Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sellaista teet puolisosi kanssa, jota et usko kovin monen muun parin tekevän?

Vierailija
09.05.2017 |

Me käydään miehen kanssa joka päivä yhdessä suihkussa. Ei siis useinkaan siellä edes mitään seksuaalista tapahdu vaan ihan vain käydään pesulla, sillä aikaa kun toinen levittää shampoota niin toinen huuhtoo ym ja voi samalla jutella niitä näitä. Tuntuis oudolta, että toinen menee yksin suihkuun ja toinen jäisi yksin odottelemaan omaa vuoroaan. Ehkäpä joskus sit jos lapsia saadaan niin on pakkokin käydä erikseen ja sitä omaa suihkuvuoroa alkaa jopa arvostamaan, mutta nyt tämä on kaikista luontevin tapa meille :)

Kommentit (402)

Vierailija
221/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä myöskään ei nalkuteta eikä haukuta oikeasti, vaan kaikki tapahtuu lässyttämällä. Asiasta saa sanoa, mutta se tullaan esittämään vauvaäänellä samalla halien ja pussaten. "Kuka se on se kusiällöpylly, joka jätti paistinpannun pesemättä, kuka kuka kuka.." Silloin ei tule semmosta oloa, että vittuako tuo taas tuossa valittaa.

Apua, tää olis mun mielestä ihan kauheata :D Siis en kestäis mitään lässytystä koko ajan, mutta hyvä tietty jos teillä toimii.

Vierailija
222/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haavistofani kirjoitti:

Meillä on seurattu miehen kanssa tiiviisti syksystä 2013 Aarnion kommelluksia. On tilattu pöytäkirjat, tuomiot kaikki. Seurattu lehtijutut, luettu keisari Aarniot. Kymmeniä tuhansia sivuja tankattu esitutkintamatskua cd levyiltä ja aina löytyy uutta jeesusteltavaa ja nauramista. Eihän tätä kaikki ymmärrä, mutta so what. Illaksi on taas hupia viinilasillisen merkeissä luvassa, kun IL TV:ssä tulee sensuroimaton Päivärinta ja Aarnion alainen tulee haastattelun merkeissä kaapista ulos. Viimeksi sai nautiskella maanantaina MOT:n merkeissä Aarnion sotkuja.

Kiva harrastus ja varmasti erilainen. Suosittelen. Sopii kuivahkoille, keski-ikäisille anarkistiluonteille joiden mielestä rehellinen poliisi on satuolento.

Noniin, nyt löytyi oikeasti hyvä ja sellainen, mitä ei varmaan kaikki tee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan mökillä aina alasti.

Vierailija
224/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huvittaa nää peukutukset. Kaikki söpöilyällöjutut saa hirveästi yläpeukkuja, mutta sitten kun on joku seksijuttu esimerkiksi, niin alapeukkuja onkin hirveästi.. mikä logiikka? Ois kiva kuulla näiltä alapeukuttajilta perusteita. Ajatteletteko niin, että jos teitä ei esim. SM-jutut kiinnosta, niin muitakaan ei saa kiinnostaa ja sitten alapeukuttelette paniikissa :D 

Vierailija
225/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä3133 kirjoitti:

Olen kateellinen tuosta yhdessä suihkuttelusta, meillä on niin ahdas ja hankala suihku että hyvä että siellä pystyy yksin käymään.

Mies on monesti uumoillut että muut eivät puhu yhtä paljon pieru- ja kakkajuttuja kuin me, mutta olen ihan varma että puhuu. Tietysti sitten myös välillä lässytetään ja ollaan vuoroin lapsia, minä esim. pyydän mieheltä lässyttäen "isi auta" jos vaikka pitää nostaa joku asia korkealta hyllyltä johon en yllä. Mies on tosi hyvä esittämään erilaisia eläimiä ja niitä hänellä onkin repertuaarissaan paljon. Minun repertuaarissani on lähinnä kissa. Samoin mies keksii lähes päivittäin lauluja, eli puhuu laulamalla. Minä taas olen siinä paljon huonompi vaikka olen harrastanut laulua toisin kuin hän.

Kyllä se on vaan kivaa tämä arki oman kullan kanssa :)

En ole ikinä tajunnut näitä daddy-juttuja, eikö ole aika pervoa kutsua omaa miestä "isiksi"? Tai ymmärrän toki, jos on lapsia ja niille puhuu miehestä isinä, mutta muuten outoa.

Vierailija
226/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teemme monesti kymmenien kilometrien sienestyslenkkejä. Lisäksi saatamme ajaa satoja kilometrejä joillekin sienipaikoille, joissa tiedämme esiintyvän esim. korvasientä tai runsaasti kanttarellia, sekä eräälle paikalle, jossa olemme tavanneet tuoksuvalmuskoita. Metsässä vietetään kaikki liikenevä aika silloin kun sienestyskausi on käynnissä. Sieniä tulee kesän ja syksyn mittaan useita satoja kiloja. Pakastimia on useampi täynnä ja myös tutuille on myyty.

Sienestys ja marjastus on mukavaa ulkoilua toki, mutta tämä kuulostaa jo suorastaan fanaattiselta :D

En ole tuo kelle kommentoit, mutta itse tunnen montakin yhtä fanaattista sienestäjää/marjastajaa, ei mun mielestä mitenkään outoa.

Vierailija
227/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhutaan (taitavasti!) ruåtsalaisittain murtaen. Molemmat länsirannikolta kotoisin, mutta ruotsia ei oikeasti osata perus kouluruotsia enempää.

Sama!

Vierailija
228/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää yhtään "mekin käydään yhdessä suihkussa" -kommenttia, jooko. 

Jos olette lukeneet saman tässä ketjussa jo 10 kertaa, ette kai enää kuvittele, että se olisi asia, "jotea ette usko monen muun tekevän". Vai?

Niinpä.. luulisin, että yhdessä suihkussa käyminen on ihan tosi tavallista, ainakin itse olen tehnyt sitä kaikissa parisuhteissani ja lyhyemmissäkin suhteissa (jopa yhdenyön jutun kanssa ollaan käyty aamulla suihkussa yhdessä, koska se on niin perusjuttu).

Vierailija
229/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastamme parinvaihtoa ja ryhmäseksiä. Muutaman kerran vuodessa käymme erilaisissa swinger-bileissä. Joskus otetaan huone jostain hotellista ja vaimo saa vierasta miestä, joskus useampaa kerralla. Kukaan tutuistamme ei tiedä pikku harrastuksestamme.

Vierailija
230/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annikki kirjoitti:

Ollaan usein kotona alasti tai ainakin hyvin vähissä vaatteissa ja tanssitaan supertyhmästi ja överisti, tavoitteena näyttää mahdollisimman tyhmältä :') Ei mitään hajua mistä tämä on alkanut, mutta viikoittain tätä nykyään tehdään, jompi kumpi aina ex tempore alottaa.

Paljon heitetään (todella huonoa) läppää ja nauretaan aina, että HUHHUH jos joku olis kuulemassa.. ei kaveritkaan varmasti tiedä kuinka laaduttoman huonoja juttuja meillä on :'D

Toi on mun paras kaveri! <3 Intohimo ja romanttinen rakkaus on parisuhteessa mun mielestä välttämättömyyksiä, mutta huumori on kyllä meidän suhteen suola ja sokeri. Sen avulla ollaan päästy vaikeistakin jutuista yli.

Lisäks ollaan vähä ällöjä; juodaan samoista mukeista, käytetään samoja pyyhkeitä ja tarvittaessa hammasharjojakin.. vessan ovikaan ei oo meillä ikinä kiinni :D En tiedä, nää on varmaa aika perus?

N26, M25

Varmaan muuten aika perus, mutta en tosiaankaan suosittele käyttämään yhteistä hammasharjaa, ihan kaikkea ei tarvitse jakaa...

Vierailija
231/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Revin ja nypin kaikki mieheni finnit, mustapäät, ja sisäänpäin kääntyneet karvat. Eikä vain kasvoista, vaan koko kropasta. Voin vaan kuvitella sen henkilön ilmeen, joka näkisi mut tonkimassa mieheni takareisilta ja takapuolelta sisäänpäin kasvaneita karvoja. :D Miehelleni tulee myös aina samaan kohtaan, alavatsaan sisäänpäin kasvaneita karvoja. Joskus seksin aikana ne häiritsee niin kauheesti, että on heti sen jälkeen pakko puristaa ne auki. Kuulostaa ihan sairaalta näin kirjoitettuna!

*oksennus*

Vierailija
232/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasta porukkaa!

Ette ole ajatelleet puhua ongelmistanne psykiatrille? Ainakin aihetta ja syytä siihen näkyisi valtaosalla olevan.

Vierailija
233/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vietetään jalkapallopäiviä. Jos sattuu niin, että tulee koko päivä telkkarista jalkapalloa, usein lauantaisin, niin röhnätään vaan sohvalla, kommentoidaan ja juodaan kaljaa.

ootteko gay-pari?

Eikö naiset voi juoda kaljaa ja katsoa jalkapalloa?

Vierailija
234/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mina ja mieheni keksitaan viikottain uusia bisnesideoita mita ei ole viela olemassa.

Aina autossa pitkilla matkoilla riimitellaan/rapataan ja vaihdetaan lauluihin uudet sanat.

Vierailija
235/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me tehdään kaikkia ihme pikkukakarajuttuja: painitaan, pelataan jalkapalloa jollain ei-jalkapallolla, pelataan pleikkaa ja lautapelejä kauhean "tosissaan". Kumpikin on kilpailuhenkinen, mutta vuorotellen annetaan toisen voittaa. Tai no mies antaa mun voittaa useammin "koska sulle tulee siitä niin hyvä mieli" <3

Mies pitää mulle matematiikan "tukiopetusta"  eli selittää jostain Mandelbrotista ja mä taas annan miehelle ruotsin tukiopetusta. Teen esim. sanakokeita. Opetan myös tuhmia sanoja ja hurraan kun mies käyttää niitä myöhemmin oikeassa yhteydessä. Käännetään eri kielille suomalaisia sanontoja kuten "täynnä kuin Turusen pyssy". Mies on siis matemaatikko ja mä ruotsinopettaja. Vitsaillaan aina tyyliin että "anna oppilailles sellainen elämänviisaus että vastatuuleen kuseminen ei kannata". Pidetään toisillemme esitelmiä, mä viimeksi luennoin Turun tuomiokirkossa sijaitsevista haudoista. On myös tapana mahdollisimman virallisissa tilanteissa kuiskata toiselle vaikka "pippeli" ja toinen ei saa revetä vaan pitää vastata "niin" tai "olet oikeassa".

Kerrotaan ääliömäisiä koululaisvitsejä ja se saa pisteen joka kertoo vitsin jota toinen ei ole kuullut. Vitsejä myös lähetellään tekstareina pitkin päivää.

Joskus yritetään lukea toistemme ajatuksia. Joskus se jopa onnistuu. 

Välillä mietitään että mitä kollegat, oppilaat tai heidän vanhempansa sanoisivat jos tietäisivät miten kummallisia ollaan.

Vierailija
236/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä unohtui se, että kun molemmat opetetaan yläasteella, niin kilpaillaan myös siitä, mitä teinisanontoja toinen ei ole vielä kuullut. Käytetään myös niitä tyyliin "oon väsy AF"ja "ostin uuden hameen, MP". Otetaan myös duckface-selfieitä yhdessä ja joskus tehdään piloillamme käsittämättömiä asuja, joita olemme nähneet opiskelijoilla. Meinasin kuolla nauruun kun mies oli vetänyt vanhat 501:t melkein kainaloihin, tehnyt t-paidasta napapaidan solmimalla sen, kääntänyt farkunlahkeita niin että nilkat näkyy ja kietonut bandanan kaulaansa. Siinä se keikisteli peilin edessä kun tulin suihkusta :D

Vierailija
237/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketaan/sivellään/kouritaan toisiamme tehden omituisia ”ääniefektejä” samalla.

Ja imitoidaan julkkiksia täysin randomisti ihan normaaleissa keskusteluissa. Mies meinaa aina kuolla nauruun kun imitoin Trumpia (tai sitä millaisena hänet Putouksessa esitettiin).

Vierailija
238/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanomme lapsille menevämme lenkille. Sitten pelaamme PokemonGo:ta tunnista kolmeenkin tuntia. Valtaamme yhdessä saleja, ajamme joskus autolla jopa 10-20km päähän pelaamaan kun siellä on parhaat stopit ja salit. Olemme siis perustylsä, keski-ikäinen tuulipukupariskunta lähiöstä, lapsetkin jo isoja eli eivät ole heitteillä "lenkkeilymme" aikana.

Harrastamme myös "arkkitehtuuria" eli lenkillä arvostelemme taloja ja pihoja, joskus hiukan törkeäänkin sävyyn "katso Älvsbyn hieno peruspakettitalo vuodelta -85, kyllä nyt hajotaan kateudesta! Varsinkin jos on mäntypaneelit ja kylppärissä ysärilaatat."

Vierailija
239/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toinen pelaa tietokoneella/pleikkarilla ja toinen katselee. Rupatellaan siinä aina kaikkea peleistä, pelattavuudesta, juonesta ja hahmoista.

N24

Vierailija
240/402 |
10.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka päivä ratsastetaan yhdessä, siis hevosilla mennään metsään lenkille :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi