Mitä sellaista teet puolisosi kanssa, jota et usko kovin monen muun parin tekevän?
Me käydään miehen kanssa joka päivä yhdessä suihkussa. Ei siis useinkaan siellä edes mitään seksuaalista tapahdu vaan ihan vain käydään pesulla, sillä aikaa kun toinen levittää shampoota niin toinen huuhtoo ym ja voi samalla jutella niitä näitä. Tuntuis oudolta, että toinen menee yksin suihkuun ja toinen jäisi yksin odottelemaan omaa vuoroaan. Ehkäpä joskus sit jos lapsia saadaan niin on pakkokin käydä erikseen ja sitä omaa suihkuvuoroa alkaa jopa arvostamaan, mutta nyt tämä on kaikista luontevin tapa meille :)
Kommentit (402)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vietetään jalkapallopäiviä. Jos sattuu niin, että tulee koko päivä telkkarista jalkapalloa, usein lauantaisin, niin röhnätään vaan sohvalla, kommentoidaan ja juodaan kaljaa.
ootteko gay-pari?
Eikö naiset voi juoda kaljaa ja katsoa jalkapalloa?
Niin jos on pari gay naista! Eli ootteko?
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa nää peukutukset. Kaikki söpöilyällöjutut saa hirveästi yläpeukkuja, mutta sitten kun on joku seksijuttu esimerkiksi, niin alapeukkuja onkin hirveästi.. mikä logiikka? Ois kiva kuulla näiltä alapeukuttajilta perusteita. Ajatteletteko niin, että jos teitä ei esim. SM-jutut kiinnosta, niin muitakaan ei saa kiinnostaa ja sitten alapeukuttelette paniikissa :D
Alapeukutan koska jotkut luulevat keksineensä seksin vaikka sitä on harrastettu aina. Täysin kummaa luulla olevansa ainoa pari joissain seksipuuhissa. Varmasti löytyy toisetkin jotka tekevät niinkuin minä ja mieheni, eli minä kirjoitan kommenttia tänne ja mies panee minua peppuun samaan aikaan. Kummallakin kivaa.
Ihana ketju :) Pisti monessa kohtaa hymyilyttämään!
Meillä mää laitan tahallaan vessapaperirullan "väärinpäin", eli niin, että paperi tulee sieltä alta vaikka oikeesti ollaan molemmat sitä mieltä, että sen pitää tulla päältä. Mies sitte aina mun jälkeen laittaa rullan niin, että se paperi tulee ylhäältä. Ei siis mitään ikinä puhuta tästä, mää vaan välillä käännän sen huviksi väärinpäin ja mies kääntää sen takasi :D Joskus alussa ku aloin tekemään niin mies sano siitä, mutta sillon sanoin, että ihan huviksi sitä kääntelen ku se ite aina neuroottisena sit kääntää takasi :D
Toinen juttu on se, että aina ku mies tekee itelleen leipää, niin miehen huomaamatta jätän siihen oman merkin, eli purasen siitä palasen :D
Kun toinen tulee kotiin, niin ei huudeta tavallista terveyhdystä vaan tulija huutaa "huaaaaa?" (nousevalla äänellä), johon kotona olija vastaa "huaaa" (ihan tavallisella äänellä) :D
Käydään myös yhdessä aina suihkussa sekä aina mennään yhtäaikaa nukkumaan. Yhdessä nukkumiseen on poikkeuksina jos toinen on yövuorossa tai työmatkalla, tms. Yhdessä kun aletaan nukkumaan niin hetki ollaan yleensä ihan lähekkäin ja hipsutellaan ja jutellaan. Parhaassa tapauksessa se hipsuttelu johtaa muuhunki :D Ollaan oltu 9v yhdessä ja meillä on 2 lasta.
Onpas hauska ketju :)
Tämä onkin oikea paikka kysyä, onko tämä ihan peruskauraa lapsiperheessä (voi ollakin) vai harvinaisempaa: harrastetaan miehen kanssa vessaseksiä (päiväsaikaan). Vessa on ainoa huone, mistä saa oven lukkoon ja jos päivällä haluaa pikaisesti niin vessaan vaan, ovi lukkoon. Silloin kun on oikea vire niin ei siinä kauan nokka tuhise :D Yläkerran vessaan, jos lapset on alakerrassa ja alakerran vessaan jos lapset on yläkerrassa. Ikinä eivät ole koputelleet ovea tai tulleet edes samaan kerrokseen ja ollaan sovittu, mitä tyynesti vastataan jos koputtelevat. 19 v ollaan oltu yhdessä.
Ihmeellisintä on se, että ollaan oltu näin kauan yhdessä ja vielä nään mieheni silmistä, katseesta ja olemuksesta, miten ihana, kaunis jne minä hänen mielestään oon :D Sanoo sen usein, mutta jotenkin on tärkeintä, että nään sen niin aidosti hänestä, ei hänen mitään tarvis edees sanoa. Musta se on ihan mielettömän suuri ihme, kun hän juuri on nähnyt musta ne huonoimmatkin puolet. Rakastan tuota miestä niin paljon.
"Miehellä on sitten vielä enemmän se juttu, että hän yrittää "metsästää" ja kiusata mm. tissejäni (eli ryntäitä/nisiä), pömppömahaani (eli möhöä), napaani (eli keskipistettä), pimpsaani (eli mätästä/suonsilmää/sillisuota/aromipesää/römpsää/donitsia) ja peppuani (eli tyynyjä/pyllyvuoria). Tällaisia ihania lempinimiä meillä, ja niitä riittää sitten ihan joka asiaan kymmenin kappalein. :D"
Ryntäät, möhö, aromipesä, sillisuo??? Ei olis kannattanut tulla lukemaan näitä syömisen jälkeen. Ei paljon naurattais, jos mies kutsuis mun alapäätä SILLIsuoksi :D Huh huh
Piereskellään ja keksitään aina tilanteeseen sopivia laulunpätkiä. "Jäit tuuleksi taivaanrantaan", " sun lähelläs ei vaan pystynyt hengittää", "leijaa lennätän" "hento kuiskaus pimeässä", "tuuli tuule sinne missä muruseni on", siinä muutamia käytettyjä. Parasta jos keksii jonkin ihan uuden lainin.
yrittäjä pariskunta kirjoitti:
Harrastamme ulostesiirtoja terveydellisistä syistä.
Mekin. Suolistosta viemäriverkostoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä noissa vastauksissa nyt mitään hirveen ihmeellisen uniikkeja juttuja ollut. Perus parisuhdejuttuja.
No kysymys kuuluikin "mitä et USKO kovin monen muun parin tekevän" eli käsittääkseni oli tarkoitus kerätä semmoisia juttuja, joista ei vaikkapa hirveesti puhuta ääneen, jolloin pari luulee, etteivät muut harrasta mitään sellaista, vaikka saattaisikin olla ihan normi juttuja.
Onko ihmiset täällä sitten olleet elämänsä aikana vaan yhdessä parisuhteessa (ei toki mitään pahaa jos näin on)? Muuten luulisi tajuavan, että ihan normi juttujan tämä ketju on täynnä. Paitsi ehkä noi jotkut strap-on-jutut ym saattaa olla harvinaisempia. Mutta nää "hassuttelut" ja omat vitsit ym nyt on kai jokaisessa suhteessa (ellei nyt sitten aivan pystyynkuollut suhde ole).
Täh?? Mitä ihmettä sä alat nillittää? Meillä oikein hyvä parisuhde, mutta me ei todellakaan "hassutella" yhdessä eikä piilotella asioita leikillään toiselta. Nämä oli ainakin mulle ihan täysin uusia juttuja, mutten väitä että toisten tapa olisi huonompi kuin toisten!
No mitä me sitten tehdään? Alussa joku kirjoitti (puolisoni?;)) että laulamme yhdessä, välillä otamme toisemme tanssiasentoon ja kykenemme juurikin (jopa ehkä parempaan) suoritukseen kuin Whitney Houston. Ja todellisuudessa kumpikaan ei ole kovin hyvä laulaja.
Annetaan kaikkien kukkien kukkia 🌹
Mitä ne kaikkien kukkien kukat on?
Raportoidaan ällöjutuista. Esim. ilmoitamme aina toisillemme kun pitää käydä kakalla. Tämä lähti kai alunperin vitsistä, mutta sitten siitä tuli joku outo tapa ja pinttynyt vitsi. Siis tyylillä "Hirvee paskahätä, pakko päästä vessaan tai mun perse räjähtää" tai "Ihan hirvee jööti tuli, kylläpä helpotti".
Tämä on vain meidän paskaa huumoriamme, emme ole mitenkään viehättyneitä kakkaleikeistä.
Vierailija kirjoitti:
Raportoidaan ällöjutuista. Esim. ilmoitamme aina toisillemme kun pitää käydä kakalla. Tämä lähti kai alunperin vitsistä, mutta sitten siitä tuli joku outo tapa ja pinttynyt vitsi. Siis tyylillä "Hirvee paskahätä, pakko päästä vessaan tai mun perse räjähtää" tai "Ihan hirvee jööti tuli, kylläpä helpotti".
Tämä on vain meidän paskaa huumoriamme, emme ole mitenkään viehättyneitä kakkaleikeistä.
Minäkin tahdon jonkun kaverin jolle kertoo kun vääntää niin pahasti että meinaa peräsuoli puhjeta.. :' ( Entinen oli niin outo tapaus että runkkas itteesä paskalla istuessaan.
Vierailija kirjoitti:
Onpas hauska ketju :)
Tämä onkin oikea paikka kysyä, onko tämä ihan peruskauraa lapsiperheessä (voi ollakin) vai harvinaisempaa: harrastetaan miehen kanssa vessaseksiä (päiväsaikaan). Vessa on ainoa huone, mistä saa oven lukkoon ja jos päivällä haluaa pikaisesti niin vessaan vaan, ovi lukkoon. Silloin kun on oikea vire niin ei siinä kauan nokka tuhise :D Yläkerran vessaan, jos lapset on alakerrassa ja alakerran vessaan jos lapset on yläkerrassa. Ikinä eivät ole koputelleet ovea tai tulleet edes samaan kerrokseen ja ollaan sovittu, mitä tyynesti vastataan jos koputtelevat. 19 v ollaan oltu yhdessä.
Ihmeellisintä on se, että ollaan oltu näin kauan yhdessä ja vielä nään mieheni silmistä, katseesta ja olemuksesta, miten ihana, kaunis jne minä hänen mielestään oon :D Sanoo sen usein, mutta jotenkin on tärkeintä, että nään sen niin aidosti hänestä, ei hänen mitään tarvis edees sanoa. Musta se on ihan mielettömän suuri ihme, kun hän juuri on nähnyt musta ne huonoimmatkin puolet. Rakastan tuota miestä niin paljon.
Sama meillä. :) Vessaseksiä keskellä päivää kun alkaa himottaa. Meillä kaksi pientä lasta ja ja saatetaan olla vaikka "pyykkiä laittamassa " :)
- Revin miehen nenästä nenäkarvoja pinseteillä (itse vihaa niitä ja haluaa tätä...Aina molemmat nauretaan kun sattuu kuulemma perkeleesti)
- Harrastetaan UE:ta (Urban exploration)
- "nunnutetaan", eli lauletaan alahuulta töristämällä kaikenlaisia lastenlauluja ym. nopeatempoisia juttuja
- Molemmat sanoo toista "Kekeksi", ei koskaan nimeltä. "Keke, missä nää oot?"
- Vittuillaan toisillemme aika paljon, jos toinen ei vaikkapa tiedä jotain asiaa. mm. sanoilla "tyhymä", tai pilke silmäkulmassa "vitun tyhymä", noista toinen tietää, ettei olla tosissaan. Ei olla riidelty oikeastaan ikinä oikeasti.
- Harrastetaan seksiä metsässä (korvessa, jonne ajetaan vaikka moottorikelkalla)
- Leikkaan aina miehen hiukset keittiösaksilla (on oikeen kikkarat) ja aina jälkeenpäin mies kauhistelee ja aikoo mennä korjauttamaan tukan kampaajalle. Ei koskaan lopulta mene :D
- Maalataan tauluja akryylimaaleilla ja hukutaan keskeneräisiin, eri kokoisiin taulupohjiin.
- Katotaan yhessä muumit läpi n. vuoden välein. Meillä on 8 kk ikäinen vauva, joka ei ole vielä innostunut muumeista. Ehkä pian..
- Kerätään ajopuita
--- Ja kaikenlainen muu jatkuva hulluttelu kotosalla. Monesti ollaan ajateltu miten hulluina meitä pidettäisi, jos ulkopuolinen näkisi. Tylsää ei ole kyllä juuri koskaan :)
Kolmikymppiset. Yhessä oltu melkein 7 vuotta.
Hakkaamme toisiamme erinäisin astaloin. Ei se ole tappelemista vaan eräänlaista paineiden purkamista.
Vierailija kirjoitti:
M41v kirjoitti:
Jotenkin ahdistaa lukea näitä kun avokista on tullut täysin huumorintajuton ahdasmielinen joka asiasta kitisevä kiukuttelija, en pysty muistamaan milloin olisi nauranut,mikään ei ole hauskaa kaikki on tyhmää tai älytöntä.
onneksi lapsen kanssa voi hullutella,höpötellä ihan höpöjä tai touhuta jotain ihan "älytöntä".
Minkä vitun takia ikinä tuli sekaannuttua tuollaiseen akkaan? Itse en ole erityisen vakava ihminen.Kuule, etköhän ihan itse ole hirviösi luonut. Jokaisesta naisesta jonka täytyy jaksaa sunlaista miestä, tulee kitisevä kiukuttelija. Erotkaa.
Kiitos.
Mistä tuon päättelit?
Pissataan toistemme päälle suihkutilassa kun ollaan todella kiihottuneita. Yleensä se jonka päälle pissataan,vielä runkkaa samalla. Joskus kun ollaan sängyssä,ruikitaan toistemme päälle pissaa kesken kaiken ja jatketaan naimista. Ennen tuntui tommoset jutut oksettavilta. Mutta kun kerran kokeiltiin ja molemmat yllättäen kiihottui valtavasti,ollaan tehty sitä jo pidemmän aikaa.
Anaaliseksiä. Tykätään vaimon kanssa kovasti ja orgasmi on taattu.
Kuule, etköhän ihan itse ole hirviösi luonut. Jokaisesta naisesta jonka täytyy jaksaa sunlaista miestä, tulee kitisevä kiukuttelija. Erotkaa.