruakin. Ymmärsin juuri, ettei mulla ja mun puolisolla ole mitään tuollaista vaikka haluaisin...
Onko yhteisissä suihkuissa muka jotain kummallista? Mekin käymme aina kun mahdollista yhdessä pesulla.
Meillä on ikkunalaudalla ruma puutarhatonttu nimeltä Seppo. Syytetään miehen kanssa aina Seppoa kun joku asia katoaa, menee mystisesti rikki tai jotain muuta outoa tapahtuu.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Meilläkin käydään yhdessä suihkussa joka kerta.
Lisäksi me pelleillään kuin pikkulapset. Viime viikonloppuna mies pyysi mua istumaan ikean säkkiin että saa kokeilla kantaa mua ympäri kämppää.
Mihin tässä omia lapsia tarvii.
Kääk! Mies suunnittelee surmaavansa sinut ja kokeili miten jaksaa liikuttaa ruumista.
Suunnittelemme taloja. Tämä alkoi yli 20v sitten kun emme löytäneet omalle talolle pohjaa mistään. Itse on pitänyt suunnitella ja rakentaa 2 taloamme. Ja suunnittelu jatkuu, katsomme kaikki sisustus- ja rakennusohjelmat. Vieraalle on suunniteltu 1 (toteutettu) talo ja oma 3. odottaa laatikossa n 50 eri versiona erilaisille tonteille ja ilmansuunnille.
Voimme ajaa 100km kahville johonkin erityisesti kesällä. Autossa käydään parhaat keskustelut.
Teille joilla on noita halitteluja ja pusutteluja olen kade. Mieheni ei pidä koskettamisesta joten meillä ei ole mitään tuollaista satunnaista rakastelua lukuunottamatta.
Vierailija kirjoitti:
Käydään silmäripsitaisteluita. Eli painetaan (yleensä oikeanpuoleinen) silmä toisen silmää vasten ja sitten räpytellään nopeaan tahtiin ja se häviää jolla ensin osuu toisen silmäripset silmään niin että pitää vetäytyä pois. Yleensä mies voittaa koska sillä pidemmät ja tuuheammat ripset kuin minulle.
Lisäksi "vaihdetaan" neniä. Toinen tulee ja sanoo "vaihdetaan neniä" ja sitten hierotaan neniämme vastakkain. <3
kuullostaa aika homolta mieheltä :D Nussitteko sen jälkeen peiton alla pimeässä ja kuiskaatte korvaan "rakastan sinua" :D:D:D:D:DD
Oikein mukava ketju.
Jos mulla olisi kumppani, niin semmonen kerran kuussa, palvelen sinua päivän-päivä ois aina kiva. Molemminpuolin.